browser compatibiliteit (IE)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

Front-end developer (React)

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Medior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als ervaren Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van de

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

C# Developer

Dit ga je doen Je gaat aan de slag in het websites team of portals team waarin je je bezighoudt met concept & design, implementatie en ook een stukje bugfixing en onderhoud; Je werkt met je team volgens de Scrum werkwijze; Zo adviseer je ook de PO & Scrum Master over de technische architectuur, koppelingen en integratie met externe systemen en API’s; Je blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van C# / .NET en deelt deze kennis binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Binnen de functie van Front-end developer werk je mee aan uitdagende klantprojecten. In teamverband werk je aan de voorkant van onze state-of-the-art portaal oplossingen en apps. Dit alles gebeurt in een multidisciplinaire omgeving waarbij je de ruimte hebt om te sparren, je ideeën scherp te stellen, en waar je met de benodigde kennis en ervaring om je heen altijd terecht kunt bij je collega’s voor vragen en ondersteuning. Meestal werk je vanuit ons kantoor maar we bieden ook alle faciliteiten om thuis te kunnen werken. Voor sommige projecten ga je mee naar de klant, wellicht zelfs in het buitenland!

Bekijk vacature »

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Ben jij graag bezig met verschillende projecten? Vind jij beleving van klanten én medewerkers ook belangrijk? Wij zijn vanwege de doorontwikkeling van het applicatielandschap van onze opdrachtgever op zoek naar een fulltime software ontwikkelaar. Omschrijving Jij en jouw collega’s zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en waarborging van het applicatielandschap. Om de processen vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling daarom van essentieel belang. Onze opdrachtgever doet dit voornamelijk zelf, met door hun eigen ontwikkelde applicaties. Dit betekent dat jij: functionele eisen vertaalt naar gebruiksvriendelijke software; tijdens SCRUM sessies advies geeft over het te bouwen ontwerp; nieuwe software ontwikkelt en het

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

01/04/2013 20:33:08
Quote Anchor link
Hi guys (and girls),

Ik heb me toch maar eens gewaagd aan HTML5 en CSS3.
Dat ging best wel aardig totdat zomaar opeens (na wat onbelangrijke wijzingen in de css) bij mij de pagina op de testserver opgevraagd in IE10 de browsermodus terug gezet werd naar IE7.

Ik weet dat er een meta tag is om dat te voorkomen, maar vraag me af waar dat aan kan liggen.

Erger is dat het er dan uitziet alsof ik geen verstand heb van HTML en CSS (wat bijna klopt), dus ik ben nieuwsgierig naar jullie standpunt, bouwen op IE9+ of niet?
Gewijzigd op 01/04/2013 20:34:45 door Ger van Steenderen
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 09:43:47
 

01/04/2013 21:13:20
Quote Anchor link
Ik zou bij HTML ook altijd het modernizr javascript file gebruiken vanwege oudere browsers.
Zelf houdt ik me aan IE8 of daarboven en bij elke release van een IE versie haal ik er 1tje vanaf.
Voor mij als programmeur is het teveel werk om alles op elke systeem te laten draaien.

Wel geef ik aan bij mijn klanten dat ik dit doe en als ze willen dat het op alles werkt mogen ze ervoor gaan betalen, want browsers uit 2008 kunnen van mij de pot op.

En natuurlijk als je de website bekijkt een nette melding dat de website anders kan reageren dan normaal omdat ze een oude browser hebben, na een klik op de melding word er een cookie weggezet waardoor ze de melding niet meer krijgen.
 
Erwin H

Erwin H

01/04/2013 21:25:07
Quote Anchor link
Volgens statistieken hier (download spreadsheet): http://gs.statcounter.com/#browser_version_partially_combined-ww-monthly-201203-201303
Heeft IE8.0 nog een marktaandeel van ruim 10%, IE7 nog niet eens 1%. IE8 heeft dus nog wel zin om voor te bouwen, minder dan dat niet.
 
Joey Drieling

Joey Drieling

01/04/2013 21:36:26
Quote Anchor link
Als je de juiste doctype gebruikt en correcte css dan gat ie10 niet in compatibiliteit modes.

http://msdn.microsoft.com/nl-nl/library/ie/hh920756(v=vs.85).aspx
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

01/04/2013 21:50:27
Quote Anchor link
Mooi artikel, maar drie keer raden wat de eerste regel is (<!DOCTYPE html>).
Dus zeg het maar, ik heb in ieder geval dat artikel als onnuttig aangemerkt (jammer dat er geen complete onzin optie is).
 
Wouter J

Wouter J

01/04/2013 22:08:54
Quote Anchor link
Oplossing: HTML5shiv icm de meta tag (of de htaccess oplossing)
 
Joey Drieling

Joey Drieling

01/04/2013 22:14:27
Quote Anchor link
Wat ie9 en ie10 ook in comptabiliteit mode wil zetten zijn de oude type-1 fonts.

http://bobbyjoneswebdesign.blogspot.nl/2011/12/internet-explorer-9-type-1-font-bug.html?m=1

Maar denk niet dat dar jouw probleem is.
Gewijzigd op 01/04/2013 22:19:49 door Joey Drieling
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

01/04/2013 22:32:29
Quote Anchor link
Ik ga er een leuk verhaal van maken:
Ik heb op 2 servers EXCACT dezelfde html staan, op de locale server krijg ik bagger zooi, op de etxerne zoals het hoort.
Zelfde webserver(apache 2.2), zelfde mysql versie(5.5x).
Enige verschil is dat 1 server draait op Windows 8 en de andere op Windows Server 2008
 

01/04/2013 22:44:20
Quote Anchor link
Windows altijd -1
Maar het probleem oplossen weet ik ook niet Ger, misschien een variatie van headers die worden meegezonden?

Kan je aan ons niet een link geven zodat we ook kunnen kijken?
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

02/04/2013 08:52:01
Quote Anchor link
Ja dat kan, zie hier.
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

02/04/2013 10:48:57
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 01/04/2013 22:32:29:
Ik ga er een leuk verhaal van maken:
Ik heb op 2 servers EXCACT dezelfde html staan, op de locale server krijg ik bagger zooi, op de etxerne zoals het hoort.
Zelfde webserver(apache 2.2), zelfde mysql versie(5.5x).
Enige verschil is dat 1 server draait op Windows 8 en de andere op Windows Server 2008

Misschien is de verklaring dan dat de webserver deze header meegeeft:

Content-Type: text/html
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

02/04/2013 20:23:01
Quote Anchor link
Toch maar even terug naar CSS2 dan. Jammer maar helaas!.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.