Bingo script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Hans -

Hans -

11/09/2014 19:05:36
Quote Anchor link
Beste Mensen,

Ik ben opzoek naar een bingo script. Het gaat om een live bingo script, ik weet niet precies waar dit in gemaakt is? Ik verwacht in Java oid? Maar het moet dus een live bingo script zijn waar je voor moet inloggen/registreren en tegoed kopen etc.

Heeft iemand zon script? Eventueel tegen betaling! Graag zo volledig mogelijk, kan dit niet? Dan graag melden wat je wel hebt.
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 08:49:30
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/09/2014 20:21:36
Quote Anchor link
Java is vies..... ;-)
Met PHP zou zoiets ook prima kunnen.

Een mooie opzet is dit:
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/eenvoudige-bingoscript/58835/

Het registreren en in- en uitloggen is niets meer dan een ledensysteem die je eromheen hangt. En tegoed kopen zou (mits commercieel) via een iDeal API (Mollie), PayPal of iets als Eurobellen.
Gewijzigd op 11/09/2014 20:22:11 door - Ariën -
 
Hans -

Hans -

11/09/2014 20:52:08
Quote Anchor link
Dankjewel voor je reactie.

Ik ben echter op zoek, en dit had ik beter moeten vermelden, naar een script waar meerdere mensen aan mee kunnen doen, mensen kunnen joinen, live ballen die opkomen, etc. Dus echt helemaal live en online.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/09/2014 21:01:54
Quote Anchor link
Je zou het in ieder geval uit kunnen bouwen. En als je echt iets wilt wat maatwerk is, dan zul je even een vacature-topic moeten starten in ons Vacatureforum (welke aan de richtlijnen voldoet).
Gewijzigd op 11/09/2014 21:13:17 door - Ariën -
 
Goto Learn

Goto Learn

12/09/2014 02:23:27
Quote Anchor link
In NodeJS kun je een mooie bingoscript schrijven.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.