Account verwijderen

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pipo Clown

Pipo Clown

17/11/2013 11:45:07
Anchor link
Ik heb moeite met de onderlinge strijd van diegene die hier hulp bieden.
De ene DENKT nog beter te zijn dan de andere.

Ik heb geen zin om in deze waanzin, die overigens ook nog eens geen enkele toegevoegde waarde heeft bij de voorgelegde problemen, mee te gaan.Vandaar mijn verzoek om mijn account te verwijderen.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 23:23:48
 
Bart V B

Bart V B

17/11/2013 12:18:28
Anchor link
? Heb even geen idee wat er gebeurt is, maar misschien is het een plan als er wat mis gaat op het forum om een modje erbij te roepen?

Overigens is een forum er juist voor om kennis met elkaar te kunnen delen. En soms zitten daar wat betere en slechtere bij. Misschien kan je het topic posten waar het is misgegaan?

Het zou jammer zijn als je weggaat om zoiets.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/11/2013 12:39:40
Anchor link
Ik sluit me volledig bij Bart aan.
Ieder zijn keuzes, maar vergeet niet dat moderators altijd kunnen helpen bij problemen.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

17/11/2013 14:13:10
Anchor link
Bart V B op 17/11/2013 12:18:28:
Misschien kan je het topic posten waar het is misgegaan?

Mogelijk: http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/php-query-geeft-null-sql-commando-klopt/92968/

De post Local Dev 17/11/2013 00:16:16 is overigens wel erg lang geworden (waarbij het steeds dezelfde tekst is)
Local Dev op 17/11/2013 00:16:16:
lol, wanneer ik mijn bericht aanpas, wordt mijn eerder geplaatste bericht x * de herhaling ..
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

17/11/2013 14:24:53
Anchor link
@Pipo, wat er ook gebeurt altijd blijven lachen!!! (Of was dat nou Bassie???)

Afbeelding
Ik heb even vluchtig het topic bekeken, en het valt allemaal best mee. Local Dev zit een beetje met hoofdletters te schreeuwen, maar dat is toch geen reden om je account te laten verwijderen? Het is hier in het verleden wel eens veel heftiger aan toe gegaan, en dan bedoel ik dus echt veel heftiger. Het is nu eenmaal zo dat in het leven het soms gebeurt dat iemand het niet met je eens is, of ergens net even anders over denkt dan jij. Geloof me, dit zal echt niet de laatste keer zijn. En ga je dan iedere keer weglopen? Nee toch? Ik zou het gewoon naast me neerleggen en het voorlopig nog eens een tijdje aankijken. Weglopen kan altijd nog, maar voor dit kleine akefietje heb je alleen jezelf daarmee. Dus denk er nog eens goed over na zou ik zeggen ;) Van ons hoef je in ieder geval niet weg te gaan.
Gewijzigd op 17/11/2013 14:25:34 door Ozzie PHP
 
Local Dev

Local Dev

17/11/2013 15:19:47
Anchor link
Ik hoop niet dat je wilt vertrekken om mijn opmerking?
Mijn opmerking was meer in het algemeen bedoeld, maar niet tegen jou persoonlijk.

Maar mijn excuses, het is en was niet mijn intentie om jou te beledigen.
 
Donny Wie weet

Donny Wie weet

17/11/2013 15:49:07
Anchor link
Eigenlijk is er alles al gezegt dat nodig was, maar toch wil ik even wat aanvullen.

Je geeft dit aan: "De ene DENKT nog beter te zijn dan de andere."
Heeft DENK ik te maken met de keuze van je manier van programmeren. De 1 vind dit het makkelijkste en snelst, en de andere heeft zo weer zijn eigen oplossing. Zie het niet als negatieve commentaar, maar opbouwende kritiek. Ik kan me goed verplaatsen in je situatie want loop ook vaak weg voor problemen, maar door ze juist aan te pakken leer je ervan en word je alleen maar sterker.

Succes!
 
Wouter J

Wouter J

17/11/2013 16:54:05
Anchor link
Het belangrijkste van een forum is te onthouden dat wij elkaar allemaal niet kennen (een paar uitzonderingen daar gelaten). Als men hier op het forum praat gaat het niet over jouw als persoon, niemand kent je namelijk. Het gaat slechts om jouw code die je hier geeft.

Als daar dus opmerkingen over maakt worden is het zo dat men jouw als persoon aanvalt, hij valt alleen jouw code aan. Deze opmerkingen moet je dus juist zien als leermomenten. Je kunt dan vragen waarom iemand dat beter vind en dan heeft iedereen op het forum wat aan deze leer momenten.

Als je vervolgens vindt dat het toch persoonlijk wordt roep je er gewoon een moderator bij. Moderators zijn hier op het forum om in te grijpen wanneer mensen onnodig persoonlijk worden.

Het zou jammer zijn als je nu al weg ging, maar het is natuurlijk je eigen keuze.
 
Reshad F

Reshad F

17/11/2013 17:51:35
Anchor link
Kritiek(naar de code) van @Local Dev is gewoon gepast naar mijn mening en hij valt jou als persoon niet aan.

Mocht je hierdoor van het forum willen gaan dan is dat jammer maar je zou wanneer je denkt gelijk te hebben tegenargumenten kunnen geven waarom jij gelijk hebt en niet een ander lid van het forum.
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

25/10/2014 15:20:51
Anchor link
opgelost
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.