Beeindiging van mijn moderator functie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Danny Roelofs

Danny Roelofs

24/05/2009 22:40:00
Quote Anchor link
Hoi Allen,

Wellicht een schok? Nou ik ben zelf al een vrij lange tijd niet meer zo actief geweest op phphulp, ik greep al niet meer in op het momenten waar het nodig was.

Motivatie en Doelstelling waren voor mij de twee hoofd noemers om een functie te bekleden als moderator. En als je niet meer gelooft in de doelstelling dan is er ook geen motivatie.

De concrete reden, of de diep overwogen gedachten die ik had om tot besluit te komen laat ik verder ook in het midden om zo er voor te zorgen dat ik niet functioneer als een ontstekingsmechanisme voor welke kern reactie dan ook.

Wens jullie verder het gemak toe dat ik niet meer met argus ogen jullie berichten lees ;-) en zover ik nog aanwezig ben, tref je me aan als een gebruiker zonder verworven status ;-)
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 14:02:34
 
Loran DP

Loran DP

24/05/2009 22:54:00
Quote Anchor link
Jammer!
Suc6 verder en hopelijk horen we nog een keer iets hier van je!!
 
Arwin  vdv

Arwin vdv

24/05/2009 23:15:00
Quote Anchor link
Idd Jammer,

Door Bas zelf aangewezen toch?
Het zal me niets verbazen als je, net zoals aan aantal andere moderators, de manier van hoe Bas phphulp behandeld niet aanstaat.
Naja.

In ieder geval bedankt voor het helpen de rust te bewaren op PHPhulp. :P
 
Steven Hack

Steven Hack

24/05/2009 23:23:00
Quote Anchor link
Bedankt voor je tijd hier en mag je nog veel terugkomen als gewone gebruiker!
Succes!
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

24/05/2009 23:59:00
Quote Anchor link
Ey Danny, bedankt voor je inzet hier op PHPHulp. Succes in de toekomst :).

Tevens is dit ook mijn laatste bericht hier op PHPHulp, ik heb er simpelweg geen zin meer in om een 'community' te ondersteunen die in essentie geen community is. Ik heb hier met veel plezier rondgehangen maar aan alles komt uiteindelijk een eind.
 
- SanThe -

- SanThe -

25/05/2009 00:09:00
Quote Anchor link
Ik vind het wel begrijpelijk.

@Danny en Arjan: Wel jammer dat er weer kennis verdwijnt van dit forum. Heel veel succes met jullie verdere php-kunsten.
 
B a s
Beheerder

B a s

25/05/2009 00:29:00
Quote Anchor link
Ey Danny! Ik mail zo ook nog ff terug maar jammer dat je PHPhulp gaat verlaten als moderator! Wel leuk dat je blijft :-)

@Arjan, jij ook veel succes met wat je gaat doen!
 
Robert Deiman

Robert Deiman

25/05/2009 09:07:00
Quote Anchor link
@Danny
Jammer dat je het zogeheten bijltje erbij neer moet leggen, maar ook ik begrijp het wel denk ik. Ik zit op het werk nog regelmatig even op PHPhulp te kijken, en zodoende ook wel eens wat te moderatoren, dat scheelt denk ik ook al. Wel top dat je nog eens terug blijft komen

@Arjan
Veel succes met wat er allemaal op je pad gaat komen, wellicht dat er nog vele (Kenia? ) avonturen voor je gaan volgen.
 
Aaa Trump

aaa Trump

25/05/2009 10:44:00
Quote Anchor link
@Danny
Jammer dat je stopt met moderator, maar we zien je vast nog wel! :D

@arjan

Dammit.
 
TJVB tvb

TJVB tvb

25/05/2009 10:55:00
Quote Anchor link
@Arjan, jammer dat je PHPhulp verlaat.

@Danny, logisch het was wel enig zins te verwachten

@Bas, misschien een vervelende of verkeerd geplaatste vraag maar hoe zit het met je plannen voor PHPhulp?
 
Aaa Trump

aaa Trump

25/05/2009 11:05:00
Quote Anchor link
@TJVB

We wachten met ze alle tot phphulp crashed, en dan komt er een groot zwart gat! Ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die willen helpen met bouwen, maar tjah....
 
TJVB tvb

TJVB tvb

25/05/2009 11:36:00
Quote Anchor link
@Niborx, dat wachten weet ik. Maar het zou leuk zijn als Bas wat duidelijkheid kon geven. Maar we gaan zo eigenlijk wel wat offtopic
 
Mar cel

Mar cel

25/05/2009 12:18:00
Quote Anchor link
Mooi einde Arjan met 8000 posts.=D
 
Erik Rijk

Erik Rijk

25/05/2009 12:42:00
Quote Anchor link
Bedankt voor je inzet Danny!
 
B a s
Beheerder

B a s

25/05/2009 12:44:00
Quote Anchor link
De nieuwe PHPhulp gaat overigens zeer goed, er wordt op dit moment hard aan geprogged. Zelfde code, alleen weer een heel ander design. Hij komt wanneer hij komt :-) Duurt niet lang meer, dit wordt een combinatie van mijn afstudeer presentatie vs. de lancering van PHPhulp. Ook worden de tutorials goed gefilterd zodat er op de nieuwe versie geen slecht geschreven- of tutorials die niets toevoegen bevat, geldt ook voor scripts. Graag ontopic weer, want het gaat hier om Danny.
 
Midas

Midas

25/05/2009 18:31:00
Quote Anchor link
Danny bedankt!
 
Danny Roelofs

Danny Roelofs

03/06/2009 02:14:00
Quote Anchor link
Allemaal nog hartelijk bedankt voor jullie reacties, en uiteraard bedankt voor de samenwerking!.

@Arjan, Jammer.. maar ook niet geheel onbegrijpelijk, Dank je v.d aanwezigheid.

@SanThe, Maar ik loop niet weg.. of over ;-).. al zal ik met de der tijd wel plannen hebben waarbij ik mogelijk wellicht in conflict met mezelf kom om hier nog actief te zijn. Maar dat is nog helemaal een ongeschreven moment in de toekomst.

@Bas, Ja tuurlijk blijf ik.. Ik geloof nog steeds in je nieuwste versie van phphulp en alle nieuwe mogelijke items/insteek op andere gebieden.

En voor de rest waar ik even niet persoonlijk op reageer, bedankt nogmaals voor jullie reactie's!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny Roelofs
 
Jaron T

Jaron T

03/06/2009 08:28:00
Quote Anchor link
Arjan is precies @ 8000 posts gestopt.. kan geen toeval zijn :P
 
Jeroen Spaans

Jeroen Spaans

23/06/2009 00:08:00
Quote Anchor link
@Arjan, Jammer dat je stopt heb altijd veel aan jou hulp gehad! In iedergeval bedankt daarvoor!
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/06/2009 00:13:00
Quote Anchor link
En het kan ook geen toeval zijn dat Arjan's userID 1337 is :-P...?
 
Jelmer -

Jelmer -

23/06/2009 09:17:00
Quote Anchor link
nee, dat was geen toeval >:)
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.