Array to String conversie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Donald Boers

Donald Boers

03/05/2018 10:06:46
Quote Anchor link
Uit een query krijg ik 4 rijen terug


vervolgens wil ik deze voor globaal gebruik via de controller op de volgende manier te verzenden
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
        $layoutData = array(
            'address'              => $contact_info[0][0],
            'town'              => $contact_info[1][0],
            'email'              => $contact_info[2][0],
            '$phone'              => $contact_info[3][0],                             
            'content'             => new View($template.'.php', $data)
        );

Hierop krijg ik echter een Array to String conversie melding

Edit:

T gekke is al ik de gehele query door stuur en op deze manier echo:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?= $contact_info[2][0]; ?>


ik de fout niet krijg
Gewijzigd op 03/05/2018 10:26:53 door Donald Boers
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 16:34:09
 
Rob Doemaarwat

Rob Doemaarwat

03/05/2018 14:19:44
Quote Anchor link
Op welke regel krijg je die foutmelding (op bovenstaande code van regel 1 t/m 7)?
 

03/05/2018 15:27:34
Quote Anchor link
kijk eens op regel 5 van je voorbeeldcode... Daar heb je het volgende staan:
'$phone' => $contact_info[3][0],

maak daar eens dit van:
'phone' => $contact_info[3][0],
 
Donald Boers

Donald Boers

03/05/2018 20:34:23
Quote Anchor link
Bernhard Flokstra op 03/05/2018 15:27:34:
kijk eens op regel 5 van je voorbeeldcode... Daar heb je het volgende staan:
'$phone' => $contact_info[3][0],

maak daar eens dit van:
'phone' => $contact_info[3][0],

@Bernhard Flokstra Tjonge dat ik dat over het hoofd heb gezien Thx
 

03/05/2018 20:47:16
Quote Anchor link
Dat hebben we allemaal wel eens. Fijn dat het nu werkt!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.