Afbeelding in het midden zetten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Eric Lokker

Eric Lokker

19/10/2016 11:52:40
Quote Anchor link
Mijn top logo heb ik via CSS groter gemaakt .top-bar .name h1 a{ width: 700px;}
Nu wil ik dit ook gecentreerd zetten of aan de linker zijde. Hoe doe ik dat in CSS ?

Mvg,
Eric
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 21:41:27
 
Pg Vincent

Pg Vincent

19/10/2016 11:54:58
Quote Anchor link
Daar zijn meerdere manieren voor, die elk hun voor- en nadelen hebben. Dit kun je beter even googlen "css center image on screen" of zo iets, dan krijg je een hele lijst met tutorials over hoe dit kan, en wat de voor- en nadelen van elke methode zijn.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

19/10/2016 12:17:34
Quote Anchor link
Beetje lastig om te beantwoorden zonder concrete code, maar probeer eens het volgende aan je CSS toe te voegen:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
display: block;
margin-left: auto;
margin-right: auto;
 
Eric Lokker

Eric Lokker

19/10/2016 12:36:41
Quote Anchor link
Helaas ook dit werkt niet. Ik begrijp dat het lastig is.

Ozzie PHP op 19/10/2016 12:17:34:
Beetje lastig om te beantwoorden zonder concrete code, maar probeer eens het volgende aan je CSS toe te voegen:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
display: block;
margin-left: auto;
margin-right: auto;
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

19/10/2016 12:39:55
Quote Anchor link
Als je dan even een stukje html en css geeft, of een link naar de betreffende pagina ... dan wordt het al wat makkelijker ;)
 
Pg Vincent

Pg Vincent

19/10/2016 13:57:15
Quote Anchor link
Wederom: maak even een werkend voorbeeld van de CSS in een plunker of codepen, dan ziet iedereen meteen wat je bedoelt.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.