Algemene voorwaarden opstellen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als C# Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the Year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Binnen de functie van Front-end developer werk je mee aan uitdagende klantprojecten. In teamverband werk je aan de voorkant van onze state-of-the-art portaal oplossingen en apps. Dit alles gebeurt in een multidisciplinaire omgeving waarbij je de ruimte hebt om te sparren, je ideeën scherp te stellen, en waar je met de benodigde kennis en ervaring om je heen altijd terecht kunt bij je collega’s voor vragen en ondersteuning. Meestal werk je vanuit ons kantoor maar we bieden ook alle faciliteiten om thuis te kunnen werken. Voor sommige projecten ga je mee naar de klant, wellicht zelfs in het buitenland!

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

Node.js developer looking for a challenging consul

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »
Jasper DS

Jasper DS

06/06/2011 20:06:06
Quote Anchor link
Hoi,

omdat ik mijn site binnenkort wil lanceren wil ik me toch nog eens goed informeren over de zogenoemde "Algemene voorwaarden". Leden kunnen registreren op mijn site en zelf content aanmaken die ze kunnen verspreiden via hun url. Ik neem aan indien ik geen Algemene voorwaarden laat goed keuren ik volledig aansprakelijk ben voor de content op die pagina's. Dat wil ik dus vermijden.

Is hier iemand dat ervaring heeft met het maken van zo'n document. Ik zou dit eventueel kunnen laten opstellen door een advocaat of iets dergelijks maar ik heb hier geen budget voor dus ik hoop het toch zelf te kunnen.

Mvg
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 02:27:45
 
- SanThe -

- SanThe -

06/06/2011 20:10:36
Quote Anchor link
Kijk eens rond bij interessante sites wat die in hun algemene voorwaarden hebben staan.
 
Jasper DS

Jasper DS

06/06/2011 20:14:13
Quote Anchor link
Dat lijkt me een goed begin.. Ik ga aan de slag.
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

06/06/2011 20:17:27
Quote Anchor link
Het is, lijkt mij, niet voor niets een beroep op zichzelf. Mijn zus leert er nu voor :)
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

06/06/2011 20:17:29
Quote Anchor link
Probeer het eerst voor je zelf in dummytaal op te schrijven (doe ik altijd eerst)

Bijvoorbeeld:

- Niet aansprakelijk voor schade aan computer.
- We streven naar een up-to-date website.
- Altijd de mogelijkheid voorwaarden aan te passen.

En als je dan alles denkt te hebben ga je het mooi en formeel schrijven.
 
Dennis meijer

dennis meijer

06/06/2011 20:29:01
Quote Anchor link
@Jasper,

Misschien heb je ook iets aan deze website Link
 
Michael -

Michael -

06/06/2011 21:51:45
Quote Anchor link
Misschien handig om je tekst op de website eens na te lezen?
Valt me gelijk deze zin op: Iedereen kent ongetwijfeld zoekmachienens als google
zoekmachienens
>
zoekmachines
 
Jasper DS

Jasper DS

06/06/2011 22:32:52
Quote Anchor link
ja dat moet nog gebeuren.. Nu komt de afwerking aan de beurt en daarna de lancering.. Misschien laat ik hem eerst wel eens reviewen hier (het design niet wat dat is gekocht) maar dan vooral het systeem.
 
Dennis de Swart

Dennis de Swart

12/06/2011 16:40:35
Quote Anchor link
Actieplan

1) a) Zoals boven genoemd: neem standaard voorwaarden van de KvK, daar is over nagedacht. En dekt dus al een hoop ellende.

Er blijven dan nog wel wat gaatjes over, voor jouw specifieke geval bijvoorbeeld
1b) Mogen bedrijven ook sites maken?
1c) Levert dat hun schade op die zij op jouw kunnen verhalen? Het feit dat jij de diensten gratis levert, betekent niet dat jij niet aansprakelijk bent voor downtime! Heb je een verzekering nodig?
1d) Voldoe jij of je medewerkers aan de criteria voor ondernemerschap (urencriterium bijv.) dan moet je je verplicht aanmelden als ondernemer. Of je het nu leuk vindt of niet. Laat je informeren door de KvK. Vraag of je een boekhouder nodig hebt.

2) Ga eens langs bij het Juridisch Loket en laat de voorwaarden nakijken. Dit is kosteloos en onafhankelijk, namelijk gefinancierd door het Ministerie van Justitie. Zij kunnen een inschatting maken of je professionele hulp nodig hebt en zo ja, wie.

3) Als ik zo naar de site kijk, zou ik het onderverdelen in een "Community" versie en een betaalde "Pro" versie. Niet alleen vergroot je de kans om je bedrijf te laten groeien, je ondervangt een hoop van de dingen die ik boven heb genoemd.

4) Indien je geen onderscheid wil maken tussen "Community" en bedrijven, zou ik voorlopig bedrijven verbieden sites aan te maken. Anders heb je teveel hooi op je vork.
Gewijzigd op 12/06/2011 16:46:22 door Dennis de Swart
 
Pim -

Pim -

12/06/2011 16:45:21
Quote Anchor link
Aan gebruik van deze dienst kunnen geen rechten worden ontleend?
 
Dennis de Swart

Dennis de Swart

12/06/2011 17:03:37
Quote Anchor link
Pim - op 12/06/2011 16:45:21:
Aan gebruik van deze dienst kunnen geen rechten worden ontleend?


Ik zie een site waarbij een bedrijf gratis een website mag neerzetten. Ik zie geen datalimiet, geen advertentie/spam verbod, geen verbod op x-rated etc. Niet iedereen in deze wereld is lief en aardig. Het is niet onaardig om mensen op de huisregels te attenderen, voordat Jasper ze binnen laat.
 
Pim -

Pim -

12/06/2011 17:09:34
Quote Anchor link
+ [de site] houdt zich het recht voor zonder opgaaf van reden sites te verwijderen en gebruikers de toegang te ontzegggen.

Beetje bruut, maar dekt voldoende, toch?
 
Jasper DS

Jasper DS

12/06/2011 17:19:18
Quote Anchor link
Ja, ik moet me hier nog eens goed over gaan informeren voor ik de site volledig lanceer.
 
Dennis de Swart

Dennis de Swart

12/06/2011 17:38:08
Quote Anchor link
PHP Jasper op 12/06/2011 17:19:18:
Ja, ik moet me hier nog eens goed over gaan informeren voor ik de site volledig lanceer.


Ik wil je lol niet verpesten of zo. Bovendien, de KvK en Juridisch Loket zijn volkomen gratis, het kost alleen tijd. Dus check AV, check je ondernemer status, check je financien.

Het zou jammer zijn dat je de site naderhand moet sluiten omdat iemand het systeem misbruikt. Persoonlijk vindt ik ook dat bedrijven gewoon moeten betalen, door abbonement of advertenties. Begin eerst rustig met particulieren/vrienden. Bouw het op. Neem genoeg tijd voor service. Als het een paar weken of maanden stabiel draait, introduceer je "Pro" voor bedrijven en bijbehorende AV.
Gewijzigd op 12/06/2011 17:42:34 door Dennis de Swart
 
Jasper DS

Jasper DS

12/06/2011 18:09:33
Quote Anchor link
Bedankt Dennis, dit advies ga ik zeker gebruiken!
 
Dennis de Swart

Dennis de Swart

12/06/2011 21:26:12
Quote Anchor link
PHP Jasper op 12/06/2011 18:09:33:
Bedankt Dennis, dit advies ga ik zeker gebruiken!


En houdt ons op de hoogte. Als er wat te programmeren valt, dan horen we het wel.
Gewijzigd op 12/06/2011 21:37:05 door Dennis de Swart
 
Allan de Bruin

Allan de Bruin

12/06/2011 21:58:55
Quote Anchor link
@PHP Jasper kijk even bij disclaimers van websites waar bezoekers zelf content kunnen posten. Je zou dan deze als draad kunnen gebruiken. lang leve het vrije internet! :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.