beste software

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Remco

Remco

28/03/2008 06:56:00
Quote Anchor link
Ik probeer een pakket samen te stellen met de software die ik het beste zou kunnen gebruiken.
Voor de html pagina's te maken heb ik dreamweaver bedacht.
Is dit ook de beste voor te programmeren?
Verder zoek ik nog design programma's, ik weet niet welke ik zou moeten kiezen. Ik heb nu photoshop, fireworks en illustrator gevonden, maar weet niet wanneer je die nou moet gebruiken, googlen levert ook genoeg wazigs op.
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 11:57:01
 
GaMer B

GaMer B

28/03/2008 06:59:00
Quote Anchor link
Bekijkt dit topic maar eens. Daar staan allemaal berichten in van mensen die hun eigen mening geven over het beste programma om in te programmeren.
 
Remco

Remco

28/03/2008 14:16:00
Quote Anchor link
oke, nu heb ik een idee voor het programmeren, maar het designen word er niet besproken.
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

28/03/2008 14:29:00
Quote Anchor link
Design doe je simpel met potlood en een stuk papier, vervolgens kun je dit uitwerken in bijv photoshop en vervolgesn naar HTML/CSS.
 
Wouter K

Wouter K

28/03/2008 15:34:00
Quote Anchor link
Jurgen doet het goed ;)
Je hoeft helemaal geen dreamweaver te kopen.
Notepad ++ is voor jou de beste oplossing tenzij je gewoon kladblok gebruikt zoals mij.

Voor grafische uitwerkingen
- Photoshop
- fireworks
- Illustrator
- Paint Shop pro (maar dat is niet zo schitterend)

Greetz en succes
 
Jacco Engel

Jacco Engel

28/03/2008 15:36:00
Quote Anchor link
Wouter

Al jou sugestie vereisen illegale handelinging :)

kijk voor de grap eens naar Opensource

- Gimp :)
 
TJVB tvb

TJVB tvb

28/03/2008 15:38:00
Quote Anchor link
Jacco schreef op 28.03.2008 15:36:
Wouter

Al jou sugestie vereisen illegale handelinging :)

kijk voor de grap eens naar Opensource

- Gimp :)

Hoezo illegaal? Wat is er illegaal aan kopen? Je kunt altijd eerst een trial proberen en als het bevalt schaf je het aan. Is het te duur dan is het blijkbaar niet wat je zoekt. (Soort van kosten/baten principe)
 
Jacco Engel

Jacco Engel

28/03/2008 15:42:00
Quote Anchor link
TJVB schreef op 28.03.2008 15:38:
Jacco schreef op 28.03.2008 15:36:
Wouter

Al jou sugestie vereisen illegale handelinging :)

kijk voor de grap eens naar Opensource

- Gimp :)

Hoezo illegaal? Wat is er illegaal aan kopen? Je kunt altijd eerst een trial proberen en als het bevalt schaf je het aan. Is het te duur dan is het blijkbaar niet wat je zoekt. (Soort van kosten/baten principe)


Ok goed punt.

Voor huis-,tion-,keuken- en beginnersgebruik zijn het dure programmas en kun je beter GIMP gebruiken.

Of zoals ik gewoon heel hard schreeuwen dat je niet kan desigenen en alles met zwart/wit en elke grijstint daar tussenin doen :P
 
Wouter K

Wouter K

28/03/2008 16:07:00
Quote Anchor link
Jacco schreef op 28.03.2008 15:42:
TJVB schreef op 28.03.2008 15:38:
Jacco schreef op 28.03.2008 15:36:
Wouter

Al jou sugestie vereisen illegale handelinging :)

kijk voor de grap eens naar Opensource

- Gimp :)

Hoezo illegaal? Wat is er illegaal aan kopen? Je kunt altijd eerst een trial proberen en als het bevalt schaf je het aan. Is het te duur dan is het blijkbaar niet wat je zoekt. (Soort van kosten/baten principe)


Ok goed punt.

Voor huis-,tion-,keuken- en beginnersgebruik zijn het dure programmas en kun je beter GIMP gebruiken.

Of zoals ik gewoon heel hard schreeuwen dat je niet kan desigenen en alles met zwart/wit en elke grijstint daar tussenin doen :P



@Jacco : Wie zegt dat ik illegale photoshop heb ;) ik heb er eentje zonder activatie code via torrentz.com hé ;) of is dat ook O-Zo-Illegaal ? :p

Notepad ++ is toch opensource ?
 
Wim E

Wim E

28/03/2008 16:16:00
Quote Anchor link
met css kun je ook mooi designen:O
 
TJVB tvb

TJVB tvb

28/03/2008 16:20:00
Quote Anchor link
Soms worden software pakketten ook gratis via hogescholen/universiteiten beschikbaar gesteld. Wij konden bijvoorbeeld een tijd lang bijvoorbeeld dreamweaver vandaan halen. En voor puur html css en javascript kan dat best handig zijn.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

28/03/2008 16:20:00
Quote Anchor link
Quote:
of is dat ook O-Zo-Illegaal ? :p


Als jij er niet voor betaald wel ja :P
 
Wouter K

Wouter K

28/03/2008 16:58:00
Quote Anchor link
Ik betaal ja :)
Elektriciteit - Internetkosten ;)
 
- -

- -

28/03/2008 17:05:00
Quote Anchor link
Kappen. Wouter, je bent gewoon illegaal bezig ;-)

Buiten dat, met kladblok kun je niet coden, html/css, php of c++ maakt niet uit. het is gewoon noodzakelijk om kleuren te hebben en om te kunnen zien op welke regel je bezig bent.

Buiten dat kun je in photoshop je idee uittekenen, en vervolgens deze laten slicen of op het internet een tutorial volgen hoe je moet slicen. Dreamweaver / Notepad ++ zijn 2 goede applicaties waarmee je vervolgens de html/css kan bewerken :)
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

28/03/2008 17:12:00
Quote Anchor link
Ik wil niet aanmoedigen om het illegaal te doen, maar wie doet dat tegenwoordig nou niet? Vooral particulieren niet. Als bedrijf zou ik het je niet aanraden.

Ik zweer bij Dreamweaver, Photoshop en FireFox.
 
Mike van Dongen

Mike van Dongen

28/03/2008 17:14:00
Quote Anchor link
Kruidnootje.nl schreef op 28.03.2008 17:05:
het is gewoon noodzakelijk om kleuren te hebben en om te kunnen zien op welke regel je bezig bent.

kleuren noodzakelijk?
Notepad/Kladblok is icm php.net en phphulp.nl perfect om website's in te maken.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

28/03/2008 17:15:00
Quote Anchor link
Uhm, dat is denk ik ieder z'n smaak.
 
- -

- -

28/03/2008 17:15:00
Quote Anchor link
Het is makkelijker als je direct de regelnummers kan zien en aan de kleuren kan zien waar het fout gaat dan dat je elk foutje in je script hier moet plaatsen ;)
 
Mike van Dongen

Mike van Dongen

28/03/2008 17:21:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 28.03.2008 17:15:
Uhm, dat is denk ik ieder z'n smaak.

Dat is het denk ik :)
In Notepad kan je trouwens gewoon zien op welke regel en kolom je zit. ;)
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

28/03/2008 17:42:00
Quote Anchor link
Nee. Dat is niet ieder z'n smaak. Hoe makkelijk kladblok dan ook is om websites in te maken, fouten haal je er nooit makkelijker uit dan met highlighting. Daarom raad ik phpDesigner 2008 ook aan. Direct worden errors aangegeven, je ziet op welke regel je bezig bent en ook nog eens met wat. Als je een script in kladblok uit moet gaan pluizen op fouten, ben je úúúren bezig.

Ik zal het nog versterken met m'n eigen ervaring. In Crimson Editor vind ik de highlighting nou ook niet spetterend. De kleuren zijn daarin te vaag; wat dus leidde tot bugs. Niet-afgesloten accolades, vergeten ';', vergeten '(' of ')'. En ja, ga dan maar eens zo'n script uitpluizen. Een onmogelijke opgave, en het was dan ook een opluchting om dat script in Dreamweaver te openen, en zo de fouten eruit te kunnen vissen.

Ben maar eigenwijs, je zult er vast nog wel van terug komen :).
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

28/03/2008 17:44:00
Quote Anchor link
Dat VIND IK OOK, maar dat is dus smaak, wat ook telt, ik heb PHP geleerd met Dreamweaver.

BTW, wat miky zegt klopt..
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.