Aanpassen Wordpress plugin

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Demher Arts

Demher Arts

04/11/2014 21:14:28
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik had een kort vraagje ivm een wordpress plugin: all in one events calendar, ik hoop dat jullie die kennen (?). Dit is een kalender die ik op meerdere websites gebruik. Met .ics komen de kalenders van alle websites samen in een kalender op een andere website. Nu is er een probleem met de tijdzones. Elke kalender (met elk een losse website/eigen wordpress)geeft namelijk events weer van verschillende steden uit verschillende tijdzones. De tijdzone kan je invullen wanneer je een los event invult. Probleem is dat er bij de hoofd pagina/website waar alle kalenders samenkomen er ook bij wordpress een tijdzone ingesteld moet worden. Ondanks dat de tijdzones wel goed blijven staan in het event (wanneer ik bv op edit druk), wordt hij gereset naar tijdzones die ingesteld staan in wordpress.

Nu heb ik het idee dat dat aan te passen is in het script. Ik heb zelf wel een wat lesjes gehad, en vind t leuk om af en toe het een en ander op te lossen, maar heb eigenlijk geen idee of ik hier nu te romantisch over denk :). Weet iemand of het mogelijk is om de tijdzones uit te schakelen en/of de tijdzones gewoon text te laten zijn zodat het niet door de Wordpress tijdzone beïnvloedt wordt? Of dat de tijdzone van de plugin de tijdzone van Wordpress 'overheerst'? Zo ja, (ik weet dat hier geen scriptjes gevraag mogen worden, dus) enig idee in welke hoek ik moet zoeken/googlen om zelf wat te knutselen?

Alvast super bedankt!
Demher
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.