Backbone mobile app authentication

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jasper DS

Jasper DS

17/12/2013 16:46:44
Quote Anchor link
Hoi,

ik ben via cordova (phonegap) een mobile app aan het maken en als framework voor alle project structuur gebruik ik backbone.

Nu moeten gebruikers die de app hebben zich éénmalig inloggen in het systeem. Het is een bestaande / operationele database met user gegevens waarvoor ik een API kan schrijven.

Heeft er iemand ervaring met backbone / mobile app development / authentication? Zo ja, hoe scherm ik de API af? Want stel je voor dat ik zoiets doe: mijndomein.be/auth.php?username=jasper&password=a94a8fe5ccb19ba61c4c0873d391e987982fbbd3 dan kan eigenlijk iedereen een script schrijven die alle mogelijke hackpogingen doet op die url.

Vraag twee: hoe vang ik dat op in backbone met de juiste models en collections?

Ik ben vrij nieuw in Backbone dus het is nog heel wat uitzoeken, het zou helpen moest er iemand zijn die al wat ervaring heeft met backbone en API's. :-)

Bedankt,
Jasper
Gewijzigd op 17/12/2013 16:47:22 door Jasper DS
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.