Bit.ly

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Low-Code Expert/Developer: Power Platform Speciali

Bedrijfsomschrijving Als Low-Code Expert/Developer bij ons innovatieve bedrijf, neem je een cruciale rol op je in de creatie, ondersteuning en implementatie van diverse oplossingen met behulp van het veelzijdige Power Platform. Dit platform omvat Power Apps, Power BI, Power Automate, Power Virtual Agent en Azure Logic Apps. Het Power Platform biedt je de mogelijkheid om klanten te voorzien van naadloze integraties door op maat gemaakte oplossingen te creëren die compatibel zijn met (bijna) alle bestaande software-infrastructuren. Dankzij het uitgebreide scala aan toepassingen, krijg je de kans om als architect en projectleider van je eigen oplossing te fungeren. Dompel jezelf onder

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

Full stack developer Python, React

Functie Jij als full stack developer komt binnen onze Technology afdeling te werken. Deze bestaat momenteel uit 15 man. De stack waarmee wij werken is voornamelijk Python, Javascript, React en GraphQL. Binnen deze afdeling wordt er met multidisciplinaire teams gewerkt aan verschillende projecten. Projecten duren vaak langer dan 3 maanden en je bent van begin tot eind vaak betrokken. Naast dat je als full stack ontwikkelaar aan de slag gaat ben je ook Consultant. Dit betekent dat je ook klantcontact hebt in je rol en werkshops geeft. De verhouding tussen deze werkzaamheden zijn ongeveer 70% development en 30% consultancy. Een

Bekijk vacature »

Software Developer Java

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 25 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »
Matthijs Vos

Matthijs Vos

05/07/2012 11:25:09
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik heb een systeem gemaakt wat automatisch meldingen tweet. Nu wil ik graag de link die er bij word gezet automatisch omzetten in een bit.ly link omdat dat korter is. Ik weet dat Bit.ly een API heeft, maar weet iemand of het mogelijk is die hiervoor te gebruiken en zo ja hoe?

Matthijs Vos
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 12:51:19
 
Wouter J

Wouter J

05/07/2012 11:29:42
Quote Anchor link
Wat let je om het zelf uit te zoeken? http://dev.bitly.com/
 
Matthijs Vos

Matthijs Vos

05/07/2012 11:32:22
Quote Anchor link
@Wouter, daar ben ik ook wel mee bezig maar lukt me nog niet echt. Dacht misschien heeft iemand al eens zoon script gemaakt.
 
John Cena

John Cena

05/07/2012 11:37:15
Quote Anchor link
zo'n
 
Write Down

Write Down

05/07/2012 11:57:58
Quote Anchor link
Even gezocht: Bit.ly API Example
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/07/2012 13:00:06
Quote Anchor link
Een PHP-example is nog toffer :-)

https://github.com/Falicon/BitlyPHP/blob/master/bitly.php
Gewijzigd op 05/07/2012 13:00:46 door - Ariën -
 
Matthijs Vos

Matthijs Vos

07/07/2012 21:06:47
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Heb de example van - Aar - geinstalleerd. Maar als ik nu het volgende script uitvoer, krijg ik als echo "Array". Wat doe ik verkeerd want volgens mij werkt die functie wel zoals ik hem gebruik.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?
require('wp-content/themes/regio25.nl/include/twitter/bitly.php');
$bitly = bitly_v3_shorten('http://regio25.nl');
echo $bitly;
?>
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

07/07/2012 23:07:28
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
require('wp-content/themes/regio25.nl/include/twitter/bitly.php');
$bitly = bitly_v3_shorten('http://regio25.nl');
echo $bitly['url'];
?>


de andere opties die mogelijk zijn:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
$bitly
['hash'];
$bitly['global_hash'];
$bitly['long_url'];
$bitly['new_hash'];
?>
 
Matthijs Vos

Matthijs Vos

10/07/2012 18:39:10
Quote Anchor link
Ik krijg als ik ['url'] er achter zet de volgende error:

Notice: Undefined index: url in /var/www/clients/client10/web24/web/wp-content/themes/regio25.nl/page-meldingen.php on line 174

Ik krijg trouwens ook een error van een function in php die uitstaat miss dat dat er wat mee te maken heeft:

Warning: curl_setopt() [function.curl-setopt]: CURLOPT_FOLLOWLOCATION cannot be activated when safe_mode is enabled or an open_basedir is set in /var/www/clients/client10/web24/web/wp-content/themes/regio25.nl/include/twitter/bitly.php on line 779
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/07/2012 18:53:29
Quote Anchor link
het staat toch duidelijk in de foutmelding?
 
Matthijs Vos

Matthijs Vos

10/07/2012 18:57:38
Quote Anchor link
Ja ik snap de foutmeldingen ook wel, maar nick zei dat ik $bitly['url'] moest doen maar dat werkt dus niet. Nu vraag ik me dus af wat het dan wel moet zijn en of die 2e foutmelding ook de oorzaak van het niet werken van $bitly['url'] kan zijn
 
Eddy E

Eddy E

10/07/2012 19:27:50
Quote Anchor link
geef eens een print_r($bitly); er net voor.

Maar je cURL() kan dus iets niet doen (de locatie volgen). Wellicht heb je dat niet nodig. Test dat eens.
 
Matthijs Vos

Matthijs Vos

10/07/2012 19:31:46
Quote Anchor link
Ik heb print_r($bitly); gedaan en dan krijg ik een lege array terug:
Array ( )

Hoe moet ik dat met cURL() testen? Heb zelf geen ervaring met cURL.
 
Eddy E

Eddy E

10/07/2012 19:39:36
Quote Anchor link
Dat staat toch vast ergens in je script?
CTRL+F eens op FOLLOWLOCATION en haal die regel weg.
 
Matthijs Vos

Matthijs Vos

10/07/2012 19:46:47
Quote Anchor link
Als ik die weghaal, dan is de error weg maar blijft de print_r($bitly); leeg.
Array ( )
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

10/07/2012 19:47:18
Quote Anchor link
Of de php safemode uitschakelen?

Toevoeging op 10/07/2012 19:47:23:

Of de php safemode uitschakelen?
 
Matthijs Vos

Matthijs Vos

10/07/2012 19:47:57
Quote Anchor link
php safemode is off ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.