berichten systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Remco

Remco

24/01/2007 20:39:00
Quote Anchor link
ik heb een berichtensysteem gemaakt, maar ik wil dat iedereen maar 10 berichten in zijn inbox hebben staan.
hoe zou ik dat moeten doen?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
mysql_query("SELECT * FROM `messages` WHERE `to`='$user[nickname]' AND `inbox`=1 ORDER BY `id` DESC LIMIT 10");


mijn vraag is nu: hoe zet ik bij alle andere berichten dan die 10 de `inbox` 0?
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 08:02:20
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

24/01/2007 20:55:00
Quote Anchor link
Door dat hele inbox gebeuren te laten vallen, meer dan een order by icm een limit heb je niet nodig.
 
Remco

Remco

24/01/2007 21:11:00
Quote Anchor link
nee, want als ik dan een bericht verwijder, dan komt de volgende weer in het scherm, die zou er dan niet moeten zijn.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

24/01/2007 21:19:00
Quote Anchor link
Als je een bericht verwijderd, dan kan hij toch nooit meer ergens tevoorschijn komen? Wat voor database heb je opgebouwd?
 
Remco

Remco

24/01/2007 21:22:00
Quote Anchor link
stel er zijn 15 berichten naar mij verzonden, daarvan komen de laatste 10 in mijn inbox. maar die andere 5 moeten dan verwijdert worden, want als ik bericht nummer 15 verwijder, komen de berichten 4 t/m 14 in mijn inbox. en dat moet niet.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

24/01/2007 21:27:00
Quote Anchor link
Dus jij verwijderd zomaar ongelezen berichten omdat er maar 10 in de inbox mogen? Waarom niet gewoon maar 10 LATEN ZIEN, en dan die andere tevoor schijn toveren als de gebruiker er een paar verwijderd heeft.
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

24/01/2007 21:36:00
Quote Anchor link
Zet er gewoon een paginannummering in en klaar is Remco.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.