Adresbalk weghalen bij popup in IE7

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Roland Baas

Roland Baas

27/01/2007 17:27:00
Quote Anchor link
Hoi,

Wanneer ik via mijn WYSIWYG editor een popup open, komt er bij IE7 de adres balk tevoorschijn in de popup..

Is er een manier om deze te verbergen en/of de maat van de popup alleen bij IE7 in de hoogte te verlengen.

groet, Roland
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 00:43:31
 
- -

- -

27/01/2007 17:34:00
Quote Anchor link
nee, denk het niet. ie is overbeveiligd tegen elk spatje, oftewel update verwijderen en met ie6 werken
 
Crispijn -

Crispijn -

27/01/2007 17:49:00
Quote Anchor link
@ Jonathan: Moet je deze tip dan aan iedereen geven die je website bijhoud dmv die WYSIWYG editor? Lijkt me niet de beste oplossing.

Zorg gewoon dat je venster resizeable is, of dat je een overwaarde meegeeft. Dat lijkt mij de meest nette manier van werken.

Succes ermee
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

27/01/2007 17:54:00
Quote Anchor link
hij bedoelt denkt ik dat als je in IE7 een popup krijgt dat je de adresbalk ziet ookal is hij niet editable. Dit is denk ik niet te verhelpen.
 
Niels Janssen

Niels Janssen

27/01/2007 19:30:00
Quote Anchor link
Die adresbalk is een veiligheids feature van IE7, zo kunnen mensen zien of ze ook daadwerkelijk op de site zitten waar ze denken te zitten. Dit is om phishing tegen te gaan. Hierom is die balk NIET weg te halen...
 
Roland Baas

Roland Baas

28/01/2007 11:24:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties!

Zoals Crispijn zegt, de WYSIWYG editor zal ik zelf niet veel gebruiken.. het is meer voor klanten.

is er een mogelijkheid om te checken in PHP of je in IE7 werkt? dan zal ik namelijk wanneer dit het geval is, de hoogte verlengen bij IE7
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.