Bonobo git server

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Nick van der heijden

nick van der heijden

26/11/2019 14:15:35
Quote Anchor link
Hallo PHP'ers,

Heeft er iemand ervaring met het installeren van bonobo git server?
Als iemand hier bekend mee is, kan iemand mij dan uitleggen hoe ik dit op een wamp server kan installeren?
Ik heb het al opgezocht, maar ik kom er totaal niet uit :(
Groet,
Nick
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 08:55:28
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

26/11/2019 14:21:59
Quote Anchor link
Dat gaat waarschijnlijk niet omdat dat product zo niet werkt.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/11/2019 17:42:58
Quote Anchor link
Dan moet je dus IIS draaien, en geen Apache.
Je zult dus moeten uitwijken naar een vergelijkbaar product wat op Windows Apache draait.
 
Ivo P

Ivo P

27/11/2019 17:12:02
Quote Anchor link
het een sluit het ander niet uit.

Als er per se IIS gebruikt moet worden, dan kan dat naast een eventuele Apache.
Maar dan moeten niet beide op poort 80 of 443 draaien.

Je zou bijvoorbeeld poort 81 kunnen gebruiken of een ander leuk nummer.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

27/11/2019 17:52:18
Quote Anchor link
Aan de andere kant.

Als ik "bonobo wamp" Google dan is het tweede resultaat een StackOverflow post waarin een van de reacties de terechte opmerking is dat je niet echt (per se) een (eigen) GIT server nodig hebt om te kunnen pushen en pullen.

Quote:
A server does come in handy if you are dealing with multiple developers or you want to have a place to track bugs and store other "meta" information about your project.

Maar als daar sprake van is, zou je dan niet beter na kunnen gaan denken over een fatsoenlijke (dedicated) ontwikkelserver, ik bedoel dan draai je toch geen individuele WAMP-server(s)?

Misschien kan de topicstarter wat meer inzicht geven over hoe hij dit denkt in te kunnen gaan zetten?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.