Algemene voorwaarden opstellen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

IT-traineeship Low Code Developer

Vind jij het leuk om veel contact te hebben met een klant en je te verdiepen in een domein? Lijkt het je interessant om enerzijds met de klant mee te denken, maar tegelijkertijd ook zelf een bijdrage te leveren aan de implementatie van een IT oplossing? Wij zijn op zoek naar starters die aan de slag willen als low-code engineer. In deze functie bouw je aan applicaties met behulp van een low-code platform, zoals Outsystems, Blueriq, Mendix of Pega. Dergelijke platformen stellen je in staat om snel een werkende applicatie te ontwikkelen en zijn hierdoor heel geschikt voor maatwerk projecten.

Bekijk vacature »

BI Developer @ Arnhem

2021-11-22 iSense BI Developer Heb jij minimaal 3 jaar ervaring als BI Developer en wil jij werken aan een gezonder en sterker Nederland? Kijk je uit naar een functie binnen een groeiende organisatie in de sport branche waar je naast jouw huidige kennis en ervaring de ruimte krijgt om jezelf verder te ontwikkelen? Solliciteer dan snel! ISVI51808 Organisatie Voor een organisatie binnen de sport branche in regio Arnhem zijn wij op zoek naar een BI Developer. Je komt terecht in een team van 5 man waarvan 3 back-enders en 2 front-enders. De sfeer is informeel en iedereen is gelijk. Momenteel

Bekijk vacature »

Big Data Developer

De vacature In deze rol zul je nieuwe technologie ontwikkelen en integreren voor geavanceerde analytische uitvoering in een Big Data-omgeving Bovendien zul je: Werk in een agile team met collega's Ontwerp, implementeer en test software en zorg ervoor dat aan de kwaliteitsspecificaties wordt voldaan Ondersteuning van testingenieurs bij geautomatiseerde testen en softwarekwaliteitsborging Ondersteun procesverbeteringen, rijkwaliteit en productiviteit Functie eisen Je kent en bent gepassioneerd over NLP, machine learning en A.I. Ervaring met Hadoop / Spark / Kafka / Cassandra / MongoDB / R / Scala / Python / ElasticSearch / AWS / Unix Idealiter BSc / MSc / PhD in

Bekijk vacature »

Senior React Native Developer

De vacature As Senior React Native Developer you will be a crucial part of the team that is responsible for the development and execution of our Roadmap for the mobile apps of S4D. Developing high-tech Software as a Service for international Quick Service Restaurant chains. We develop all eCommerce channels, a cloud-based POS system, and the whole backend for the organization. This includes two mobile apps which we currently offer to our customers; one white label end-user which can be used by hungry customers to order their favorite food, and a Driver App which is used by couriers to provide

Bekijk vacature »

(junior) PLC programmeur

Sta jij klaar om een bijdrage te leveren aan de verbetering van het productieproces? Dan is dit een uitdagende en veelzijdige functie die bij je past! Functie Het team waarin je werkt is verantwoordelijk voor het project vanaf het concept tot en met de nazorg. Denk hierbij aan het maken van offertes, opstellen van schema's, doen van bestellingen en programmeren van de PLC's; Je werkt hoofdzakelijk zelfstandig, onderhoudt de communicatie met de klant, je collega's op andere projecten en met de leveranciers; Je helpt bij het verder moderniseren en automatiseren van de huidige productielijnen; Onderhouden en optimaliseren van de software;

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

De vacature Wij zijn wij Alles draait om onze klanten. Wij doen alles waardoor een MKB-er of ZZP-er online succesvol kan zijn. Internet, websites en e-mail kunnen best ingewikkeld zijn. Bij Pepperfield gaan we zelfs nog verder. Wij maken complete oplossingen met websites/webshops, betaaloplossingen, voorraadbeheer, backoffice-koppelingen, API’s en meer technologisch hoogstaande kunsten. Wij zorgen ervoor dat onze klanten dat allemaal met een glimlach geholpen worden. Wij nemen net een stap extra om een klant tevreden te houden. Wie wij zijn? Wij zijn Pepperfield. Een start-up die de hostingwereld op z'n kop gaat zetten. Wij zijn goed in webhosting, webdesign endevelopment.

Bekijk vacature »

Back-end Developer

De vacature Een legacy applicatie, monoliet, wordt dagelijks gebruikt door alle stakeholders. Moet blijven draaien tijdens een zeer uitgebreide verbouwing: naar gescheiden front end / back end; terwijl ook nieuwe functionaliteit toegevoegd wordt. Back end developers werken in Laravel; om de applicatie robuuster te maken; en ontwikkelen api's; om nieuwe front end modules aan te sluiten en ook te connecten met andere applicaties. Functie eisen Betrouwbaar Open Scherpzinnig Analytisch Teamspeler Leergierig Gedreven Jouw belangrijkste taken 1. Zorg voor betrouwbaar, veilige continuiteit; 2. Vacature Back-end Developer Cooder.nl 3. Ontwikkel een beter onderhoudbaar systeem; 4. Ontwikkel een flexibeler systeem; Over Eurocept Homecare

Bekijk vacature »

Business Intelligence Developer

De vacature Als BI-consultant help je onze klanten complexe vraagstukken en business requirements te vertalen naar oplossingen. Je levert hoogwaardige diensten en zoekt naar duurzame oplossingen voor specifieke uitdagingen van de opdrachtgever. Met jouw technische kennis, inzicht, werkervaring en communicatieve vaardigheden weet je ingewikkelde situaties snel te analyseren. Jij maakt de klant blij door complexe zaken eenvoudig te maken. Dat is jouw passie! Functie eisen HBO/WO werk en denk niveau (afgerond) Meerdere jaren ervaring in Business Intelligence en datawarehousing; Medior 3 tot 5 jaar, senior meer dan 6 jaar ervaring in de BI Kennis en ervaring met één of meerdere

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Den Bosch

De vacature Als Front-end Developer bij onze locatie in Den Bosch, ben je écht een onderdeel van het geheel. Binnen deze rol ben je namens PanCompany werkzaam in vernieuwende langetermijnprojecten bij onze TOP 200 klanten in Nederland. We kijken naar jouw voorkeuren en interesses om ervoor te zorgen dat je goed op je plek zit bij een van deze klanten. Binnen deze rol ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de Front-End van web based applicaties. Jij bent iemand met een passie voor hetgeen wat je doet en in nauwe samenwerking met andere ontwerpers, Back-End ontwikkelaars en testers werk je

Bekijk vacature »

PHP Developer @ Bergen op Zoom

2021-06-24 iSense PHP Developer PHP Developer ISBO50267 Nieuw Organisation For our client in the South of the Netherlands we are looking for a PHP developer with several years of experience. The organization is the largest web shop in the Benelux in their industry, and aims to become the largest in Europe in the future. An ambitious goal that motivates the employees of the organization on a daily basis to get the best out of it. With hundreds of thousands of packages sent annually and millions of unique visitors per year, the company is the market leader in the Benelux. The

Bekijk vacature »

Front End Developer

De vacature Jouw rol als Front End Developer is het doorontwikkelen van het chatbot portaal waarin onze klanten zelf hun bots bouwen en beheren. Denk aan het visualiseren van data, het optimaliseren van een flow builder en het no-code koppelen van API’s van partners. Je bent eager, nieuwsgierig en je hebt heldere ideeën over hoe je jouw software ontwerpt. Je vindt het leuk om jouw technische kennis te delen met het team en draagt graag bij aan gesprekken over design, frameworks en architectuur. Procesmatig werken zit in je DNA, evenals denken vanuit gebruikersperspectief. Je hebt minimaal twee jaar relevante ervaring

Bekijk vacature »

Backend Developer (Node.js)

De vacature Onze online platforms worden voornamelijk ontwikkeld in JavaScript. Frontends met React, apps met React Native, en backends op basis van Node.js. We geloven sterk in herbruikbare code, standaardisering van de stack, werkwijze en stijl tussen de verschillende projecten die we bouwen en onderhouden. Enige tijd geleden zijn we begonnen met interne packages. Het is onze ambitie deze steeds verder uit te bouwen, zodat we sneller, veiliger en kwalitatiever kunnen bouwen. Functie eisen Ervaring met Git Enkele jaren relevante werkervaring, bij voorkeur bij een agency Cultural fit (vakmanschap, teamplayer, easy going) Pre: ervaring met scrum Pre: ervaring met DevOps

Bekijk vacature »

Lead Developer

De vacature Als lead developer bepaal je de architectuur, technische oplossingen en ondersteun je je teamleden met alle technische problemen. Natuurlijk ben je een teamplayer en zorg je ervoor dat jouw technische beslissingen door het team worden gedragen en het team zich ‘happy’ voelt. Je bent verantwoordelijk voor de technische afstemming met de andere ontwikkelteams. Je vind het leuk om je kennis te delen met de andere ontwikkelaars. Je zorgt ervoor dat de systemen die je (laat) bouwen geschikt zijn om door iedereen in Nederland te laten gebruiken. Ervaring met het aansturen van near-shore ontwikkelaars (Kroatië, Servië) gaat je helpen.

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Oracle, PL/SQL

De business unit transport en logistiek van ICT Group biedt IT-oplossingen voor onder meer containerterminals, logistieke dienstverleners in de belangrijkste havens van West-Europa, distributiecentra en productiebedrijven. Onze oplossingen zorgen ervoor dat de verschillende systemen in de supply chain naadloos samenwerken met andere interne en externe systemen, zoals een ERP, een WMS en verschillende apparatuur. We verbinden de wereld van informatietechnologie (IT) met de systemen in het operationele domein (OT). Bij specifieke klanten gebruiken we hier technieken als PL/SQL, Apex en Oracle voor. Samen met de klant(en) uit de transport en logistiek en onze businessanalisten functionaliteiten bespreken en bepalen. Functionele wensen

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

De vacature Copaco zoekt twee Full Stack .NET Developers die op lange termijn met passie mee gaan bouwen aan de microservice architectuur. Er wordt hard gewerkt om de software ontwikkeling stapsgewijs om te zetten naar een state of the art-manier van werken, zonder hierbij de bestaande software applicaties uit het oog te verliezen. Binnen de teams wordt gewerkt met meerdere technieken, zoals C#, maar ook in PHP gebaseerde frameworks. Je werkdag gaat er als volgt uit zien: Je begint de dag met een stand-up met je team. Vervolgens ga je aan de slag met het ontwikkelen van een nieuwe API

Bekijk vacature »
Jasper DS

Jasper DS

06/06/2011 20:06:06
Quote Anchor link
Hoi,

omdat ik mijn site binnenkort wil lanceren wil ik me toch nog eens goed informeren over de zogenoemde "Algemene voorwaarden". Leden kunnen registreren op mijn site en zelf content aanmaken die ze kunnen verspreiden via hun url. Ik neem aan indien ik geen Algemene voorwaarden laat goed keuren ik volledig aansprakelijk ben voor de content op die pagina's. Dat wil ik dus vermijden.

Is hier iemand dat ervaring heeft met het maken van zo'n document. Ik zou dit eventueel kunnen laten opstellen door een advocaat of iets dergelijks maar ik heb hier geen budget voor dus ik hoop het toch zelf te kunnen.

Mvg

PHP hulp

PHP hulp

07/12/2021 23:06:35

- SanThe -

- SanThe -

06/06/2011 20:10:36
Quote Anchor link
Kijk eens rond bij interessante sites wat die in hun algemene voorwaarden hebben staan.

Jasper DS

Jasper DS

06/06/2011 20:14:13
Quote Anchor link
Dat lijkt me een goed begin.. Ik ga aan de slag.

Vincent Huisman

Vincent Huisman

06/06/2011 20:17:27
Quote Anchor link
Het is, lijkt mij, niet voor niets een beroep op zichzelf. Mijn zus leert er nu voor :)

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

06/06/2011 20:17:29
Quote Anchor link
Probeer het eerst voor je zelf in dummytaal op te schrijven (doe ik altijd eerst)

Bijvoorbeeld:

- Niet aansprakelijk voor schade aan computer.
- We streven naar een up-to-date website.
- Altijd de mogelijkheid voorwaarden aan te passen.

En als je dan alles denkt te hebben ga je het mooi en formeel schrijven.

Dennis meijer

dennis meijer

06/06/2011 20:29:01
Quote Anchor link
@Jasper,

Misschien heb je ook iets aan deze website Link

Michael -

Michael -

06/06/2011 21:51:45
Quote Anchor link
Misschien handig om je tekst op de website eens na te lezen?
Valt me gelijk deze zin op: Iedereen kent ongetwijfeld zoekmachienens als google
zoekmachienens
>
zoekmachines

Jasper DS

Jasper DS

06/06/2011 22:32:52
Quote Anchor link
ja dat moet nog gebeuren.. Nu komt de afwerking aan de beurt en daarna de lancering.. Misschien laat ik hem eerst wel eens reviewen hier (het design niet wat dat is gekocht) maar dan vooral het systeem.

Dennis de Swart

Dennis de Swart

12/06/2011 16:40:35
Quote Anchor link
Actieplan

1) a) Zoals boven genoemd: neem standaard voorwaarden van de KvK, daar is over nagedacht. En dekt dus al een hoop ellende.

Er blijven dan nog wel wat gaatjes over, voor jouw specifieke geval bijvoorbeeld
1b) Mogen bedrijven ook sites maken?
1c) Levert dat hun schade op die zij op jouw kunnen verhalen? Het feit dat jij de diensten gratis levert, betekent niet dat jij niet aansprakelijk bent voor downtime! Heb je een verzekering nodig?
1d) Voldoe jij of je medewerkers aan de criteria voor ondernemerschap (urencriterium bijv.) dan moet je je verplicht aanmelden als ondernemer. Of je het nu leuk vindt of niet. Laat je informeren door de KvK. Vraag of je een boekhouder nodig hebt.

2) Ga eens langs bij het Juridisch Loket en laat de voorwaarden nakijken. Dit is kosteloos en onafhankelijk, namelijk gefinancierd door het Ministerie van Justitie. Zij kunnen een inschatting maken of je professionele hulp nodig hebt en zo ja, wie.

3) Als ik zo naar de site kijk, zou ik het onderverdelen in een "Community" versie en een betaalde "Pro" versie. Niet alleen vergroot je de kans om je bedrijf te laten groeien, je ondervangt een hoop van de dingen die ik boven heb genoemd.

4) Indien je geen onderscheid wil maken tussen "Community" en bedrijven, zou ik voorlopig bedrijven verbieden sites aan te maken. Anders heb je teveel hooi op je vork.
Gewijzigd op 12/06/2011 16:46:22 door Dennis de Swart

Pim -

Pim -

12/06/2011 16:45:21
Quote Anchor link
Aan gebruik van deze dienst kunnen geen rechten worden ontleend?

Dennis de Swart

Dennis de Swart

12/06/2011 17:03:37
Quote Anchor link
Pim - op 12/06/2011 16:45:21:
Aan gebruik van deze dienst kunnen geen rechten worden ontleend?

Ik zie een site waarbij een bedrijf gratis een website mag neerzetten. Ik zie geen datalimiet, geen advertentie/spam verbod, geen verbod op x-rated etc. Niet iedereen in deze wereld is lief en aardig. Het is niet onaardig om mensen op de huisregels te attenderen, voordat Jasper ze binnen laat.

Pim -

Pim -

12/06/2011 17:09:34
Quote Anchor link
+ [de site] houdt zich het recht voor zonder opgaaf van reden sites te verwijderen en gebruikers de toegang te ontzegggen.

Beetje bruut, maar dekt voldoende, toch?

Jasper DS

Jasper DS

12/06/2011 17:19:18
Quote Anchor link
Ja, ik moet me hier nog eens goed over gaan informeren voor ik de site volledig lanceer.

Dennis de Swart

Dennis de Swart

12/06/2011 17:38:08
Quote Anchor link
PHP Jasper op 12/06/2011 17:19:18:
Ja, ik moet me hier nog eens goed over gaan informeren voor ik de site volledig lanceer.

Ik wil je lol niet verpesten of zo. Bovendien, de KvK en Juridisch Loket zijn volkomen gratis, het kost alleen tijd. Dus check AV, check je ondernemer status, check je financien.

Het zou jammer zijn dat je de site naderhand moet sluiten omdat iemand het systeem misbruikt. Persoonlijk vindt ik ook dat bedrijven gewoon moeten betalen, door abbonement of advertenties. Begin eerst rustig met particulieren/vrienden. Bouw het op. Neem genoeg tijd voor service. Als het een paar weken of maanden stabiel draait, introduceer je "Pro" voor bedrijven en bijbehorende AV.
Gewijzigd op 12/06/2011 17:42:34 door Dennis de Swart

Jasper DS

Jasper DS

12/06/2011 18:09:33
Quote Anchor link
Bedankt Dennis, dit advies ga ik zeker gebruiken!

Dennis de Swart

Dennis de Swart

12/06/2011 21:26:12
Quote Anchor link
PHP Jasper op 12/06/2011 18:09:33:
Bedankt Dennis, dit advies ga ik zeker gebruiken!

En houdt ons op de hoogte. Als er wat te programmeren valt, dan horen we het wel.
Gewijzigd op 12/06/2011 21:37:05 door Dennis de Swart

Allan de Bruin

Allan de Bruin

12/06/2011 21:58:55
Quote Anchor link
@PHP Jasper kijk even bij disclaimers van websites waar bezoekers zelf content kunnen posten. Je zou dan deze als draad kunnen gebruiken. lang leve het vrije internet! :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.