Afbeelding groter dan DIV

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full-Stack Web Developer

Wat kan je? Frontend, Java WO denkniveau Senior werkniveau 5-10, 10+ jaar werkervaring Nederlands sprekend Wat krijg je? Vast € 3000 - € 7000 bruto per maand Flexibele werktijden Lunch Laptop 13e maand Pensioen Netto onkostenvergoeding Sporten Wat doe je? Minimaal een 32-urige werkweek Samenwerken met 20-50 collega's Je werkt samen met Sales, Marketing Focus op B2B Je werkt voornamelijk met De vacature Je bent verantwoordelijk voor zowel de ‘run’ als de ‘change’ van onze applicaties binnen de verschillende IT systemen. Als developer realiseer je nieuwe componenten voor de deelnemers- en werkgeversportalen en het pensioenadministratiesysteem van BeFrank. Een systeem dat

Bekijk vacature »

Java Developer

Wat kan je? Java HBO denkniveau Medior, Senior werkniveau 2-5, 5+ jaar werkervaring Nederlands, Engels sprekend Wat krijg je? Vast € 3500 - € 4500 bruto per maand Flexibele werktijden Lunch Lease auto Tankpas Laptop Pensioen Netto onkostenvergoeding Wat doe je? Minimaal een 32-urige werkweek Samenwerken met 20-50 collega's Je werkt samen met Marketing, Klantenservice, Management, IT Focus op B2B & B2C Je werkt voornamelijk met De vacature Als backend developer houd jij je bezig met afwisselende projecten: volledig nieuwe implementaties of het innoveren van de bestaande platformen. Jij bent de consultant, dus je geeft jouw klanten advies over welke

Bekijk vacature »

Microsoft 365 Engineer

Senior Microsoft 365 Engineer Welkomstbonus van € 5.000,- Bij T2 zorgen we goed voor elkaar en doen wij leuke dingen met leuke mensen. We zorgen voor uitdagende opdrachten zodat jij jezelf onbeperkt kan blijven ontwikkelen. Ben jij een ervaren Microsoft 365 engineer en wil je het beste uit jezelf halen? Dan ben je van harte welkom bij T2 en ontvang je onze welkomstbonus ter waarde van € 5.000,-. Wat mag je nog meer verwachten? Als je met ons de uitdaging aangaat dan bieden we je het volgende: Dienstverband voor onbepaalde tijd Salaris tussen de € 4.000,- en € 4.500,- bruto

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Ontwikkelaar

Wat kan je? .NET MBO, HBO, WO, Master denkniveau Junior, Medior werkniveau 2-5 jaar werkervaring Nederlands, Engels sprekend Wat krijg je? Vast € 2300 - € 3500 bruto per maand Flexibele werktijden 13e maand Pensioen Zorgverzekering Wat doe je? Minimaal een 38-urige werkweek Samenwerken met 0-10 collega's Je werkt samen met Management, IT Focus op B2C Je werkt voornamelijk met De vacature Ben jij bedreven in het ontwikkelen van applicaties? Aevitae is bezig met de ontwikkeling van een geheel nieuw applicatielandschap en is groot geworden door het aanbieden van maatwerkoplossingen aan haar klanten. Als Full Stack .NET Ontwikkelaar worden er

Bekijk vacature »

Backend .NET Developer C# Voetbal

Bedrijfsomschrijving Binnen deze organisatie in de regio Den Haag zal je als .NET Developer terecht komen in een multidisciplinair team met 5 andere Programmeurs. In jouw rol ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en optimaliseren van mobiele applicaties met meer dan 4 miljoen gebruikers wereldwijd. Als Backend Developer zal je dagelijks werken met C#, .NET Core, Kubernetes en een SQL Database. Voor het onderling communiceren van de microservices wordt gebruik gemaakt van RabbitMQ. Je krijgt energie van technische uitdagingen en je werkt graag samen. Verder zul je in vele projecten deelnemen, zorg je voor nieuwe features, los je diverse bugs

Bekijk vacature »

Developer

Wat kan je? Frontend, .NET, Mobile Development HBO denkniveau Medior werkniveau 2-5 jaar werkervaring Nederlands sprekend Wat krijg je? Vast € 2500 - € 4000 bruto per maand Flexibele werktijden Laptop Pensioen Netto onkostenvergoeding Wat doe je? Minimaal een 32-urige werkweek Samenwerken met 20-50 collega's Je werkt samen met Sales, Klantenservice, IT Focus op B2B Je werkt voornamelijk met De vacature Als Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van state-of-the-art software. Jij werkt samen met developers, designers en testers in multidisciplinaire Agile Scrum teams aan innovatieve nieuwe producten. Je hebt ruime ervaring binnen jouw kennisgebieden en hebt de juiste

Bekijk vacature »

C/C++ Developer

Bedrijfsomschrijving Als Software ontwikkelaar C/C++ kom je te werken bij een toonaangevende organisatie in de mobiliteitsbranche die door het produceren van slimme producten Nederland steeds leefbaarder maakt! Ze ontwikkelen innovatieve producten die er onder andere voor zorgen dat de infrastructuur in Nederland op de snelste en meeste efficiënte manier kan worden geregeld. Als C/C++ ontwikkelaar kom je te werken op een afdeling met 40 collega's, bestaande uit Engineers, deskundigen en ontwikkelaars. Hiervoor werk je nauw samen in een team met ongeveer tien andere ontwikkelaars. Samen met het team pak je zelfstandig projecten op die doorgaans een doorlooptijd hebben van 4

Bekijk vacature »

Fullstack ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Bij het accepteren van dit aanbod kom je terecht binnen een veelzijdige organisatie waar een goede sfeer hangt. Zij zijn gewend dagelijks met elkaar te lunchen en ruimte is voor een potje Mario. Als Fullstack ontwikkelaar ga je je op projectbasis bezighouden met het ontwikkelen van content voor diverse opdrachtgevers. De projecten waar je aan gaat werken zullen verschillende qua omvang. Hierbij kan je rekening houden met een gemiddelde doorlooptijd van een half jaar, waarbij er meerdere projecten naast elkaar kunnen lopen. De nadruk zal liggen op ontwikkeling aan de front-end, maar ook op het gebied van ontwikkeling aan

Bekijk vacature »

Java developer

Wat kan je? Java HBO, WO denkniveau Junior werkniveau 0-2, 2-5 jaar werkervaring Nederlands sprekend Wat krijg je? Vast € 2200 - € 3500 bruto per maand Flexibele werktijden Lease auto Tankpas Mobiel Laptop Wat doe je? Minimaal een 36-urige werkweek Samenwerken met 10-20 collega's Je werkt samen met IT, HR Focus op B2B Je werkt voornamelijk met De vacature Je bent een jonge ambitieuze Java Developer. Je wil veel leren in korte tijd en snel doorgroeien naar een Senior Java Developer die behoort tot de top van Nederland. Waarom zou je daar nog zes tot acht jaar voor nodig

Bekijk vacature »

PHP Developer

Wat kan je? PHP HBO, WO denkniveau Medior, Senior werkniveau 2-5, 5-10 jaar werkervaring Nederlands, Engels sprekend Wat krijg je? Consultancy € 2400 - € 5000 jaarlijks Flexibele werktijden Lease auto Tankpas Mobiel Laptop Pensioen Wat doe je? Minimaal een 36-urige werkweek Samenwerken met 20-50 collega's Je werkt samen met IT, Sales Focus op B2B Je werkt voornamelijk met Internet De vacature In deze diverse functie als PHP ontwikkelaar ben je verantwoordelijk voor de innovatie, realisatie en het beheer van de complexe informatiesystemen voor een van onze leuke klanten. Als developer achterhaal je proactief de behoeften en wensen van de

Bekijk vacature »

C#/Full Stack Developer

Wat kan je? .NET HBO, WO denkniveau Senior werkniveau 5+ jaar werkervaring Nederlands, Engels sprekend Wat krijg je? Vast € 3900 - € 5000 bruto per maand Pensioen Netto onkostenvergoeding Wat doe je? Minimaal een 40-urige werkweek Samenwerken met 10-20 collega's Je werkt samen met Klantenservice, Management, IT Focus op B2B Je werkt voornamelijk met De vacature We synchroniseren de agenda’s van meer dan 22.000 personen. En we importeren dagelijks meer dan 1 miljoen regels in CRM en ERP software. Alsof dat nog niet voldoende is, maken we met diverse andere cloudapplicaties het werk van duizenden gebruikers gemakkelijker. Samen met

Bekijk vacature »

.NET Developer

Wat kan je? .NET HBO, WO denkniveau Medior, Senior, Junior werkniveau 2-5, 0-2, 5-10 jaar werkervaring Nederlands sprekend Wat krijg je? Vast € 2000 - € 5000 bruto per maand Flexibele werktijden Lunch Laptop Pensioen Netto onkostenvergoeding Wat doe je? Minimaal een 32-urige werkweek Samenwerken met 10-20 collega's Je werkt samen met Sales, HR, Marketing, Klantenservice, Finance, Management, Logistiek, IT Focus op B2B Je werkt voornamelijk met Duurzame energie en milieu De vacature Je gaat onderdeel uitmaken van ons IT team dat werkt aan onze interne en externe systemen, waaronder InteraCT. Het IT team is een zelfsturend team dat werkt

Bekijk vacature »

Back-End Developer PHP

Back-End Developer PHP7 (Laravel) We search for our client with an energetic, young and fast growing team a new pearl in Back End Dev to join their team in the centre of Amsterdam! The company is based on the newest technology, is funded by top-tier investors, delivers on an ambitious roadmap, and is supported by a talented team. We search for a full-time Back-End Developer to join our team in Amsterdam. We are looking for a pro-active, software developer with experience building large scale SaaS applications. You'll work autonomously, will ship multiple features a week, help determine the roadmap and

Bekijk vacature »

Advanced Mendix Developer Order Management Systeme

Advanced Mendix Developer Order Management Systemen (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Advanced Mendix Developer impact maken op de groeiende e-commerce markt? Je doet dit bij PostNL door met je DevOps team onze Mendix applicaties verder te ontwikkelen, waarbij je complexe logistieke business processen vertaalt naar applicaties die ons primaire proces ondersteunen". Wat ga je doen? PostNL wordt een postal tech company We nemen de ontwikkeling van onze IT applicaties in eigen hand door onze eigen software-ontwikkel-capability op te zetten. Als Advanced Mendix Developer ben je onderdeel van een multidisciplinair, agile werkend Business-IT-team. Samen met dit team bouw je onze logistieke IT-applicaties verder

Bekijk vacature »

Platform Community Manager

Als Platform Community Manager ben je een onmisbare schakel tussen de gebruikers van het Mijnwinkel platform en de organisatie. Je bent het centrale aanspreekpunt en speelt adequaat in op reacties, vragen en opmerkingen met betrekking tot het platform. Je stimuleert en ondersteunt de interactie tussen gebruikers en faciliteert daarbij de groei van hoogwaardige content. Daarnaast plaats je ook zelf content om de interactie met gebruikers aan te gaan. Omdat je bovenop het vuur zit en als geen ander weet hoe het platform functioneert, kan je input leveren over de workflows en processen en identificeer je verbeteringen die van invloed zijn

Bekijk vacature »
Thomas

Thomas

28/11/2008 21:57:00
Quote Anchor link
Hallo. Ik ben sinds kort weer aan het spelen met websites, en nu ben ik begonnen divs te leren. Ik heb alleen tegen een probleem opgelopen. Ik heb een achtergrondje voor mijn div, alleen is die op sommige scherme te groot... Ik wil dat mijn CSS automatish mijn achtergrond inkrimt of uitrekt.. (het is een wit vak, dus dat maakt niet uit)

Dit is de code van mijn stukje div

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
}
#Body
{
    width :75%;
    height :400px;
    background-image:url("backgroundbody.png");
    Overflow: auto;

}

Kan iemand mij helpen?

PHP hulp

PHP hulp

07/05/2021 10:20:23

Yorick17

yorick17

28/11/2008 21:59:00
Quote Anchor link
je hebt in css toch de functie bij background "fixed" misschien een oplossing?

Thomas

Thomas

28/11/2008 22:05:00
Quote Anchor link
Helaas. Ik heb het geprobeert, maar het gaf geen verschil..

ReZon

ReZon

28/11/2008 22:06:00
Quote Anchor link
wit vlak ?

background-color: #FFF;

--

--

28/11/2008 22:08:00
Quote Anchor link
En anders bedoel je misschien background-repeat?

Wouter K

Wouter K

28/11/2008 22:18:00
Quote Anchor link
Beste,

Neem voor dit probleem even contact met Jan K.
Hij heeft op zijn site de oplossing staan.

http://www.jankoehoorn.nl/examples/css/rekmee/

Thijs Damen

Thijs Damen

28/11/2008 22:41:00
Quote Anchor link
@wouter.
gezien de broncode is het dus gewoon een image met width: 100% ;)

Thomas

Thomas

29/11/2008 11:47:00
Quote Anchor link
@ Rezon, ik heb een wit vlak, met ronde hoeken. Dit word al lastig met een bgcolor, daarom een .png.

@ Evert.
Ik heb al een background, die gerepeat word over de x en de yas, maar ik wil gewoon een afbeelding als achtergrond in mijn div, die meevergroot en meeverkleint met de groote van het scherm..

@ wouter,

Ga ik doen. Ik denk dat dat de oplossing zou kunnen zijn

@Thijs,
De afbeelding hoeft niet 100% te zijn. Ik wil dat als ik op een 30 inch scherm kijk dat de afbeelding uitgerekt word, dus dat hij 80% van het scherm in beslag neemt, en 100% van de div, en als ik op een 7 inch schermpje kijk, dat ik 80 % van dat scherpje div heb, en dat de achtergrond daarin ook volledig is.

Niek Weevers

Niek Weevers

29/11/2008 17:32:00
Quote Anchor link
Dit is niet mogelijk met een background. Of met een manier waar ik nog nooit van heb gehoord. Wanneer je het perse wilt, dan zul je toch gewoon een afbeelding in de html moeten zetten met die manier van jan koehoorn.
De inhoud zet je er dan overheen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.