Bug: Continued

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lead Developer / React / Digitale campagnes @ Utre

2021-08-02 iSense Lead Developer / React / Digitale campagnes Wil jij als Lead React Developer aan de slag bij een organisatie die inhouse alleen maar de meest innovatieve projecten oppakt? Lijkt het je daarnaast leuk om de verantwoordelijkheid te dragen over een development team en zelf met React (van scratch af aan) vooruitstrevende applicaties en platformen te ontwikkelen? Lees dan nu verder! ISRI48991 Organisatie In het hartje van Utrecht kom je als Lead React Developer te werken bij een organisatie die inhouse werkt aan tal van innovatieve oplossingen voor relaties. Hiervoor werken ze met de nieuwste tools en technieken en

Bekijk vacature »

PHP Developer op HBO/WO niveau gezocht!

Bedrijfsomschrijving De wereld staat altijd aan, en dat is niet anders voor de IT sector! Kom jij werken bij deze internationale werkgever welke actief is in ruim 140 landen? Het bedrijf is actief in 140 landen en houdt zich bezig met het maken van zeer technische software gericht op mobiele infrastructuren. Veel bedrijven maken gebruik van allerlei verschillende soorten mobiele apparatuur, en aangezien dit landschap zo groot wordt houdt mijn klant zich bezig met volledige automatisering van de ontzorging op dit gebied! Werking van mobiele apparatuur en continuïteit van de bedrijfsprocessen is zeer belangrijk en daar ga jij je als

Bekijk vacature »

SAP CRM Developer @ Den Haag

2021-07-26 iSense SAP CRM Developer Heb jij ervaring met SAP CRM/UI5 en Webdypro ABAP? Denk jij niet in problemen maar in oplossingen en wil jij met die oplossingen de business naar een hoger niveau tillen? Lees dan snel verder! ISKA50585 Organisatie De organisatie staat voor het leveren van een efficiënte en kwalitatief hoogwaardige salaris- en personeelsadministratie. Je gaat samenwerken met ICT-professionals met uiteenlopende kennis en achtergronden. Hou je van Agile samenwerken en kom je maximaal tot je recht in zelfsturende teams? Dan is dit de plaats waar jouw toekomst ligt. Voor deze functie zijn we op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Lead Developer Webapplicaties / Scrumteam

Over het bedrijf: Wij helpen bedrijven digitaliseren met weboplossingen en bedrijfsdoelstellingen te behalen met online marketing. Ben jij een lead developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen van websites en applicaties in WordPress en/of Laravel? Vaste baan: Lead Developer Webapplicaties JavaScript 4.000 - 5.200 Lead Developer Als creatief digitaal bureau maken wij websites en softwareapplicaties op maat. Ook complexere projecten gaan we niet uit de weg. Wij werken voor MKB klanten. We hebben veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij ons goed! We hebben een bijzondere, open cultuur, waarin er veel ruimte is om het enthousiasme

Bekijk vacature »

Full stack developer @ Rotterdam

2020-12-18 iSense Full stack developer Full Stack Developer ISRA48618 Organisatie De organisatie waarbinnen je aan de slag zal gaan levert diensten aan een groot aantal organisaties binnen Nederland. De software die zij maken en inzetten voor hun klanten wordt dagelijks door honderden klanten gebruikt. Onze opdrachtgever is marktleider in Nederland als het gaat om full-service HR-dienstverlening. De afgelopen periode is onze klant hard gegroeid en daar zijn de nodige uitdagingen bij komen kijken. Om deze groei voort te kunnen zetten zijn ze op zoek naar nieuwe vaste medewerkers, dit om ervoor te zorgen dat ze marktleider blijven. Zij zijn op

Bekijk vacature »

Microsoft Dynamics Software Ontwikkelaar CRM / HBO

Over het bedrijf: Wij ontwikkelen software vanuit Microsoft Dynamics. Ben jij een Software Engineer? Heb jij ervaring met Typescript / Javascript, HTML 5 en C# methoden? Vaste baan: Microsoft Dynamics Software Ontwikkelaar CRM HBO 3.000 - 4.500 Microsoft Dynamics Software Engineer Wij ontwikkelen software vanuit Microsoft Dynamics, waarbij administratieve processen bij klanten vergaand geautomatiseerd kunnen worden. Denk hierbij aan orderverwerking, offertes, calculaties, verkoop, projectbeheer en documentatie. En natuurlijk de totale integratie met het ERP systeem. Wij weten alles van Dynamics, AX, NAV, en CRM. Wij werken voor grote klanten. We doen omvangrijke projecten die we bij ons op kantoor realiseren

Bekijk vacature »

Java Software Developer Spring Hibernate / Linux

Bij welk bedrijf je gaat werken: Wij zijn expert in informatie- en communicatieoplossingen. Ben jij een Senior Java Software Engineer? Heb jij ervaring met Java? Vaste baan: Java Software Developer Spring Hibernate Linux 3.800 - 5.500 Java Software Engineer We zijn een financieel gezond en onafhankelijk bedrijf, met een erg leuke informele werksfeer. Er is ruimte voor flexibiliteit en eigen input. Bij ons werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Wij staan open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en

Bekijk vacature »

.NET Developer @ Regio Amsterdam

2021-03-15 iSense .NET Developer Ben jij een .NET Developer en werk je graag aan een complex landschap? Ga je graag aan de slag in een vernieuwingstraject? Lees dan snel verder! ISJ49333 Organisatie De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen

Bekijk vacature »

Medior Sr PHP Developer Applicaties / MBO+ HBO

Bij welk bedrijf je gaat werken: Wij leveren diensten en oplossingen voor de uitwisseling van digitale en fysieke informatiestromen. Wil jij werken als PHP Developer? Heb jij ervaring als PHP developer? Vaste baan: Medior Sr PHP Developer Applicaties MBO+ HBO 2.800 - 4.300 Medior Senior PHP Developer Als fullservice marketingbureau werken we op alle fronten: e-mail, direct mail, mobile, web en social media. Marketing IT Tools ontwikkelen wij op maat of hebben wij in huis. Bij ons bedrijf staan vertrouwen, samenwerkings- en resultaatgerichtheid hoog in het vaandel. Wij werken voor grote klanten. We doen omvangrijke projecten die we bij ons

Bekijk vacature »

PHP Software Ontwikkelaar Backend / Symfony

Voor wie je gaat werken: Wij ontwikkelen asset- en facility management software voor vastgoedbeheer. Ben jij een enthousiaste PHP Ontwikkelaar? Heb je kennis van W Symfony? Vaste baan: PHP Software Ontwikkelaar Backend Symfony 2.800 - 4.200 PHP Ontwikkelaar De vastgoedwereld gaat nog steeds voor ‘de gebaande paden’. Wij geloven daar niet in: als het om vastgoed van morgen gaat, zijn die oude wegen echt voorbij! Met onze nieuwe software willen we dit soort vastgeroeste patronen doorbreken. Daarvoor zoeken we nieuwe collega’s die ervan houden de boel eens flink door elkaar te schudden. Kun jij dat? En… wil je dat? We

Bekijk vacature »

Business Developer IV

We are looking for a Business Analyst for a large bank in Amsterdam. In this role you are responsible for the data topic for Commercial banking (CB) and Corporate & Institutional banking (C&IB) in the programme Sustainable finance regulations. The programme aims to implement several Sustainability regulations. You link with the colleagues from the central programme team, the GRID and the colleagues from CB & CIB. Your scope comprises at least EBA lom ESG, EU Taxonomy and NFRD. Description of activities Obtaining clear view on requirements for the different Sustainability regulations (and manage these) Align data requirements with data management

Bekijk vacature »

DevOps Engineer PHP / PHP

Wie wordt jouw werkgever?: Wij produceren door de klant ontworpen kaarten. Ben jij een enthousiaste DevOps engineer? Heb je kennis van NodeJS en PHP? Vaste baan: DevOps Engineer PHP NodeJS 2.800 - 4.200 DevOps Engineer Wij zijn een frisse onderneming die actief is op de Nederlandse web-to-print markt, vooral als het gaat om wenskaarten. Ons bedrijf is regelmatig onderscheiden door haar innovativiteit en klantvriendelijkheid, wat we graag zo willen houden. Bij ons werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Wij staan open

Bekijk vacature »

.NET Developer / Azure @ Ede

2021-08-02 iSense .NET Developer Azure Ben jij een (Medior) .NET Developer en wil jij een bijdrage leveren aan een gezondere wereld door innovatieve software te ontwikkelen? Wil jij naast C# werken met nieuwe technieken zoals Microservices, Docker en Azure? Lees dan nu verder! ISKO45882 Organisatie Deze organisatie in de regio van Ede/Wageningen waar jij als .NET Developer komt te werken is marktleider en pionier op het gebied van High-Quality apparatuur in de zorg. Het Scrum team waar jij deel van zal uitmaken bestaat uit zes developers. Als .NET Developer draag jij dagelijks bij aan een gezondere toekomst. De apparatuur waar

Bekijk vacature »

PHP/Magento developer voor award winnende organisa

Bedrijfsomschrijving Niet iedere dag krijg je de kans om bij een award winnende organisatie aan de slag te gaan. Ben jij een PHP of Magento developer met een aantal jaren jaar werkervaring en wil jij bij één van de beste E-commerce organisaties van Nederland werken? Dan is NU dé kans voor jou om bij deze organisatie aan de slag te gaan! Dit bedrijf bouwt de beste webshops van Nederland voor zowel corporate organisaties als MKB bedrijven. Werknemers ervaren de werksfeer als informeel en erg prettig. Daarnaast kent de organisatie zeer goede arbeidsvoorwaarden die je persoonlijk kan aanpassen afhankelijk van jouw

Bekijk vacature »

Backend Developer ICT / SQL

Over de werkgever: Wij schrijven software voor e-commerce en marketing doelen. Werk jij als backend developer? Heb jij ervaring met asp.net en .net core? Vaste baan: Backend Developer ICT B2B 2.600 - 3.900 Backend Developer Wij zijn marktleider op het gebied van IT Solutions. Wij zijn een veelzijdige organisatie. Je werkt voor onze eigen IT organisatie. We werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Wat houdt de functie precies in?: Voor de vacature als Backend Developer Weesp B2B ga je het volgende doen: Je werkt aan het verbeteren, implementeren, integreren en en ontwikkelen van onze op cloud gebaseerde

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 ... 5 6 7 volgende »

Mitch X

Mitch X

04/01/2006 13:05:00
Quote Anchor link
Daar ik zeer nieuwsgierig was naar de verdere veiligheid van PHPhulp na m'n UBB exploit, heb ik nog een leuke ontdekking gedaan.

Een wijze les aan alle personen hier, een cookie is niet te vertrouwen!
Ik heb dmv cookie data toegang tot talloze PHPhulp accounts, iets dat me niet de bedoeling lijkt.

Ik zal zo even een berichtje plaatsen met een ander account om mijn verhaal te bevestingen ;)

// Edit : Exploit weggehaald :+
Gewijzigd op 16/02/2006 19:18:00 door Mitch X

PHP hulp

PHP hulp

23/09/2021 10:38:04

Willem Jan Z

Willem Jan Z

04/01/2006 13:07:00
Quote Anchor link
Allereest mijn excuses aan de eigenaar van dit account, maar het gaat om het idee ;)

Dit is dus een groot probleem daar ik ook gewoon instellingen kan wijzigen >:)

/me logt nu weer uit :P

Oorspronkelijke eigenaar: Ik vind het niet kunnen :P
Gewijzigd op 05/01/2006 00:50:00 door Willem Jan Z

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

04/01/2006 13:07:00
Quote Anchor link
Pak mijn account maar, als je er geen misbruik van maakt ;).

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

04/01/2006 13:12:00
Quote Anchor link
Nouja, op verzoek ook even Arjan zijn account gekidnapt :+
Nu tevreden?
Meer verzoekjes doe ik niet ;)

/me heeft niets verandert (a) en logt weer uit :)

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

04/01/2006 13:14:00
Quote Anchor link
Wauw... das best wel zieke shit. Kan je wat meer uitleg geven, dan kan ik het gebruiken voor versie 2 van mijn nieuwssysteem welke ik absoluut veilig wil maken.

Hoe krijg je dit voor elkaar? Wat is er aan de hand? Is het op te lossen door alleen sessies te gebruiken? is het een php bug of een phphulp.nl bug :P.

Alfred -

Alfred -

04/01/2006 13:24:00
Quote Anchor link
Mitch:
Allereest mijn excuses aan de eigenaar van dit account, maar het gaat om het idee ;)

Dit is dus een groot probleem daar ik ook gewoon instellingen kan wijzigen >:)

/me logt nu weer uit :P

Instellingen wijzigen? Dus het wachtwoord kan je ook achterhalen? :) Want op de instellingen pagina moet je toch je huidige wachtwoord invoeren vooraleer alles opgeslagen wordt? :)

04/01/2006 13:27:00
Quote Anchor link
Mij hacken ze niet hahaha *_^

Erik Rijk

Erik Rijk

04/01/2006 13:27:00
Quote Anchor link
vette shit :P

maar indd
phphulp kent veel beveiligingslekjes...
ik kan me nickname wel onzichtbaar en onklikbaar maken :p

@ Rafael

't is toch md5() oid
dus hoe zou je daar achter kunnen komen?
neem aan dat bassie het ww niet in een cookie zet en zeker niet on-ge-encrypt (jullie snappen dat laatste wel toch) ;)
Gewijzigd op 04/01/2006 13:29:00 door Erik Rijk

Alfred -

Alfred -

04/01/2006 13:29:00
Quote Anchor link
Erik:
@ Rafael

't is toch md5()
dus hoe zou je daar achter kunnen komen?
neem aan dat bassie het ww niet in een cookie zet en zeker niet on-ge-encrypt (jullie snappen dat laatste wel toch) ;)

Net daarmee dat ik me afvroeg hoe Mitch dan de gegevens kan wijzigen... Verder heb ik je spulletje eens getest, een spatie als nickname works great :|

04/01/2006 13:32:00
Quote Anchor link
Erik:
beveiligingslekjes...
vervang die 'jes' maar door 'ken' ;)

Erik Rijk

Erik Rijk

04/01/2006 13:32:00
Quote Anchor link
je kan ook
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?phpinfo();?>
als nickname hebben
dat is ook niet helemaal de bedoeling...want je nickname ziet er dan toch iets anders uit.

je kan je nickname ook:

<ul><li>Naam</li></ul> maken

maar wordt zo'n zooitje bij actieve leden
Gewijzigd op 04/01/2006 13:34:00 door Erik Rijk

04/01/2006 13:37:00
Quote Anchor link
@Mitch: En als ik ingelogd bent, is het dan ook mogelijk om me account over te nemen?

Jelmer -

Jelmer -

04/01/2006 13:39:00
Quote Anchor link
Ik heb toevallig vanochtend nog even <b>Jelmer</b> geprobeerd, maar dat is al niet meer mogelijk.
De [img/] kan je trouwens ook leuk uitbuiten:
Wrong image

Erik Rijk

Erik Rijk

04/01/2006 13:44:00
Quote Anchor link
Geef toe dit ziet er niet uit bij actieve leden :'(

04/01/2006 13:46:00
Quote Anchor link
Haha Waarom kan je bij het editen je IP adres veranderen?
Gewijzigd op 04/01/2006 13:48:00 door

Jelmer -

Jelmer -

04/01/2006 13:50:00
Quote Anchor link
Kijk, nu wordt het leuk :P

04/01/2006 13:52:00
Quote Anchor link
Ik heb mezelf becommetariseert :p

Erik Rijk

Erik Rijk

04/01/2006 13:54:00
Quote Anchor link
waarom is het reactie venster 3x zo groot :P

04/01/2006 13:56:00
Quote Anchor link
Ik ben bevordert. Zo, even kijken wie ik vandaag zal bannen :p

Erik Rijk

Erik Rijk

04/01/2006 13:57:00
Quote Anchor link
whaha
had ik vorige ook gedaan :P

zet nog ff een <br> tussen admin en je msg na 500 posts
Gewijzigd op 04/01/2006 13:57:00 door Erik Rijk

04/01/2006 13:59:00
Quote Anchor link
Eeen wysiwyg editor?

Pagina: 1 2 3 ... 5 6 7 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.