Betand niet te openen na recoveren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Mark D

Mark D

28/10/2007 19:41:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik heb per ongeluk een bestand verwijderd en heb deze vervolgens gerecovered met het programma PC Inspector File Recovery. Als ik dit bestand vervolgens open (het is een word document), dan zegt word dat 'de documentnaam of documentpad niet geldig' is. Ik heb het hierna ook nog eens met het programma Restoration geprobeerd, maar ook hiermee gaf hij deze error.

Ligt deze fout bij het recoveren of is er misschien iets anders fout?

Alvast bedankt,
Mark
 
PHP hulp

PHP hulp

19/03/2024 10:39:46
 
- SanThe -

- SanThe -

28/10/2007 19:50:00
Quote Anchor link
En als je het bestand kopiëert naar een andere naam, lukt dat? En kan je het dan openen?
 
Cake Masher

Cake Masher

28/10/2007 19:53:00
Quote Anchor link
ik denk dat het bestand beschadig is waardoor hij hem niet meer kan openen?? of zou dat niet kunnen?
 
Mark D

Mark D

28/10/2007 19:56:00
Quote Anchor link
Ik heb het nou met 3 programma's geprobeerd, met geen 1 lukt het. Een ervan geeft een status van het bestand welke good is. Renamen, kopiëren en openen lukt niet.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark D
 
Crispijn -

Crispijn -

28/10/2007 21:32:00
Quote Anchor link
Stomme optie misschien maar is de extensie wel goed voor het programma waarmee je het wilt openen? Ik zeg maar iets...?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.