Barcode online afdrukken via Dymo LabelWriter 450 lukt niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Back-End Developer in Laravel / PHP

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP Laravel Developer voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Voor een enthousiast team die zich graag bezig houdt met softwareontwikkeling zijn wij op zoek naar versterking. Je werkt in een klein ontwikkelteam en bent zeer betrokken bij alle aspecten van de softwareoplossingen. Van het ontwerpen tot de oplevering. Binnen deze functie ga je aan de slag met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je krijgt veel te maken met koppelingen naar systemen en de verzoeken van de klant. Je komt terecht in een team, waarbij

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Senior Full Stack developer

Bedrijfsomschrijving tbd Functieomschrijving Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Er is een vacature in het Corporate Client Solutions (CCS) team. Dit team is met een ander team net begonnen aan het project ‘Grip op Inhuur’. Het doel van dit project is de tevredenheid van onze leveranciers te verhogen en de efficiëntie van onze administratie te verbeteren. Onderdeel daarvan is een ‘Mijn-omgeving’ voor ZZP’ers en leveranciers. Naast dit nieuwe project werkt het team ook aan het onderhoud en verbeteren van een digitaal vacature management systeem waarmee dagelijks vele vacatures worden voorzien. Het team ontwikkelt zo veel mogelijk zelf

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

C# Developer

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Door middel van ASP.NET, MVC Framework en C# ga je webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen. Je zorgt voor de optimalisatie van bestaande software en de automatisering van bedrijfsprocessen. Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf. Lees dan snel verder! Voor deze functie zoeken wij een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Daarnaast begeleid je complexe projecten, wij zoeken iemand die altijd kansen ziet en waarbij het glas altijd half vol is. Voor deze functie zoeken wij een Developer met ervaring op het gebied van .NET die deze organisatie gaat versterken. Binnen de organisatie ga jij je vooral bezighouden met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »
Christian Snijders

Christian Snijders

22/03/2013 11:39:14
Quote Anchor link
Goedendag,

voor mijn bedrijf moet ik een barcode vanaf de website kunnen printen met mijn Dymo LabelWriter.
Bijvoorbeeld moet er een code39 barcode uitrollen met de tekens: CCSDID7 dat hij deze inclusief de barcode print.

Ik heb nu verschillende dingen geprobeerd maar het is me niet gelukt, ook via de dymo documentatie.
Wie heeft er ervaring mee en kan me ermee helpen?

Het liefste zou ik de printer zo spoedig mogelijk printend hebben.

Alvast bedankt!

hiermee heb ik het geprobeerd:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
<HTML>
<HEAD>
<script LANGUAGE=VBScript>
Sub Btn1_onclick()
Dim DymoAddIn, DymoLabel
Set DymoAddIn = CreateObject("DYMO.DymoAddIn")
Set DymoLabel = CreateObject("DYMO.DymoLabels")

DymoAddIn.Open "http://chaterzcomputerservice.nl/includes/print_barcode.php?barcode_info=CCSDID7"

DymoLabel.SetField 1,"123456789"
DymoAddIn.Print 1, TRUE



End Sub
</SCRIPT>
<TITLE>Barcode Label Printing Demo</Title>
</HEAD>
<BODY>
<Bold>Label Printing Demo</Bold><p>
<INPUT TYPE=BUTTON NAME=Btn1 VALUE="Print Label">
</BODY>
</HTML>


wie weet wat te doen?
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 17:02:21
 
Marvin H

Marvin H

22/03/2013 11:50:30
Quote Anchor link
Christian Snijders op 22/03/2013 11:39:14:
Goedendag,

voor mijn bedrijf moet ik een barcode vanaf de website kunnen printen met mijn Dymo LabelWriter.
Bijvoorbeeld moet er een code39 barcode uitrollen met de tekens: CCSDID7 dat hij deze inclusief de barcode print.........


Op de volgende website zie ik een uitleg hoe je javascript kan gebruiken om een label te printen, kan je hier niet verder mee?

Website
 
Christian Snijders

Christian Snijders

22/03/2013 11:58:43
Quote Anchor link
Marvin Houweling op 22/03/2013 11:50:30:
Christian Snijders op 22/03/2013 11:39:14:
Goedendag,

voor mijn bedrijf moet ik een barcode vanaf de website kunnen printen met mijn Dymo LabelWriter.
Bijvoorbeeld moet er een code39 barcode uitrollen met de tekens: CCSDID7 dat hij deze inclusief de barcode print.........



Op de volgende website zie ik een uitleg hoe je javascript kan gebruiken om een label te printen, kan je hier niet verder mee?

Website


Dat heb ik al geprobeerd of kunt u misschien voor mij een voorbeeldje maken welke wel werkt?

Alvast bedankt!
Gewijzigd op 22/03/2013 11:59:37 door Christian Snijders
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

22/03/2013 13:04:42
Quote Anchor link
Je kunt deze PHP-oplossing voor code 39 eens proberen via de gratis download.

In plaats van een barcode-afbeelding kun je tekst in een barcode-font printen:

http://www.barcodesinc.com/free-barcode-font/
 
Christian Snijders

Christian Snijders

22/03/2013 13:43:03
Quote Anchor link
Ward van der Put op 22/03/2013 13:04:42:
Je kunt deze PHP-oplossing voor code 39 eens proberen via de gratis download.

In plaats van een barcode-afbeelding kun je tekst in een barcode-font printen:

http://www.barcodesinc.com/free-barcode-font/


dat lukte helaas ook niet :(
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

22/03/2013 13:50:17
Quote Anchor link
Wat lukt er dan niet? Foutmeldingen?

Voor mijn eigen webwinkels gebruik ik beide soorten barcodes: de KIX-barcode van PostNL printen we met een barcode-font en de EAN-13-barcode genereren via de download die ik noemde.
 
Christian Snijders

Christian Snijders

22/03/2013 13:52:30
Quote Anchor link
Ward van der Put op 22/03/2013 13:50:17:
Wat lukt er dan niet? Foutmeldingen?

Voor mijn eigen webwinkels gebruik ik beide soorten barcodes: de KIX-barcode van PostNL printen we met een barcode-font en de EAN-13-barcode genereren via de download die ik noemde.


Ja maar hoe geef ik die printopdracht via html aan mijn dymo, dat lukt me dus niet, krijg geen foutmelding en er komt enkel "test" uitrollen
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

22/03/2013 13:54:52
Quote Anchor link
Dus je wilt niet Ctrl+P of bijvoorbeeld Bestand > Afdrukken kiezen in een browser, maar op afstand en automatisch etiketten uit de Dymo laten rollen? Bedoel je dat?
 
Christian Snijders

Christian Snijders

22/03/2013 13:57:32
Quote Anchor link
Ward van der Put op 22/03/2013 13:54:52:
Dus je wilt niet Ctrl+P of bijvoorbeeld Bestand > Afdrukken kiezen in een browser, maar op afstand en automatisch etiketten uit de Dymo laten rollen? Bedoel je dat?


echt door bijvoorbeeld op een <input type='button' value='print' onclick='print_barcode()' /> te klikken.
Dus echt allemaal JS gerelateerd
 
- SanThe -

- SanThe -

22/03/2013 13:59:10
Quote Anchor link
Ik hoop niet dat je automatisch zou kunnen printen. Zou wat wezen, kom je op een site en gaat je printer spontaan door zijn papier heen.
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

22/03/2013 14:04:15
Quote Anchor link
- SanThe - op 22/03/2013 13:59:10:
Ik hoop niet dat je automatisch zou kunnen printen. Zou wat wezen, kom je op een site en gaat je printer spontaan door zijn papier heen.
Is wel gebruikelijk, maar dan anders. Als klanten hun bestelling hebben afgerond, moet er in het magazijn vervolgens automatisch een pakbon uit de printer rollen. Mét barcodes, om pickfouten te voorkomen.

Maar de oplossing is dus een printknop:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<form>
<input type="button" value="Printen..." onclick="window.print()">
</form>


In CSS kun je met media="print" en display: none vervolgens alles verbergen dat je niet wilt printen.
 
Christian Snijders

Christian Snijders

22/03/2013 14:11:28
Quote Anchor link
Ward van der Put op 22/03/2013 14:04:15:
- SanThe - op 22/03/2013 13:59:10:
Ik hoop niet dat je automatisch zou kunnen printen. Zou wat wezen, kom je op een site en gaat je printer spontaan door zijn papier heen.
Is wel gebruikelijk, maar dan anders. Als klanten hun bestelling hebben afgerond, moet er in het magazijn vervolgens automatisch een pakbon uit de printer rollen. Mét barcodes, om pickfouten te voorkomen.

Maar de oplossing is dus een printknop:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<form>
<input type="button" value="Printen..." onclick="window.print()">
</form>


In CSS kun je met media="print" en display: none vervolgens alles verbergen dat je niet wilt printen.


Ja maar dan komt de barcode niet uit de dymo en krijg ik een wit printje.
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

22/03/2013 14:24:31
Quote Anchor link
Hoe ziet het afdrukvoorbeeld in je browser eruit?
 
Christian Snijders

Christian Snijders

22/03/2013 14:47:12
Quote Anchor link
Ward van der Put op 22/03/2013 14:24:31:
Hoe ziet het afdrukvoorbeeld in je browser eruit?


Daar staat de barcode gewooon maar hij komt niet uit de dymo..
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.