Alleen IE doorlinken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Machiel K

Machiel K

26/06/2012 17:52:41
Quote Anchor link
Ik wil dat als iemand met als browser IE - Intert Explorer - doorgelinkt word naar een andere website.

Hoe kan ik dit doen?

Alvast bedankt :)
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 16:50:40
 
Wouter J

Wouter J

26/06/2012 18:02:32
Quote Anchor link
Dat kan je doen dat MOET je nooit doen. Dat zorgt ervoor dat je 39% van je bezoeker zult verliezen.

Ook is dit weer zo'n lekker berichtje waarin al negatieve oordelen is gedaan omdat het IE heet. Zo'n berichtje waar ik echt woedend van kan worden.
Wie is begonnen met een browser te maken? Wie had als eerst alle CSS3 properties? Wie had als eerst .innerHTML bedacht? Wie moet zich nu de hele tijd aanpassen, omdat de hele wereld hier met een vooroordeel 'IE === slecht' rondloopt?
Wie verpest het hele internet door na 10 jaar eindelijk toe te geven dan .innerHTML de goede oplossing was, maar omdat het een functie van IE was het maar .createContextualFragment te noemen? Wie heeft pas een jaar geleden .outerHTML geïntroduceerd, terwijl IE dat in 1997 in IE4 al had? Wie heeft alle IE filter opties gekopieerd en noemt ze nu trots CSS3?
Gewijzigd op 26/06/2012 18:02:47 door Wouter J
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

26/06/2012 18:07:39
Quote Anchor link
google is je vriend:

link
 
Wouter J

Wouter J

26/06/2012 18:08:35
Quote Anchor link
Tobias, dat kan veel en veel simpeler met alleen HTML...
 
B Polak

B Polak

26/06/2012 18:16:18
Quote Anchor link
Wouter J op 26/06/2012 18:02:32:
Dat kan je doen dat MOET je nooit doen. Dat zorgt ervoor dat je 39% van je bezoeker zult verliezen.

Ook is dit weer zo'n lekker berichtje waarin al negatieve oordelen is gedaan omdat het IE heet. Zo'n berichtje waar ik echt woedend van kan worden.
Wie is begonnen met een browser te maken? Wie had als eerst alle CSS3 properties? Wie had als eerst .innerHTML bedacht? Wie moet zich nu de hele tijd aanpassen, omdat de hele wereld hier met een vooroordeel 'IE === slecht' rondloopt?
Wie verpest het hele internet door na 10 jaar eindelijk toe te geven dan .innerHTML de goede oplossing was, maar omdat het een functie van IE was het maar .createContextualFragment te noemen? Wie heeft pas een jaar geleden .outerHTML geïntroduceerd, terwijl IE dat in 1997 in IE4 al had? Wie heeft alle IE filter opties gekopieerd en noemt ze nu trots CSS3?


Waar gaat dit heen?

De poster bedoelde het wellicht helemaal niet zo.
Het is gewoon een vraag en wat hij daarmee wilt doen is zijn keus.

Jij maakt direct veronderstellingen.
 
Eddy E

Eddy E

26/06/2012 18:16:41
Quote Anchor link
WouterJ heeft gelijk. IE6 zou je misschien een melding moeten/kunnen geven, maar toon dan maar wat JIJ wel goed hebt gemaakt.
 
Chris -

Chris -

26/06/2012 18:18:07
Quote Anchor link
Voordat je zo'n discussie gaat starten, is de vraag "Waarom wil je de website doorsturen wanneer iemand IE gebruikt?" toch wel erg belangrijk. Het kan verschillende redenen hebben en het hoeft niet direct een negatief iets te zijn.
 
Machiel K

Machiel K

26/06/2012 18:21:50
Quote Anchor link
Wouter het is niet zo als jij denkt.
Ik heb juist een speciale versie gemaakt voor IE waar ik de site dus naar toe wil linken.
 
B Polak

B Polak

26/06/2012 18:23:10
Quote Anchor link
Machiel Hallodaar op 26/06/2012 18:21:50:
Wouter het is niet zo als jij denkt.
Ik heb juist een speciale versie gemaakt voor IE waar ik de site dus naar toe wil linken.


Hopla, dit bedoel ik dus.

Nogmaals "Veronderstellingen".
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/06/2012 18:25:29
Quote Anchor link
En waarom heb je een aparte versie voor IE gemaakt? ;-)
 
Wouter J

Wouter J

26/06/2012 18:26:10
Quote Anchor link
Machiel, waarom heb je een speciale versie gemaakt? IE9 is ong. gelijk aan de moderne browsers, dus het is waarschijnlijk beter om de eventuele fouten op te lossen i.p.v. 2 websites te maken.

En tevens als je er toch wat mee wilt conditional comments, maar ik raad je het af...


@B Polak, ja hoor jij had het goed. Jij bent de held van de dag! Echt geweldig oh, vooral dat je nog even je gelijk moet gaan halen!


@Eddy, ik heb het zelf zo gedaan dat ik geen stijl meer toon aan IE6 of lager. Zelfs Microsoft wil dat browser de wereld af hebben (http://ie6countdown.com/ ) dus dan help ik ook wel mee! (en PHPhulp ook, kijk maar eens in IE6 op PHPhulp)
Gewijzigd op 26/06/2012 18:28:04 door Wouter J
 
B Polak

B Polak

26/06/2012 18:31:05
Quote Anchor link
@Wouter, ik hoef geen gelijk. Het is raadzaam om voortaan eerst te inventariseren of jouw veronderstelling correct is als je zo'n heftig antwoord wilt gaan geven.
 
Niels K

Niels K

26/06/2012 18:52:10
Quote Anchor link
Wouter J en B Polak,

Afgezien van het feit wie er wel of niet gelijk heeft, graag even de sfeer netjes houden. Wanneer je een persoonlijk conflict hebt mag je de PM functionaliteit gebruiken i.p.v een topic te vervuilen.

@Wouter,

Ik deel je mening over IE maar de topic starter weet nu niet wat hem overkomt. Graag iets milder reageren of je frustraties in de koffiehoek gooien zodat andere mensen er over mee kunnen discussiëren.

Alvast bedankt!

Niels Kieviet
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.