Aantal spelers uit tabel

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

Hands-on Solution Architect / Software Architect (

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Solution Architect / Software Architect op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je werkt samen met gedreven DevOps teams, bestaande uit frontend, backend en middleware developers, testers, UX-designers. Samen met de teams ben je continu op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Als Solution Architect onderzoek

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Gifo

Gifo

12/08/2007 15:18:00
Quote Anchor link
Hoi

Ik zit met de volgende uitdaging.
Ik heb een database met onder andere 2 tabellen: teams en rondeteams. Elke week worden de teams uit de tabel teams weggeschreven naar rondeteams.

Elk team bestaat uit 12 spelers.

In de tabel rondeteams staan dus per week de spelernamen van elk team vermeld. Wat ik nu graag wil is een overzicht maken van welke namen in de afgelopen weken allemaal zijn geselecteerd. Dit komt dus uit de tabel rondeteams.

Om de gegevens te selecteren, heb ik de volgende query:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
$sql
= "SELECT speler1,speler2,speler3,speler4,speler5,speler6,speler7,speler8,speler9,speler10,speler11,speler12";
$sql .= "FROM rondeteams";
$sql .= "WHERE teamnaam='Testteam'";
?>


Uit bovenstaande gegevens wil ik dan dat van elke speler het aantal weergegeven wordt. Ik dacht zelf dit te doen met array_count_values().

Ik krijg het resultaat uit bovenstaande query echter niet in één array.

Kan iemand mij misschien verder op weg helpen?
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 12:12:40
 
Joren de Wit

Joren de Wit

12/08/2007 15:28:00
Quote Anchor link
Dit lijkt er heel sterk op dat je datamodel niet klopt! Als gevolg daarvan wordt het ook een stuk lastiger om de gegevens die jij wilt ophalen te verkrijgen.

In principe sla je gegevens maar 1x op in een database, dus elke spelernaam komt maar 1x voor. Maar het lijkt mij dat in de tabel rondeteams heel veel dubbele namen voorkomen. Dit zou je op een hele andere manier op moeten lossen. Als je dat doet, wordt het ook veel eenvoudiger om dat aantal dat je zoek te bepalen. Daarnaast weet je zodra je kolomnamen gaat nummeren ook al zeker dat je datamodel niet helemaal klopt. In een goed datamodel is dit namelijk niet nodig.

In een goed datamodel heb je allereerst natuurlijk een tabel met spelers nodig. Hierin sla je alle persoonlijke gegevens van de spelers op. Vervolgens zul je ook nog tabellen nodig hebben waarin je teams en rondes kunt opslaan. En waarschijnlijk zul je ook een aantal koppeltabellen nodig hebben om het geheel aan elkaar te koppelen.

Als ik jou was zou ik beginnen met het doorlezen van wat tutorials over normaliseren. Dit kan je in een later stadium namelijk grotere problemen besparen.
 
Frank -

Frank -

12/08/2007 15:42:00
Quote Anchor link
Blanche probeert het voorzichtig te brengen, dat is niet mijn sterkste kant: Jouw database deugt van geen kanten en kan bij het grofvuil worden gezet. Het is (vrijwel) onmogelijk om hier een goed systeem mee te maken.

Kortom, weggooien die zooi en opnieuw beginnen. Begin eens met deze tutorial uit te werken en het normaliseren onder de knie te krijgen.

Mocht je MySQL als database gebruiken, ik raad het je af, gebruik dan in hemelsnaam wel de innoDB-engine, dat is de enige mogelijkheid om een echte database (RDBM) in MySQL op te zetten.
 
Gifo

Gifo

12/08/2007 16:18:00
Quote Anchor link
Het was lang geleden dat ik op deze site een vraag had gesteld.

Inmiddels weet ik weer waarom.

Vaarwel.....
 
Frank -

Frank -

12/08/2007 16:24:00
Quote Anchor link
Gifo schreef op 12.08.2007 16:18:
Het was lang geleden dat ik op deze site een vraag had gesteld.

Inmiddels weet ik weer waarom.

Vaarwel.....
Dat is jammer, men helpt je hier graag en zeker met goede oplossingen.

Aanmodderen met jouw huidige database is zonde van de tijd. Nu een goede database opzetten en daarmee aan de slag gaan, levert veel meer op.

En daar komt bij, wat is er mis met iets nieuws leren?

Edit: Jammer dat in jouw topic van 03.03.2006 13:09 niet is gezegd dat het datamodel niet deugt, nu ben je bijna anderhalf jaar verder en zit je nog steeds met deze ellende. En dat was helemaal niet nodig geweest.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -
 
Gifo

Gifo

12/08/2007 17:18:00
Quote Anchor link
Ik was eigenlijk niet meer van plan te reageren.
Toch nog even kort een reactie.

Het gaat mij niet om dat ik niet open sta voor iets nieuws.
Maar ik stel een volgens mij toch normale vraag waar ik tegenaan loop, waarbij ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

Vervolgens krijg ik alleen (erg makkelijke) kritiek op het datamodel.
Jullie hebben bij lange na niet alle informatie over het datamodel, dus om dit gelijk helemaal af te kraken vind ik erg flauw. Ik heb hier wel goed over nagedacht aan het begin en tot nu toe helemaal geen problemen mee gehad.
Nu wil ik er echter iets extra's mee doen en kom ik er niet uit hoe dat te doen.

Als blijkt dat ik hiervoor mijn datamodel moet aanpassen, dan ga ik hier zeker naar kijken.

Ik vind het gewoon jammer dat er meteen (met losse flodders) geschoten wordt voordat er verder gevraagd wordt. En om maar te zwijgen over een mogelijk antwoord op mijn vraag.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

12/08/2007 17:25:00
Quote Anchor link
Zoals ik al zei, het aanpassen van je datamodel is zeker de meest slimme oplossing...

Het zal ongetwijfeld ook met een andere PHP manier opgelost kunnen worden, maar dat zou ik niet aanraden. Je loopt nu tegen dit, misschien relatief makkelijk op te lossen, probleem aan. Maar zeker is dat je met dit datamodel in de toekomst tegen veel grotere problemen aan kunt/zal lopen!

Verder snap ik je vraag ook nog niet helemaal, je wilt van elke speler een aantal. Maar welk aantal bedoel je dan?
 
Gifo

Gifo

12/08/2007 17:30:00
Quote Anchor link
@Blanche

Ik wil graag een overzicht van het aantal keer dat eenzelfde speler is gekozen door een bepaalde deelnemer in de verschillende rondes.
 
Tommy Masschelein

Tommy Masschelein

12/08/2007 17:34:00
Quote Anchor link
Gekozen ?
Je uitleg laat blijken dat iedere team automatisch in de tabelrondeteam gestopt wordt..
of heb ik dat verkeerd op ?
 
Frank -

Frank -

12/08/2007 17:37:00
Quote Anchor link
Gifo, er wordt niet met losse flodders geschoten, er wordt je gewoon vertelt hoe de vlag er bij hangt. Een tabel met genummerde kolomnamen is 999999 van de 1000000 keer een verkeerd opgezet. En die ene keer dat het wel goed is, moet ik nog tegenkomen. Je kunt het flauw vinden dat we jouw datamodel afkraken, ik vind het nog veel flauwer om iemand aan te laten klooien met een datamodel wat nog veel meer problemen gaat opleveren. Met het huidige datamodel kun je namelijk geen goede (lees: eenvoudige) queries maken.

Dit heeft tot gevolg dat jij allerlei zaken die standaard in een database zitten, zelf nog eens kunt gaan nabouwen in PHP. Dit kost veel tijd om te bouwen, te testen en te debuggen en het uiteindelijke resultaat is een script dat ook nog eens een stuk langzamer is! Zit jij hierop te wachten? Ik zou er niet vrolijk van worden.

Het datamodel is gewoon niet goed, hierdoor wordt de boel onnodig ingewikkeld. Ik kan je dus niets anders aanraden dan een goed datamodel op te zetten en jouw scripts daarop aan te passen.
Quote:
Wat ik nu graag wil is een overzicht maken van welke namen in de afgelopen weken allemaal zijn geselecteerd.

Dit zal uit minimaal 2 tabellen moeten komen, de tabel 'spelers' en de tabel 'opstelling'. Tevens zal er in de tabel 'opstelling' een datumtijd-stempel moeten staan waarmee je eenvoudig het weeknummer kunt bepalen.

Voorbeeldje om de spelers van vorige week op te halen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
SELECT
  naam
FROM
  spelers AS s
    JOIN opstelling AS o ON s.id = o.id_speler
WHERE
  WEEK(o.datum) = WEEK(NOW()) - 1
AND
  YEAR(o.datum) = 2007

Maar goed, dit zul je moeten aanpassen aan het datamodel zoals jij dat opzet. Het idee van een tabel 'spelers' en 'opstelling' zal waarschijnlijk niet zo anders zijn.

Succes!
 
Joren de Wit

Joren de Wit

12/08/2007 17:40:00
Quote Anchor link
Met andere woorden, hoe vaak een bepaalde speler in 1 team voorkomt?

Tja, met deze opzet wordt dat toch echt lastig. Je zou de gegevens die je met die query ophaalt in een array kunnen zetten.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
// $result = mysql_query(...)
$gegevens = array();
while($row = mysql_fetch_assoc($result))
{

    $gegevens[] = $row;
}

?>

Vervolgens zou je met een tweetal foreach loops de gegevens uit kunnen lezen en kunnen kijken hoe vaak 1 speler voorkomt. Het grote probleem hier is dat je die loop voor elke speler uit moet gaan voeren. Maar ja, hoe krijg je die lijst met spelers die je moet doorlopen?

Het zal er waarschijnlijk op neer komen dat je een complexe (recursieve) php functie moet gaan schrijven die de resultaten uit de database voor je interpreteert. Ik zou er persoonlijk niet aan beginnen.
 
Gifo

Gifo

12/08/2007 21:43:00
Quote Anchor link
Heb inmiddels de volgende (vrij eenvoudige) oplossing bedacht gebruik maken van de functie array_unshift():

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<?php
$sql
= "SELECT speler1,speler2,speler3,speler4,speler5,speler6,speler7,speler8,speler9,speler10,speler11,speler12";
$sql .= "FROM rondeteams";
$sql .= "WHERE teamnaam='Testteam'";

$resultaat = mysql_query($sql);

$aantal_spelers = array();

while($row = mysql_fetch_array($resultaat))
{


array_unshift($aantal_spelers,
                $row['speler1'],
                $row['speler2'],
                $row['speler3'],
                $row['speler4'],
                $row['speler5'],
                $row['speler6'],
                $row['speler7'],
                $row['speler8'],
                $row['speler9'],
                $row['speler10'],
                $row['speler11'],
                $row['speler12']);

}


$tel_aantal = array_count_values($aantal_spelers);
?>
 
Joren de Wit

Joren de Wit

12/08/2007 21:53:00
Quote Anchor link
Tja, dit zal tot op zeker hoogte werken. Maar wat nu als je 2 spelers met dezelfde naam hebt? Het kan best zo zijn de naam Jan twee keer voorkomt, alleen wordt hij op jouw manier niet apart geteld.

En hoe behandel je de verschillende versies van dezelfde naam: Jan, jan, JAN? Een spatie die per ongeluk in een naam staan zal ook een probleem opleveren, want 'Jan' is immers niet hetzelfde als ' Jan'.

Kortom, je zult of al die uitzonderingen af moeten vangen in je PHP script, of je zult je datamodel aan moeten gaan passen. Iets dat naar mijn mening nog steeds slimmer is...
 
Gifo

Gifo

12/08/2007 22:00:00
Quote Anchor link
Deze problemen zullen zich niet voordoen.
De teams zijn namelijk gevormd vanuit een tabel 'spelers'. Elke naam is derhalve per definite uniek.

Eventuele uitzonderingen zjn al afgevangen bij het aanmaken van de teams zelf.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

12/08/2007 23:40:00
Quote Anchor link
Eigenlijk zouden we twee nieuwe websites moeten maken, naast phphulp:

1) www.geefmesneleenoplossingdiewerktmaaktnietuithoe.nl
2) www.ikwilechtgoedlerenprogrammeren.nl

;-)
 
Wouter K

Wouter K

12/08/2007 23:44:00
Quote Anchor link
Idd Jan
Jan jij weet nog hoe ik ben begonnen met Niets en dat ik door simpele vraagjes nu toch men site op poten heb gekregen hé ?

Ik heb er veel van geleerd :)

Neem er dus een voorbeeld aan
 
Gifo

Gifo

12/08/2007 23:52:00
Quote Anchor link
Sorry maar dit vind ik echt onzin.

Er wordt hier een vraag gesteld. En gelijk wordt er met woorden gegooid als "deugt van geen kant", "zet maar bij het grofvuil", "aanklooien".
En dit terwijl er niet eens wordt gevraagd waarom voor een bepaalde opzet is gekozen.

Er staat veel nuttige info op deze site, maar als er op een dergelijke manier gereageerd wordt, gaan bij mij de nekharen overeind staan.

Ik zeg niet dat ik het allemaal op de beste en enig goede manier doe, maar er zijn nog altijd meerdere wegen die naar Rome leiden......
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

12/08/2007 23:57:00
Quote Anchor link
Absoluut. En het staat je vrij om elke weg te kiezen. En als je onderweg het even niet meer weet, kun je ook de weg vragen. En ook dat advies mag je aan je laars lappen. We leven tenslotte in een vrij land.
 
Gifo

Gifo

13/08/2007 00:02:00
Quote Anchor link
Tuurlijk, helemaal mee eens.

Maar begrijp je wat ik zeg over de manier waarop iets gebracht wordt?
Ik bedoel, als ik iets beter anders kan doen hoor ik het graag. Kritiek is nooit leuk, maar wel nuttig.

Maar je kan ook proberen op een normale manier te reageren.
Hoe er op mijn vraag gereageerd werd, vind ik niet normaal.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

13/08/2007 00:05:00
Quote Anchor link
Ja, je punt is duidelijk. Frank is wat kort door de bocht soms. Blance formuleert wat voorzichtiger.

Maar wat mij interesseert: ben je nu op nieuwe ideeën gebracht? Denk je bij jezelf: ik moet toch eens wat over normalisatie gaan lezen? Of ben je blij met elke oplossing, als het maar werkt?
 
Gifo

Gifo

13/08/2007 00:12:00
Quote Anchor link
Allebei eigenlijk:

1) ik ben blij dat ik inmiddels een oplossing gevonden heb voor waar ik mee bezig ben.

2) Ik heb vanavond idd al het e.e.a. gelezen over normalisatie en ik ga bekijken of ik dit verder kan en ga toepassen in mijn huidige site.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.