Blackjack script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Sjors Anoniem

Sjors Anoniem

22/06/2010 15:30:33
Quote Anchor link
Hey,

Even een vraagje, heeft iemand (of weet iemand) een BlackJack te vinden gescript in PHP in combinatie met MySQL...

Heb me rot gezocht maar het enige wat ik tegen kom is JavaScript en Flash. Zonder MySQL maakt me ook niet uit, dit bouw ik er desnoods zelf in?

Kan iemand me helpen, desnoods tegen een kleine vergoeding?

Bedankt!

Sjors W.
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 01:32:17
 
- Mark -

- Mark -

22/06/2010 18:07:58
Quote Anchor link
Speler vs Speler of Speler vs Computer? Ben de mijne kwijt maar zo moeilijk is het toch niet om zelf te maken. Ik gok dat het voor een online spelletje is?
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

22/06/2010 18:23:04
Quote Anchor link
Linkje, en dan is het een kwestie van in de bron kijken.
Gewijzigd op 22/06/2010 18:23:47 door Dalando De Zuil
 
Joakim Broden

Joakim Broden

22/06/2010 18:45:55
Quote Anchor link
@dalando? Wat bedoel je? Je stuurt een domme shit link naar zo'n shit google geval die elke irritante forummer gebruikt die gewoon dom weg reageerd... Hij zegt toch dat hij zelf gezocht heeft en dat hij geen flash wil. Als je niks te melden hebt hou je dan aub stil.

OT: Weet zo niet een script voor je, helaas
 
Erik Kraijenoord

Erik Kraijenoord

22/06/2010 21:22:55
Quote Anchor link
Moet dit voor een spel zijn of iets anders?

Heb vanuit een gratis coding nog wel blackjack liggen, moet je alleen zelf volledig wijzigen.

Zit in:

- PHP
- Afbeeldingen
- SQL
- Eigenaars optie voor blackjack
 
- -

- -

22/06/2010 21:47:34
Quote Anchor link
http://www.phphulp.nl/php/script/data-verwerking/poker-deck-cards-evaluation/1347/

Hier kan je je eigen bj van maken, staat ook een voorbeeldje van een bj...

@oetzie
beetje triest hoe je reageert, true Dalando had beter moeten lezen maar je reageert wel heel overdreven en ik vind dat hij wel een punt heeft hij had wel iets beter kunnen zoeken..
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

22/06/2010 21:49:18
Quote Anchor link
misschien dit?

http://www.sourcecodeonline.com/details/sfeblackjack.html

Ook maar gevonden met Google. Soms helpt het als je, je vraag in het engels formuleert.
 
Niek s

niek s

22/06/2010 22:52:08
Quote Anchor link
Oetzie en mijn achternaam op 22/06/2010 18:45:55:
@dalando? Wat bedoel je? Je stuurt een domme shit link naar zo'n shit google geval die elke irritante forummer gebruikt die gewoon dom weg reageerd... Hij zegt toch dat hij zelf gezocht heeft en dat hij geen flash wil. Als je niks te melden hebt hou je dan aub stil.

OT: Weet zo niet een script voor je, helaas


Om me even in de discussie te mengen:
Toch is google moeilijk ? skills!
 
Joakim Broden

Joakim Broden

23/06/2010 08:26:11
Quote Anchor link
Oh laten we dan kappen met phphulp, alles is toch wel via google te vinden...

We zijn hier toch om elkaar te helpen? Als we alles gelijk doorsturen naar google wat voor zin heeft phphulp dan nog?
 
Niek s

niek s

23/06/2010 11:28:07
Quote Anchor link
Oetzie en mijn achternaam op 23/06/2010 08:26:11:
Oh laten we dan kappen met phphulp, alles is toch wel via google te vinden...

We zijn hier toch om elkaar te helpen? Als we alles gelijk doorsturen naar google wat voor zin heeft phphulp dan nog?


Voor wat meer specificieke(re) problemen ? ;-)
Het is gewoon een feit dat het via Google te vinden is. Moeilijkere problemen vaak ook.

Dus ik ben het inderdaad met je eens: PHPHulp is overbodig als iedereen snapt hoe Google werkt (wat blijkbaar een universitaire moeilijkheidsgraad heeft...)

99 van de 100 problemen is met een beetje zoeken te vinden. De rest zou wellicht gesteld kunnen worden op een forum.
 
Sjors Anoniem

Sjors Anoniem

23/06/2010 16:21:55
Quote Anchor link
'Google is je beste vriend' en dat geldt ook zeker voor mij, maar ja, ik kan denk ik wel zeggen dat ik totaal een aantal uur heb lopen zoeken maar ben niks zinsvols tegengekomen.
Gewijzigd op 24/06/2010 23:09:00 door Sjors Anoniem
 
Sjors Anoniem

Sjors Anoniem

24/06/2010 23:09:04
Quote Anchor link
@Frederik Kraijenoord: Ik ben erg benieuwd naar je script, hoe kan ik het best contact met je opnemen?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.