aanvragen script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Martin V

Martin V

28/05/2007 18:28:00
Quote Anchor link
Beste Admin's/Mods,

Ik zit met een probleem. Een tijdje geleden ben ik begonnen met een site bouwen voor een wijkgemeente van een kerk. Die site is nu op een paar onderdelen na af. Het belangrijkste onderdeel dat nog niet af is is de agenda.
Nu is het het geval dat ik weinig kennis van php heb, en ik chauffeur ben en zodoende te weinig tijd heb om php/sql te leren.
Ik heb op verschillende sites gekeken en agendascripts gedownload, maar geeneen voldeed aan mijn eisen (terwijl dat er toch niet echt veel zijn) of ik kreeg het niet aan de praat.
Nu is er hier een 'aanvragen' board waar scripts aan te vragen zijn, er staat bij dat je zelf initiatief moet nemen (en terecht), alleen heb ik er de tijd niet voor (had je maar een kantoorbaantje moeten nemen hoor ik jullie denken ;-) ), is er misschien een mogelijkheid dat ik een topic open met daarin de punten die erin moeten, zodat iemand die er zin/tijd voor heeft dat kan maken?

Mvg,
Martin
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 13:10:07
 
Hipska BE

Hipska BE

28/05/2007 18:31:00
Quote Anchor link
Je kan hiervoor iemand aannemen die dat (evt tegen betaling) voor je wil maken. Dit is geen enkel probleem.
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

28/05/2007 18:41:00
Quote Anchor link
Je kan het proberen
 
Martin V

Martin V

04/06/2007 20:04:00
Quote Anchor link
Hipska schreef op 28.05.2007 18:31:
Je kan hiervoor iemand aannemen die dat (evt tegen betaling) voor je wil maken. Dit is geen enkel probleem.


Hoe kom ik aan zoiemand? gewoon een topic openen in aanvragen?
 
GaMer B

GaMer B

04/06/2007 20:07:00
Quote Anchor link
Hier een topic aanmaken met deze criteria.
 
Arwin  vdv

Arwin vdv

04/06/2007 20:08:00
Quote Anchor link
ja, heel simpel, gewoon een topic openen in Aanvragen of Vacatures.
 
Stijn Dumoulin

Stijn Dumoulin

04/06/2007 20:16:00
Quote Anchor link
ik wil er wel eentje voor je maken als je interesse hebt mail of pm me maar even.
 
Arend a

Arend a

04/06/2007 21:57:00
Quote Anchor link
Beste Martin,

Het grootste probleem wat we regelmatig ondervinden met 'aanvragen' is in feite dat mensen te lui zijn, of gewoon verwachten dat wanneer het gevraagd wordt ze verwachten dat het dan automatisch gemaakt wordt. PHP is voor velen een hobby en daarbij vinden ze het best leuk om anderen zo nu en dan te helpen. Het moet alleen niet zo zijn dat het wordt geintrepeteerd als een gratis dienst, maar als een vriendendienst, een gunst anders kunnen zulke diensten altijd nog gewoon tegen betaling worden gedaan.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

04/06/2007 22:10:00
Quote Anchor link
Ik vind dat Martin wel met de nodige omzichtigheid te werk is gegaan. Overigens: Arjan Kapteijn heeft een agenda-script. Doet dat ook niet wat je wilt?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.