Beste platform om een forum te bouwen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Tortuga web

tortuga web

06/07/2014 20:41:33
Quote Anchor link
Voor een website waar een gedeelte afgesloten is voor leden, wil ik in dat deel een forum maken. Dat betekent dat ik dus al een database heb met een ledenbestand die in kunnen loggen in dit forum. Nu zijn er heel veel gratis forumscripts, dus lijkt het me niet zinnig om dit opnieuw te schrijven, maar het is wel noodzakelijk om aanpassingen te kunnen doen en het te koppelen aan de bestaande MySQL-database én het te integreren in de bestaande site. En natuurlijk in PHP, zodat ik het kan aanpassen waar nodig.
Iemand enig idee wat ik het beste kan gebruiken?
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 13:53:55
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/07/2014 20:57:31
Quote Anchor link
Je kan je ledendatabase ook afstemmen op de databasestructuur van het forum.
 
Tortuga web

tortuga web

06/07/2014 21:03:59
Quote Anchor link
Ja, dat kan, maar de ledendatabase bestaat al. Bovendien is die om ook allerlei andere acties uit te voeren. Dus moet ik sowieso in die database aanpassingen kunnen maken. Maar niet alleen de database wil ik toegankelijk, ook het ontwerp etc. Wat is dan het beste script.
 
Pipo Clown

Pipo Clown

06/07/2014 21:42:54
Quote Anchor link
Ik zeg : SMF

http://www.simplemachines.org/

erg eenvoudig van een andere taal te voorzien (2 minuten)
Erg simpel te voorzien van functionele uitbreidingen, zijn er ook veel van te vinden
Erg simpel te voorzien van een ander uiterlijk (3 minuten) en er zijn er veel gratis te downloaden.
Een erg actief support forum met een apart Nerderlandstalig deel.
Opzetten van het forum zelf kan in 5 minuten, het inrichten zal wel iets meer tijd kosten maar dat is bij elk forum het geval.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.