algemene vragen om te leren php

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Johannes davidian

johannes davidian

22/01/2016 16:39:47
Quote Anchor link
hallo,
deze code is van header.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<a class="skip-link screen-reader-text" href="#content"><?php _e( 'Skip to content', 'twentysixteen' ); ?></a>


ik heb in google gezocht en ik weet dat skip link screen reader is voor blinde menesen maar wat precies wordt bedoeld met:

1-<?php _e( wat wordt bedoeld met _e ?

2-( 'Skip to content', 'twentysixteen') ik denk hier wordt bedoeldmet skip to content ga naar twentysixteen ? is skip to content is een php methode of wat anders?

3-( home_url( '/' ) wat betkent deze teken '/' ?
korte antwoorden zijn voldoende.
bedankt
johannes
Gewijzigd op 22/01/2016 16:55:15 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 12:44:08
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/01/2016 16:59:34
Quote Anchor link
met alle respect dat je Wordpress wilt leren, en diverse dingen erover wilt vragen. Maar dit zijn allemaal dingen die je ook zelf via Google had kunnen vinden. Alsnog beantwoord ik ze, maar probeer in het vervolg eerst zelf even te zoeken.

1) Een translate-functie.
2) 'Skip to content' is hier een string, het staat binnen de haakjes van de e-functie. Zie ook puntje 1.
3) / is vaak root; het begin van een website. In ieder geval kan je hier meer informatie over deze functie lezen.
Gewijzigd op 22/01/2016 17:02:33 door - Ariën -
 
Johannes davidian

johannes davidian

22/01/2016 17:29:04
Quote Anchor link
dank u wel ,
eerlijk gezegd ik heb gezocht eerst maar ik kunde niet vinden.
johannes
 
Joakim Broden

Joakim Broden

23/01/2016 10:33:07
Quote Anchor link
- Ariën - op 22/01/2016 16:59:34:
met alle respect dat je Wordpress wilt leren, en diverse dingen erover wilt vragen. Maar dit zijn allemaal dingen die je ook zelf via Google had kunnen vinden. Alsnog beantwoord ik ze, maar probeer in het vervolg eerst zelf even te zoeken.

Offtopic: Met alle respect dat je hier beheerder bent op het forum. Maar 99 van de 100 vragen zijn op Google te vinden. Jij als beheerder stuurt liever de bezoekers van PHPhulp door naar Google, lijkt me niet echt een goede zaak.
Gewijzigd op 23/01/2016 10:33:28 door Joakim Broden
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/01/2016 13:08:10
Quote Anchor link
Het is uiteraard niet de bedoeling dat iedereen naar Google of de supportpagina's wordt doorgestuurd. Daarom heb ik de vragen ook beantwoord.

Bij het starten van een topic wordt er wel zelf-inzet verwacht, waaruit blijkt dat diegene zelf iets heeft gevonden of geprobeerd.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.