Afdrukken deel pagina

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Swaenie -

swaenie -

29/01/2005 23:59:00
Quote Anchor link
Hallo,

Is er wellicht een script voor het volgende?
Mijn pagina's zijn m.b.v. tabellen in vakken verdeeld.
Een vak voor een vaste 'kop'. Een linker vak voor het menu. Een rechter vak voor mogelijke info en het uiteindelijke middenvak, welke de wisselende pagina's bevat.
Nou wil ik het graag mogelijk maken dat de gebruiker alléén de inhoud van dat middenvak afdrukt.
Na wat stoeien lukt het mij wel om de inhoud van de overige vakken voor de printer te verbergen, maar bij het afdrukken wordt de ruimte die deze vakken innemen welk gebruikt.
Of tewel:
Ik krijg een lege 'kop', een leeg menu en recht de bedoelde pagina, maar ja die past nu niet meer helemaal op papier. En ik wil natuurlijk alleen de bedoelde pagina.
Is er een oplossting?

Alvast bedankt...
Gewijzigd op 30/01/2005 00:01:00 door Swaenie -
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 10:25:21
 
Geoffrey Mastenbroek

Geoffrey Mastenbroek

30/01/2005 02:00:00
Quote Anchor link
hoe heb je het voor elkaar gekregen om die dingen ontzichtbaar voor de printer te maken dat heb ik namenlijk ook nodig voor 2 submit knoppen in een print versie
 
Johan

Johan

30/01/2005 10:30:00
Quote Anchor link
... frames??
 
DaeDaluz

DaeDaluz

30/01/2005 10:35:00
Quote Anchor link
Met CSS kan je dingen onzichtbaar voor print maken :)
 
Geoffrey Mastenbroek

Geoffrey Mastenbroek

30/01/2005 13:25:00
Quote Anchor link
dat snap ik maar hoe?
 
DaeDaluz

DaeDaluz

30/01/2005 13:53:00
Quote Anchor link
http://webdesign.about.com/cs/css/a/aa042103a.htm
http://wsabstract.com/dhtmltutors/cssmedia.shtml

zo met googlen op 'print friendly pages css' vond ik dit als het hiermee niet lukt zelf maar ff googlen ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.