Applicatie runnen vanuit browser.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

02/01/2013 15:25:10
Quote Anchor link
Allemaal nog een gelukkig nieuw jaar!

Ik heb een klein vraagje,

Op mijn website wil ik eigen bepaalde programma's kunnen beheren op mijn server. Dus ik wil eigenlijk een Console Application kunnen runnen vanuit mijn browser. Is dit mogelijk ?

Ik denk persoonlijk dat dit wel mogelijk is want je hebt ook Magnets links voor een torrent.
Dus zoiets zou je ook moeten kunnen maken voor een normale website?

Iemand enig idee hoe ?
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 02:28:08
 
Wouter J

Wouter J

02/01/2013 15:33:46
Quote Anchor link
Met exec of backtricks (de shortcut for exec)?
 
Dylan PHP

Dylan PHP

02/01/2013 15:46:56
Quote Anchor link
@Wouter ik denk dat je in de verkeerde richting denkt.

@Bas dat is zeker mogelijk want Steam heeft dit ook voor hun games. Misschien dat dit je kan helpen http://www.autohotkey.com/board/topic/71831-application-url-launch-local-application-from-browser/
 
No One

No One

02/01/2013 15:48:19
Quote Anchor link
@Wouter...ik denk niet dat ie dat bedoeld...ik denk eerder dat als hij op een linkje klinkt, de applicatie gaat draaien...een beetje het idee van het scherm dat windows 2003 te voorschijn tovert als je inlogt of als je via configuratiescherm/systeembeheer "deze server beheren" opent.
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

02/01/2013 15:53:22
Quote Anchor link
Wouter bedankt voor de snelle reactie,

Runt exec eigenlijk om de achtergrond van de server van de webhost of op de achtergrond van mijn pc ?
En is het path dat je aangeeft het path op de webhost of op mijn pc ?

Vind de functie zelf niet echt duidelijk beschreven op de php site.
 
No One

No One

02/01/2013 15:55:09
Quote Anchor link
exec is een functie van php dus het runt in de pool van het script die hem aanroept. het path is dan op de webhost. maw, niet geschikt voor wat jij wilt denk ik...
 
Dylan PHP

Dylan PHP

02/01/2013 16:04:05
Quote Anchor link
In de url die ik gaf staat hoe je een applicatie kun starten vanuit je browser.
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

02/01/2013 16:06:05
Quote Anchor link
Ah oke bedankt jongens, had je jullie reactie net niet zien staan omdat ik de pagina niet had refreshed ;)
Dylan dat is inderdaad wat ik zoek.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.