apache niet lokaal met Wanadoo Livebox

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

The Hosh

The Hosh

16/11/2005 16:02:00
Quote Anchor link
hallo,

deze vraag gaat niet over direct over php maar goed..

ik heb thuis wanadoo livebox en ik heb apache geinstalleerd met php enzo (easyPHP).. nou kan ik alleen via local ip met scripts zien (127.0.0.1 of localhost) maar ik wou met me extern ip naar me bestanden gaan. is dat mogelijk met livebox? graag ook zeggen hoe als ut mogelijk is.. want ik snapte egt niks van die livebox :S

alvast bedankt,

superaktieboy
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 06:15:03
 

16/11/2005 16:11:00
Quote Anchor link
Wat heb je allemaal al gedaan om poort 80 open te zetten en te forwarden? Ik ken de livebox niet, maar ik kan me voorstellen dat daar een router in zit. Zoek even op Google en je hebt waarschijnlijk zo een oplossing.
 
The Hosh

The Hosh

17/11/2005 16:11:00
Quote Anchor link
ok ik kijk ff..
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

17/11/2005 16:16:00
Quote Anchor link
De lifebox ondersteund geen nat loopback. Portforwarding is eenrichtingsverkeer, van buiten naar binnen... jij bent al binnen dus dat vinden sommige routers niet helemaal lekker.

Je zou het kunnen proberen via een proxy, en anders maak je een kleine aanpassing in je hostfile... Zodat je wel erop kan :) (voor die laatste heb je een domein of subdomein nodig).
 

17/11/2005 16:21:00
Quote Anchor link
dan is lifebox best naaiend...
meer deathbox...
 
The Hosh

The Hosh

17/11/2005 18:50:00
Quote Anchor link
ok ik zal ut probere thx
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.