Amerikaanse troep....

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior front-end developer gezocht (€3.300 -

Functie Wat ga je doen? Jij als front-end developer gaat werken binnen de teams van/voor onze klant. Je werkt in een team met starters en ervaren ontwikkelaars met allemaal 1 overeenkomst; passie voor het vak. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en ga dan weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en jezelf dus snel ontwikkelen. Wat hebben we jou te bieden? • Uitdagende projecten bij mooie klanten (bij jou in de buurt, of binnenkort intern vanuit ons kantoor!) • Een jonge organisatie met talentvolle collega’s • Veel ruimte voor

Bekijk vacature »

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Team Lead Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Als Team Lead Java Developer draag een grote verantwoordelijk je stuurt ontwikkelaars aan en staat dagelijks in contact met jou ICT Manager. De team Bestaat uit front-end en backend systemen. Je ben in staat op hoog niveau de technische vak te bepalen en ook te bewaren. Je dag zie er als volgt uit, ontwikkelen van nieuwe en bestaande applicaties, het uitvoeren van processen en analyses en het beschrijven van functioneel ontwerpen. Ook zal samen met jouw Tester applicaties gaan testen door middel van peer reviews en het leveren van support aan gebruikers

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »
Stefan groot

stefan groot

01/03/2011 18:37:23
Quote Anchor link
Ik heb op m'n website (www.laborwesepe.nl) last van iemand die de heletijd betekenis loze berichtjes achterlaat in m'n gastenboek in hij mailt ze via contact. kan ik dit laten ophouden door bijvoorbeeld alleen mensen uit nederland dit te laten lezen of heeft iemand een idee alvast heel erg bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 05:10:43
 

01/03/2011 18:40:04
Quote Anchor link
Tja, de simpelste (en vieste) oplossing is captcha.
 
Sander A

Sander A

01/03/2011 19:19:13
Quote Anchor link
Ik wil niet vervelend doen, maar afgezien van dat probleem klopt er van de site helemaal niets betreft scripten

Mocht je (vrijwillige) hulp nodig hebben dit te verbeteren, dan laat maar een pm achter
 
Stefan groot

stefan groot

01/03/2011 19:21:59
Quote Anchor link
Ik weet dat er niet zo veel van klopt (was ook m'n eerste php verhaal) inmiddels weet ik al wat meer. alleen ik moet goed op fout afhandeling letten en niet overbodig veel gaan scripten. (www.stefantry.nl/hardware/for.php als je wil zou je daar (vrijwillig naar mogen kijken)
 

01/03/2011 19:31:22
Quote Anchor link
Ban systeem?
 

01/03/2011 19:31:39
Quote Anchor link
Thee boris op 01/03/2011 19:31:22:
Ban systeem?


Dat werkt niet en is onzin.
 
Stefan groot

stefan groot

01/03/2011 19:38:01
Quote Anchor link
dus de enigste oplossing zou dus toch captcha zijn? als er niks anders is zet ik dat er op.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

01/03/2011 19:38:18
Quote Anchor link
Ik heb er ook last van op mijn forum (phpbb3). maar aangezien mijn site toch volledig in beta is laat ik ze maar joinen en delete ik alleen de outside links
 

01/03/2011 19:39:12
Quote Anchor link
Nee hoor. Captcha is niet de enige optie. Je kan bijvoorbeeld ook Askimet integreren. Of steeds alles verwijderen of... of... of...
 
Mar cel

Mar cel

01/03/2011 21:51:01
Quote Anchor link
Of een input maken en die niet zichtbaar is voor de gebruiker, een bot vult altijd alle velden in, dus als dat veld ingevuld is, is het een bot. Wat gebruiksvriendelijker dan een captcha.
 
Sander A

Sander A

01/03/2011 22:15:40
Quote Anchor link
Stefan groot op 01/03/2011 19:21:59:
Ik weet dat er niet zo veel van klopt (was ook m'n eerste php verhaal) inmiddels weet ik al wat meer. alleen ik moet goed op fout afhandeling letten en niet overbodig veel gaan scripten. (www.stefantry.nl/hardware/for.php als je wil zou je daar (vrijwillig naar mogen kijken)


Ook je html is niet goed

betreft die pagina die wordt niet gevonden
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

01/03/2011 22:19:06
Quote Anchor link
@marcel, ik had dit ook eens toegepast op een site maar ik bleef spam krijgen...
 

01/03/2011 22:28:22
Quote Anchor link
Vincent Huisman op 01/03/2011 22:19:06:
@marcel, ik had dit ook eens toegepast op een site maar ik bleef spam krijgen...


Yep, bots worden steeds slimmer.
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

01/03/2011 22:30:46
Quote Anchor link
Ik heb het zelf opgelost door te kijken welke stukken tekst iedere keer voorkomen in de spams. vervolgens met explode (dacht ik, het is laat) gekeken of dat stuk in een post voor kwam, en zo ja, de post geannuleerd. Daarna nooit meer last gehad.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.