3e of 4e layout van mij

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Harmen

Harmen

03/07/2007 16:55:00
Quote Anchor link
Hallo,
ik maak nu een website-je voor mezelf, gewoon een kleine website die niks voorsteld en ook bijna doelloos is, maar het layout moet mooi zijn. Hierzo is een plaatje van 't layout te vinden.
Klikkerdeklik

Wat vinden jullie ervan?

Harmen
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 18:46:08
 
GaMer B

GaMer B

03/07/2007 17:02:00
Quote Anchor link
Een woord: Mooi. Goede kleur keuze. Sommige zullen zeggen: Donker, maar daar houd ik wel van. Gelukkig heb je ook een lichte kleur blauw gebruikt dat dan weer dat donkere breekt. Mooi, mooi, mooi.
 
Danny Roelofs

Danny Roelofs

03/07/2007 17:31:00
Quote Anchor link
Om Rob Geus zijn lijfspreuk te gebruiken, Daar word ik niet vrolijk van...

Maar het is natuurlijk zo dat smaken verschillen dus ik zeg, de kleur keuze vind ik dus persoonlijk niet mooi, ik vind de vormgeving op zich prima, daarmee kun je uit de voeten.

Die ja zogenaamde ballonnen?? achter je naam (logo) dat vind ik dan ook nog een beetje vaag, want ik gok erop dat het ballonnen zijn maar vind dat niet bijzonder.

Maar ja je moet maar zo denken, wat is je thema voor de website en welke kleuren passen daar het beste bij en ik zou als je grijs gebruikt dit niet de
overwegende kleur laten zijn.

Ik persoonlijk heb een hekel aan om teksten te lezen op een donkere achtergrond ongeacht als de font zelf wit is.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

03/07/2007 17:50:00
Quote Anchor link
Tjah, dat van de lichte text op een donkere achtergrond is iets heel persoonlijks, even als de kleuren. Wat ik wel vind is dat je de kleuren een beetje monochroom gehouden hebt (er zit niet veel kleur in) Dit kan heel erg saai worden als je straks een pagina hebt waarop veel tekst is te vinden.
 
ArendJan

ArendJan

03/07/2007 19:08:00
Quote Anchor link
Kleurstelling is saai en een beetje 'nagedaan'
 
Jimmy Arts

jimmy Arts

03/07/2007 19:11:00
Quote Anchor link
Mooi,
Alleen ik vind die vierkante menu knoppen niet zo passen bij de rest.
 
Harmen

Harmen

03/07/2007 20:24:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties tot zo ver.. maar:
welke kleuren moet ik er dan nog bij gebruiken en wat moet er nou precies veranderen?

@Robert
als ik de achtergrondkleur ga veranderen moet er nog veel meer veranderen denk ik, dus dat doe ik liever niet.
 
Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

03/07/2007 21:10:00
Quote Anchor link
ik vind het eigenlijk wel mooi!
en @danny roelofs, die 'balonnen' zijn volgensmij meer stippen die 'druipen' kun je volgensmij ook wel zien als natte verf dat dan zo naar benede druipt ;)
 
Niek Ha

Niek Ha

03/07/2007 21:27:00
Quote Anchor link
Het is een mooie site maar niet orgineel, de site is duidelijk voor bezoekers. Ik vind dat je eens moet proberen met andere kleuren, altijd dat donker grijs enzo. Vroeger vond ik dat ook mooi maar nu zie je het te veel. Als je het persee op dat grijs wilt houden probeer er dan nog een extra kleurtje(ander grijs) ergenst bij te zetten.
 
Harmen

Harmen

04/07/2007 10:50:00
Quote Anchor link
Ik houd het wel grijs denk ik, anders maak ik iets heel nieuws.
Zostraks heb ik effe meerdere kleuren erbij gedaan, maar welke passen er goed bij? Ik ben niet goed in kleurtjes volgens mij :|
Zie hier:
Afbeelding
 
PHP erik

PHP erik

04/07/2007 10:56:00
Quote Anchor link
Hmm ik vind die laatste al een stuk beter, op de kleur van je header "Harmen" na. Die vloekt met de rest.
 
Harmen

Harmen

04/07/2007 10:57:00
Quote Anchor link
ik zal em niet meer laten vloeken :D. maarja, die header heb ik d'r maar wat ingezet, misschien kan ik die beter helemaal vervangen
 
Fred Binnenpret

Fred Binnenpret

07/07/2007 16:19:00
Quote Anchor link
Ik vind het zoizo strak.. mooie kleurtjes en goede combinatie, houd ik wel van donker met fel blauw groen geel of oranje :P Niet zo speciaal maar wel mooie strake layout! goed werk hor ;)

EDIT: ik heb het over de allereerste met licht blauw en grijs...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Fred Binnenpret
 
Fred Binnenpret

Fred Binnenpret

07/07/2007 16:20:00
Quote Anchor link
Ik vind het zoizo strak.. mooie kleurtjes en goede combinatie, houd ik wel van donker met fel blauw groen geel of oranje :P Niet zo speciaal maar wel mooie strake layout! goed werk hor ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.