Aanvragen door beginners

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Back-end ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meebouwen aan diverse databasesystemen in een klein bedrijf met een platte organisatie? In een team van ruim 10 ontwikkelaars wordt er aan diverse ICT oplossingen gewerkt. Jouw taken hierbij zullen bestaan uit: Het onderhouden en door-ontwikkelen van bestaande databases. Denk hierbij aan schema verbeteringen en performance-tuning. Bij nieuwe ontwikkelingen ga jij ook bezig met het bouwen van het databaseschema. Omdat je in een klein team werkt zal je ook de C# routine verder uitbouwen en ontwikkelen. Ook kan je meedraaien in algemene refactory-, ontwikkel- of testwerkzaamheden. Je zal voornamelijk gebruik maken van de volgende technieken: .NET

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte websites die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zit onze development afdeling en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé Medior Front-end Developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

Front-end developer E-Commere

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als front-end developer heb je een adviserende rol en sta je aan het eindpunt van alles wat met designs te maken heeft. Je overlegt met klanten en collega’s, en zet je in om ideeen om te zetten tot unieke concepten. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bewaakt tevens de planning. Eisen

Bekijk vacature »

Senior Software developer PHP

Functie Jij als senior PHP ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 developers binnen onze organisatie Jij gaat de brug zijn tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je je taken op voor de dag. Een greep van jouw taken zijn: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden met Security & Privacy Eisen • Minimaal 4

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

As a Back-End Web Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Back-End Web Developer at Coolblue? As a Back-End Web Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you also feel confident with setting up microservices in Typescript or are open to learning this. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing pure

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »
Axel de Mol

Axel de Mol

01/03/2007 23:05:00
Quote Anchor link
valt me op dat er de laatste tijd steeds meer simpele scriptjes gevraagd worden door nieuwe gebruikers die vaak heel makkelijk te vinden zijn. Al is het op PHPhulp of ergens anders op internet. Vaak wordt er maar gevraagd zonder zelf iets te zoeken of zelf iets te coden. Vind ik vrij irritant moet ik eerlijk zeggen. Nu is het wel een hulpsite maar ik vind dat ze zelf ook wat moeten ondernemen voordat ze om hulp gaan vragen...

Kan daar niet iets aan gedaan worden? Het viel me namelijk al op dat dit vandaag al 3-4 keer gebeurd is. Wat denken jullie ervan?
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 17:01:44
 
Marvin S

Marvin S

01/03/2007 23:10:00
Quote Anchor link
ik ben het eens met axel..
TE vaak is het eerste google
resultaat al raak.. dat is zo niet
nodig..
 
Axel de Mol

Axel de Mol

01/03/2007 23:12:00
Quote Anchor link
ja, helemaal gelijk. Maar er moet toch op een of andere manier iets aan gedaan kunnen worden...

Misschien dat mods meteen het topic sluiten en zeggen dat google ook de moeite waard is. Vind het namelijk een beetje spam voor een goed forum.
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

01/03/2007 23:15:00
Quote Anchor link
als jij ook de regels gelezen had, http://www.phphulp.nl/faq/#26 wist je al dat topics daardoor gesloten konden worden ;)
 
Marvin S

Marvin S

01/03/2007 23:18:00
Quote Anchor link
ik denk dat een goede oplossing KAN zijn dat mensen die niet langer als 24uur lid zijn geen forumposts kunnen maken... vaak zijn zulke aanvragen de 1e post van zo'n iemand.. diegene komt op de site terecht en spamt zijn vraag snel het forum in om geholpen te worden.. als diegene eerst 24 uur moet wachten gaat die wel ergens anders zijn probleem spammen...

en voor de mensen die wel serieus wat willen, die zullen het begrijpen..
die kunnen wel gewoon de scripts bekijken en reageren enzo.. en als het
echt zo dringend is zullen ze wel iemand PMen die heel veel reageert op
posts enzo.. en oja het zou wel goed zijn als die mensen met minder dan 24 uur wel het forum geheel kunne lezen..

of praat ik nu echt onzin?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Marvin S
 
Axel de Mol

Axel de Mol

01/03/2007 23:20:00
Quote Anchor link
probleem is dat ik er vandaag 3-4 tegen gekomen was die niet gesloten zijn :( terwijl er toch heel vaak simpele oplossingen voor zijn. Heb vandaag iig gezien 2x login script, 1x nieuwssysteem, 1x zoekfunctie. Zijn toch niet de ingewikkelste.
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

01/03/2007 23:20:00
Quote Anchor link
dat is inderdaad onzin marvin,

dat is totaal niet gebruiksvriendelijk, die mensen komen om hulp en moeten dan nog 24 uur wachten. Zo halen we zeker de 11000 leden niet eens.
 
Axel de Mol

Axel de Mol

01/03/2007 23:21:00
Quote Anchor link
wat heb je aan ledenaantallen als het forum dan met simpele vragen gevuld wordt? die dus gewoon op te zoeken zijn.
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

01/03/2007 23:26:00
Quote Anchor link
Mods zijn ook wel eens in een vriendelijke bui. Bovendien zijn die 4 vragen hier echt niet bijzonder, aangezien er veel meer moeilijkere vragen gesteld worden.

Zoals bij de regels staat vermeld:
Vind je een topic onzin of vind je de poster niet zo aardig? Reageer dan niet. Dit voorkomt ergenissen. Als een topic niet op zijn plaats is, dan zorgen de moderators ervoor dat dit topic gesloten of verwijderd wordt. In sommige gevallen kan de moderators beslissen om de topic te verplaatsen.
 
Marvin S

Marvin S

01/03/2007 23:26:00
Quote Anchor link
aan de ene kant moet je een oplossing verzinnen
maar aan de andere kant kan dat bijna niet..
er is niets voor niets een aanvraag forum..

24 uur is misschien lang.. dan maak je het activatie mailtje
met een vertraging van 15 minuten ofzo.. dan moet diegene
een kwartier wachten op zijn activatielink.. dat is niet gebruiks
onvriendelijk.. en als iemand geen 15 minuten geduld heeft
gaat die ergens anders spamme.. en 15 minuten van een dag
is niet NIET gebruiksvriendelijk..
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

01/03/2007 23:29:00
Quote Anchor link
@marvin, ik geloof nooit dat ze dan hun vraag niet stellen. Bovendien hebben genoeg leden al eerder een account aangemaakt hier voordat ze een topic openen.

edit:
jij bent waarschijnlijk ook eens begonnen, en toen wist je misschien ook wel niet beter.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach
 
Axel de Mol

Axel de Mol

01/03/2007 23:32:00
Quote Anchor link
Terence schreef op 01.03.2007 23:26:
Mods zijn ook wel eens in een vriendelijke bui. Bovendien zijn die 4 vragen hier echt niet bijzonder, aangezien er veel meer moeilijkere vragen gesteld worden.

Zoals bij de regels staat vermeld:
Vind je een topic onzin of vind je de poster niet zo aardig? Reageer dan niet. Dit voorkomt ergenissen. Als een topic niet op zijn plaats is, dan zorgen de moderators ervoor dat dit topic gesloten of verwijderd wordt. In sommige gevallen kan de moderators beslissen om de topic te verplaatsen.


toch wel begrijpelijk vind ik. Maarja, probeer ook wel vriendelijk te reageren al zeg ik het zelf. Maar een beetje zoekwerk van hun kant kan toch geen kwaad?

edit: natuurlijk zijn wel allemaal een keer begonnen. Maar ik ben iemand die eerst iets echt op gaat zoeken. En als ik er dan niet uitkom ga ik het navragen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Axel de Mol
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

01/03/2007 23:37:00
Quote Anchor link
Axel de Mol schreef op 01.03.2007 23:32:
toch wel begrijpelijk vind ik. Maarja, probeer ook wel vriendelijk te reageren al zeg ik het zelf. Maar een beetje zoekwerk van hun kant kan toch geen kwaad?


Ik vind het fijn dat er inderdaad mensen zijn die wel vriendelijk reageren (sommigen snauwen af, dat is niet de bedoeling).

Soms beginnen mensen met zoeken en komen ze hier uit, vandaar dat je af en toe beginnersvragen krijgt. Helaas lezen ze ook niet de regels die hier staan.
 
Axel de Mol

Axel de Mol

01/03/2007 23:40:00
Quote Anchor link
Ik ben dan wel weer zo dat ik een ICT opleiding doe.. ik zal dan ook eerder naar PHP documentatie gaan zoeken. Maarja, gebruiken tegenwoordig zoveel mensen google. Dan moet het voor die personen ook niet zo moeilijk zijn het ook te gebruiken in deze gevallen. Dat ik het enige wat ik er jammer aan vind.
 
Luc Zontrop

Luc Zontrop

02/03/2007 00:12:00
Quote Anchor link
11000 leden? En hoeveel actieve leden zijn dat?
 
Kevichill

Kevichill

02/03/2007 03:16:00
Quote Anchor link
Marvin schreef op 01.03.2007 23:18:
ik denk dat een goede oplossing KAN zijn dat mensen die niet langer als 24uur lid zijn geen forumposts kunnen maken... vaak zijn zulke aanvragen de 1e post van zo'n iemand.. diegene komt op de site terecht en spamt zijn vraag snel het forum in om geholpen te worden.. als diegene eerst 24 uur moet wachten gaat die wel ergens anders zijn probleem spammen...

en voor de mensen die wel serieus wat willen, die zullen het begrijpen..
die kunnen wel gewoon de scripts bekijken en reageren enzo.. en als het
echt zo dringend is zullen ze wel iemand PMen die heel veel reageert op
posts enzo.. en oja het zou wel goed zijn als die mensen met minder dan 24 uur wel het forum geheel kunne lezen..

of praat ik nu echt onzin?



En wat als mensen die pas hier komen allang google gebruikt hebben en toch hun script hier in de forum willen showen omdat hij.zij er niet uitkomt wat dan
 
Erik Rijk

Erik Rijk

02/03/2007 08:36:00
Quote Anchor link
Tumbler schreef op 02.03.2007 00:12:
11000 leden? En hoeveel actieve leden zijn dat?
30 :P
 
- wes  -

- wes -

02/03/2007 08:40:00
Quote Anchor link
Geef mij een paar remove en close rechten en je hebt er geen last meer van :))

@erik, zo ook maar eens uit bed gestuiterd
 
Erik Rijk

Erik Rijk

02/03/2007 08:49:00
Quote Anchor link
hehe,

Moet je wel lief gaan doen tegen Bas he ;)
Ik was d'r om 5 uur al uit, de hele week trouwens als ...

Ga liever weer direct me bed in, van het weekend ga ik zeker uitslapen tot half 3 :)
ff slaap inhalen.
 
- wes  -

- wes -

02/03/2007 08:52:00
Quote Anchor link
ik doe niet anders dan lief tegen bas :))

luie donder, slapen... tsss
 
B a s
Beheerder

B a s

02/03/2007 09:38:00
Quote Anchor link
Forum regels spreken voor zich. Ik vind wes ook lief :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.