Achterhalen welke CSS wordt gebruikt

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Write Down

Write Down

24/08/2011 01:14:24
Quote Anchor link
Hi,

Ik maak gebruik van het jQuery UI framework (dat zijn basis vindt bij het gewone jQuery framework). Eigenlijk gebruik ik maar een zeer klein stukje, de autocomplete functie. De standaard opmaak (in CSS) bevalt mij ten zeerste.

Echter bevat het framework erg veel style bestanden, waarvan velen gewoonweg overbodig zijn. Ik vraag me echter af, hoe ik kan uitzoeken welk style elementen er nu effectief gebruikt worden. Zodanig dat ik weer wat bytes kan besparen :+.

Is er een tool voor om dit snel te achterhalen?
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 10:12:00
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/08/2011 01:23:19
Quote Anchor link
Firebug :P

Je kan daarmee een 'inspect' uitvoeren op alle bestaande elementen, en zien welke styles er op toegepast worden.
Gewijzigd op 24/08/2011 01:24:21 door - Ariën -
 
Fabian M

Fabian M

24/08/2011 07:39:54
Quote Anchor link
- Aar - op 24/08/2011 01:23:19:
Firebug :P

Je kan daarmee een 'inspect' uitvoeren op alle bestaande elementen, en zien welke styles er op toegepast worden.


Zelfde voor Chrome.
 

24/08/2011 09:14:07
Quote Anchor link
Ik zou geen bestanden of regels gaan verwijderen. Aangezien je browser complementariteit omlaag gaat. In het Nederlands: Je hebt kans dat het op verschillende browsers dan minder goed werkt.
 
The Force

The Force

24/08/2011 11:02:25
Quote Anchor link
Nee hoor, niet gebruikte CSS wordt niet gebruikt. Als jij de CSS voor de jQuery datepicker weghaalt dan zal autocomplete gewoon blijven werken ;).
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.