bank script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Thymen none

thymen none

05/10/2010 21:26:45
Quote Anchor link
het originele script is niet van mij dat heeft iemand anders gemaakt

$data->bank ( weet ik nog niet :p
mysql_fetch_object (wat moet ik daarmee doen ?)

$money moet nog iets worden

en yep ik ben nog (slecht) in php <--en typen zelfs ook !
Gewijzigd op 05/10/2010 21:27:24 door thymen none
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 20:21:49
 

05/10/2010 21:31:26
Quote Anchor link
mysql_fetch_object vervangen door mysql_fetch_assoc.
Ik denk dat je beter gewoon serieus php vanaf het begin kan leren voordat je dit script gaat aanpassen, dan daarna, als je php kan het opnieuw schrijven.
Verder denk ik dat dit een criminal is. Per definitie geef ik geen hulp aan mensen met criminal vragen aangezien die eigenlijk altijd verkeerd gescript zijn en er zijn al duizenden van die scripts.
 
Niels K

Niels K

05/10/2010 21:32:08
Quote Anchor link
Hotsieflots.. http://phptuts.nl/view/39/ Tha bom om PHP te leren..
 
Thymen none

thymen none

05/10/2010 21:33:48
Quote Anchor link
nee dit is geen criminals ($data->bank heb ik gecopyeert van een criminals als je naar:http://thjb.comze.com/bux/ zie je het goede script waar ik nu dus meebezig ben

ik heb wel is een criminals site proberen verder te verkloten maar ben nu met iets compleet iets anders bezig ( no offence SanThe ( heeft me zo vaak geholpen)

stel als dit een criminals was had je gezien include ("_include_config.php"); enzz
Gewijzigd op 05/10/2010 21:35:14 door thymen none
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

05/10/2010 21:37:30
Quote Anchor link
@Thymen, als dat je is gelukt, dan krijg je waarschijnlijk morgen een belletje van iemand van de Nobelprijs commisie.
Je krijgt dan gewoon de Nobelprijs voor Natuurkunde, door alle natuurkundige wetten te breken, (door het nog verder verkloten van een criminals script).

Dat is nog revolutionairder dan een vettere versie van the new philidephia experiment. (hutchinson effect) of hoe je het ook schrijft.
 
Thymen none

thymen none

05/10/2010 22:30:33
Quote Anchor link
Nico kraag,
wat ben jij stoer zeg leuke reactie ;) heb ik echt wat aan
( ik maak liever contact met die gene die de ZBot heeft gecodeerd ;) verdien ik meer dan 11 miljoen

maar back on *topic zou iemand mij misschien verder kunnen helpen ?
Gewijzigd op 05/10/2010 22:31:08 door thymen none
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.