All-in prijs vs prijs opties

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Furio Scripting

Furio Scripting

15/03/2019 16:16:32
Quote Anchor link
Beste forumleden,

Mijn kracht ligt in het programmeren maar helaas als ondernemer moet je ook aan marketing denken. Gelukkig vind ik Marketing ook erg interessant en daarom heb ik al veel gelezen over studies etc maar ik zou toch graag eens jullie mening hierover horen.

Ik heb een review platform welke ik aan het upgraden ben, denk aan een Trustpilot/Kiyoh, webwinkelkeur, feedbackcompany etc:

Al deze bedrijven bieden paketten aan met verschillende prijzen en vaak een trial van 14 of 30 dagen, Trustpilot heeft zelfs een gratis optie welke vast gelimiteerd is.

Nu is mijn vraag:

Kan ik beter een all-in on prijs aanbieden (12,50) of ook pakketten met limitaties (12,50 - 39,95 - 99,95).

Mijn eerste gedachte is een all-in prijs met zelfs premium features van andere aanbieders gratis in dit enige pakket zodat men niets hoeft te vergelijken en zeker weet dat voor 12,50 je alles hebt wat je nodig hebt.

Heeft iemand enige achtergrond informatie in deze prijs methodes voor abonnementen.

Hoor graag van jullie.

Mvg Furio

PHP hulp

PHP hulp

27/10/2021 14:36:50

Remon Hendriksen

Remon Hendriksen

20/04/2020 14:42:11
Quote Anchor link
OVer het algemeen geldt voor marketing: wees zo transparant mogelijk. Laat klanten niet zoeken naar je prijs maar communiceer die helder. Als jij ze niet noemt en je concurrent wel, gaan ze gewoon daarheen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.