Audio op webpagina... Te grote interface/Knoppen verwijderen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Whatever Whatever

Whatever Whatever

15/09/2009 14:36:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik probeer een audio player om mijn site te zetten en dat gaat aardig goed. Het probleem is echter dat ik de player kleiner wil dan de standaard grootte. De standaard grootte om de Play knop te laten zien is 32px. Ik wil hem echter op 20px hebben en de play knop dus automatisch kleiner laten worden. Is dat mogelijk?

Mijn huidige code is:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<object id="MMPlayer1"
codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701"
type="application/x-oleobject" height="20" width="150" align="middle"
classid="CLSID:22d6f312-b0f6-11d0-94ab-0080c74c7e95">
  <param name="FileName" value="<?=$play['link']; ?>">
  <param name="AutoStart" value="True">
  <param name="ShowAudioControls" value="True">
  <param name="ShowPositionControls" value="False">
  <param name="Volume" value="1">
<embed src="<?=$play['link']; ?>" width=150 height=20 autostart=1 loop=0
align="middle" type="application/x-mplayer2"
pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/MediaPlayer/download/default.asp"
autosize=0 displaysize=0 showcontrols=0 showdisplay=0 showstatusbar=0 > </embed></object>


Tevens nog een 2e vraag. In IE laat hij ook (zoals het moet) niet de vorige en volgende knop zien. In FireFox helaas wel. Is dat misschien ook nog weg te krijgen?

Alvast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 23:08:13
 

15/09/2009 14:40:00
Quote Anchor link
Dan zul je volgens mij toch echt dat flashgeval zelf moeten aanpassen ;-)
 
Robert Deiman

Robert Deiman

15/09/2009 14:57:00
Quote Anchor link
@Chris Kortaan
Volgens mij laad die gewoon een mediaplayer plugin in hoor. Dus dat "flashgeval aanpassen" gaat 'm niet worden.

@Jacsoft
Je kan wel een soort van flashplayer gaan proberen te gebruiken, die kan je zelf naar eigen wens wel aanpassen.
 
M Ypma

M Ypma

15/09/2009 15:52:00
Quote Anchor link
en als voordeel vereis je niet van iedereen dat ze windows media player hebben geinstalleerd.
De kans is groter dat een linux gebruiker flashplayer heeft dan windows media player bijvoorbeeld.
 
Whatever Whatever

Whatever Whatever

15/09/2009 16:51:00
Quote Anchor link
maar het voordeel hiervan is dat ik zo makkelijk het volgende liedje kan selecteren en met een flash player (denk ik) niet:

document.getElementById('VIDEO').URL="filename";

Maar ik ga wel even zoeken naar informatie over een flash player
 
Whatever Whatever

Whatever Whatever

15/09/2009 18:54:00
Quote Anchor link
heb een goede en bruikbare opensource flashplayer gevonden die voldoet. Thanks voor de hulp!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.