Blauwe balk

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Roy Marijnissen

Roy Marijnissen

16/06/2011 13:37:45
Quote Anchor link
Ik heb sinds een paar weken ineens een blauwe balk op mijn site staan. Klinkt misschien een beetje raar maar die was er in het begin nog niet. Het probleem doet zich ook alleen voor in firefox, niet in IE. Ik heb zelf geen idee waar deze balk ineens vandaan komt. Heeft iemand misschien een idee wat dit zou kunnen zijn ?:

http://tinyurl.com/3d23jpt
Gewijzigd op 16/06/2011 13:38:00 door Roy Marijnissen
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 09:56:06
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

16/06/2011 13:47:49
Quote Anchor link
Je zou in elk geval kunnen kijken naar je W3C validatie, want deze is niet op orde. Je sluit divjes niet af. Zou een mogelijk probleem kunnen zijn.
 
The Force

The Force

16/06/2011 14:02:50
Quote Anchor link
En gebruik een master stylesheet als je wilt dat het er in elke browser hetzelfde uit ziet!
 
Roy Marijnissen

Roy Marijnissen

16/06/2011 14:09:42
Quote Anchor link
Het klopt idd dat de site qua css/valid niet helemaal goed in elkaar zit. Maar ik zoek in dit geval echt een oplossing voor alleen dit probleem. Ik weet dat het in meer dingen kan zitten maar wat creëert zo'n blauwe balk ? Dit moet toch een specifieke reden hebben lijkt me ?!
 
Erik van de Locht

Erik van de Locht

16/06/2011 14:18:57
Quote Anchor link
Roy,

Lees nog eens wat Bas zegt. Mijn instinct zegt dat hij gelijk heeft. ;-)
 
John Cena

John Cena

16/06/2011 14:19:37
Quote Anchor link
Ik wil hem wel voor je fixen als ik zon gaaf horloge krijg :D
 
The Force

The Force

16/06/2011 14:23:36
Quote Anchor link
Je probleem zit waarschijnlijk inderdaad in het niet goed afsluiten van je tags.
 
Roy Marijnissen

Roy Marijnissen

16/06/2011 14:31:17
Quote Anchor link
Thanks, ga er even naar kijken dan. Blijf het wel apart vinden dat hij het eerst niet deed en nu ineens wel :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.