Bestand uploaden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer - remote werken

Functie Als Front-end (Angular) developer ga je aan de slag met het uitbouwen van hun webapplicatie, als één van de front-end experts ga je samen met collega’s in een devops team werken aan een nieuw front-end voor hun calculatie oplossing. Binnen de calculatiesoftware kunnen meerdere professionals tegelijk samenwerken, 3D calculaties uitvoeren en ook inzien met de benodigde specifieke details. Deze software wordt veel ingezet om projectbeschrijvingen en kosten in kaart te brengen, en tijdens de uitvoering te bewaken. Maar hiernaast liggen er in de toekomst veel meer plannen op het gebied van front-end in de andere applicaties. Genoeg te doen

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar ABAP

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving De kandidaat zal worden ingezet binnen een van de DevOps teams binnen SCI (Service Centrum Inburgering) voor het ontwerpen en bouwen in SAP ABAP van de binnen SCI gebruikte informatiesystemen. Voornaamste voorkomende werkzaamheden zijn het aanpassen van en bouwen van nieuwe programmatuur in ABAP (Objects), waarbij ook gebruikt wordt gemaakt van DDD (Domain Driven Design) en het opstellen/aanpassen van Functionele/Technische ontwerpen. Daarnaast moeten ook formulieren met SAP Smartforms worden aangepast. Verder speelt de overgang naar SAP4Hana en SAP CPI. Vanwege het veelvuldig gebruik van SAP PO is kennis hiervan een pré. Achtergrond opdracht Momenteel werken meerdere DevOps teams

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving We are looking for a dutch native speaker In deze uitdagende functie ga je werken als onderdeel van het development team, in de functie van C#.NET Developer, Je gaat maatwerk software bouwen voor diverse klanten. Ook optimaliseer je bestaande software en bouw je API koppelingen. Je bent vooral met back-end development bezig. Je krijgt veel vrijheid in deze functie en je krijgt de kans om mee te denken in bedrijfsprocessen. Deels thuiswerken is geen enkel probleem! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Laravel PHP developer in een jong team

Bedrijfsomschrijving Als je op zoek bent naar een werkplek waar plezier en uitdaging hand in hand gaan, dan is dit bedrijf de juiste keuze voor jou. Hier kun je werken aan uitdagende projecten en krijg je als developer veel verantwoordelijkheid. Het bedrijf waardeert kwaliteit boven kwantiteit en richt zich op het ontwikkelen van hoogwaardige applicaties en websites waar klanten enthousiast over zijn. Dit bedrijf is vooruitstrevend en streeft naar het leveren van de best mogelijke resultaten voor hun klanten. Als medior PHP ontwikkelaar met 3 jaar ervaring ben jij de persoon die we zoeken. Je krijgt hier de kans om

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »
Joram J

Joram J

13/01/2013 15:58:52
Quote Anchor link
Hallo,
ik heb een uploadscriptje gemaakt dat op localhost prima werkt.
Nu heb ik de uploadmap aangepast aan die op de server en heb ik hem online gezet.
Daar kreeg ik de melding dat ik het bestand niet kon verplaatsen na het uploaden..

Ik heb in filezilla de rechten van de map upload nu op 775 gezet, maar nog steeds diezelfde melding..
Ook snap ik niet dat als ik naar mijn site ga: mijnsite/blog2/upload, dat ik dan deze melding krijg:

You don't have permission to access /blog2/upload/ on this server.

Ik snap er niks van, want alle rechten staan nu goed neem ik aan?
Hoop dat iemand me hiermee kan helpen!
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 22:58:32
 
Tim S

Tim S

13/01/2013 16:49:35
Quote Anchor link
Lukt het met een ander bestand wel, of als het het bestand meteen op de goede plaats upload?
 
Sam H

Sam H

13/01/2013 16:57:20
Quote Anchor link
Probeer eens door ze op 777 te zetten, werkt het dan?
 
Joram J

Joram J

13/01/2013 17:09:00
Quote Anchor link
zo ziet mijn structuur eruit
-mijnsite.nl
--publichtml
---blog2
----upload
----upload.php
blog2 en upload deze mappen staan nu op 777,
Is dit genoeg of moeten er nog andere mappen 777 krijgen?
en in upload.php verwijs ik naar "upload/"als locatie, klopt dit ook?
Gewijzigd op 13/01/2013 17:10:47 door Joram J
 
Daniyal hussain

daniyal hussain

13/01/2013 17:58:07
Quote Anchor link
Volgens mij moet je ftp gegevens ook invullen in de document.
 
Bart V B

Bart V B

13/01/2013 18:07:23
Quote Anchor link
Quote:
en in upload.php verwijs ik naar "upload/"als locatie, klopt dit ook?

Laat eens wat relevante code zien, zo kunnen we alleen maar gokken of iets klopt.
 
Joram J

Joram J

13/01/2013 18:20:21
Quote Anchor link
[url=
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
error_reporting(0);
include"connect.php";
$naam=$_POST['naam'];
$ext=$_POST['extensie'];


?>

<font size="15" face="Bookman Old Style" color="darkkhaki"><b>Profielfoto kiezen</b></font> <br>
<font face="Bookman Old Style" color="gray"><b>Kies uw profielfoto en klik op uploaden.<br>Bevestig na het uploaden <a href=inlog_formulier.php>hier</a> je profielfoto.</b><br /></font>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
<?php

//verander de onderstaande gegevens

$locatie="blog2/upload/"; //of een andere map, vergeet niet de w-rechten
$toegestaan = array ("jpg", "gif", "png"); // extensies die toegestaan zijn
$max_size = 150000; //maximale grootte van het bestand in bytes /1024 = kb /1024 = mb
$jousite = "www.mijnsite.nl/"; // eindigent op een slash


//stop met veranderen

$extensie_bestand="";
if(isset($_POST['upload']))
{

    if(is_uploaded_file($_FILES['bestand']['tmp_name']))
    {

        $extensie_bestand = pathinfo($_FILES['bestand']['name']);
        $extensie_bestand = $extensie_bestand['extension'];

        //$extensies_toegestaan = explode(", ", $toegestaan);

        $ok = in_array($extensie_bestand, $toegestaan);

        if($ok == 1)
        {

            if($_FILES['bestand']['size'] > $max_size)
            {

                echo "Het bestand is te groot, de maximale grootte is: <b>".$max_size."</b>";
                exit;
            }


            if(!move_uploaded_file($_FILES['bestand']['tmp_name'],$locatie.$naam.'.'.$extensie_bestand))
            {

                echo "het bestand kan niet worden verplaatst";
                exit;
            }


            echo "<p>Het bestand <b><i>".$_FILES['bestand']['name']."</b></i> is geupload<br /><a href='".$locatie.$naam.'.'.$extensie_bestand."' target='_blank'>Klik hier om hem te bekijken</a><br />De link is : ". $jousite . $locatie .$naam.'.'.$extensie_bestand;
            
            
            
        }

        else
        {
            echo "Verkeerde extentie, de toegestane extensies zijn: <b>".$toegestaan."</b>";
        }
    }

    else
    {
        echo "Het uploaden is mislukt!";
    }

}

$afbname= "upload/$naam.$extensie_bestand";
$sql="UPDATE users SET afbeelding='$afbname' WHERE naam='$naam'";
$result = mysqli_query($conn, $sql);

?>

<br />
<form method="post" action="" enctype="multipart/form-data">
<input type="file" name="bestand" /><br />
<input type="hidden" name="naam" value="
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php echo $naam; ?>
" />
<input type="submit" name="upload" value="Uploaden!" />
</form>][/url]
 
- SanThe -

- SanThe -

13/01/2013 18:32:10
Quote Anchor link
Is dit upload.php?
Zo ja, dan klopt het path toch niet.

$locatie="blog2/upload/";

$locatie="../blog2/upload/";
 
Joram J

Joram J

13/01/2013 18:41:31
Quote Anchor link
maar $jousite="www.mijnsite.nl/"
dus bij regel 32 wordt $jousite $locatie:

www.mijnsite.nl/blog2/upload/

Of zie ik iets over het hoofd?
 
- SanThe -

- SanThe -

13/01/2013 19:22:11
Quote Anchor link
Joram J op 13/01/2013 18:41:31:
maar $jousite="www.mijnsite.nl/"
dus bij regel 32 wordt $jousite $locatie:

www.mijnsite.nl/blog2/upload/

Of zie ik iets over het hoofd?


Dat zie ik niet.

Wel deze: $locatie.$naam.'.'.$extensie_bestand
 
Joram J

Joram J

13/01/2013 19:32:15
Quote Anchor link
- SanThe - op 13/01/2013 19:22:11:
Joram J op 13/01/2013 18:41:31:
maar $jousite="www.mijnsite.nl/"
dus bij regel 32 wordt $jousite $locatie:

www.mijnsite.nl/blog2/upload/

Of zie ik iets over het hoofd?


Dat zie ik niet.

Wel deze: $locatie.$naam.'.'.$extensie_bestand


Oow ik keek verkeerd dat is bij de link.
Ga het gelijk proberen!


Toevoeging op 13/01/2013 19:40:52:

- SanThe - op 13/01/2013 19:22:11:
Joram J op 13/01/2013 18:41:31:
maar $jousite="www.mijnsite.nl/"
dus bij regel 32 wordt $jousite $locatie:

www.mijnsite.nl/blog2/upload/

Of zie ik iets over het hoofd?


Dat zie ik niet.

Wel deze: $locatie.$naam.'.'.$extensie_bestand

Werkt nog steeds niet.. Volgens mij zou blog2/upload ook gewoon moeten werken toch? Omdat het in dezelfde map staat? Bij localhost werkt dat in elk geval wel gewoon.
Maar ik denk eerder dat er iets mis is met de rechten van de map.
Hoewel alles op 777 staat kan ik er ook niet direct inkomen met:

mijnsite.nl/blog2/upload

De map wordt wel gevonden maar ik mag er niet in:

You don't have permission to access /blog2/upload/ on this server.

Ik snap echt niet wat er fout gaat..
 
- SanThe -

- SanThe -

13/01/2013 19:45:46
Quote Anchor link
Je www.mijnsite.nl moet er niet voor staan.
 
Joram J

Joram J

13/01/2013 19:55:33
Quote Anchor link
- SanThe - op 13/01/2013 19:45:46:
Je www.mijnsite.nl moet er niet voor staan.

Waar niet voor?
om in de map te komen?
/blog2/upload los gaat toch ook niet werken?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.