Bugs

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior pega developer

You work on software that makes colleagues and customers happy! Thanks to your IT skills, De Mandemakers Groep really makes a difference for its customers. Do coding, testing and deployments make your heart beat faster? Then apply today as Senior Pega Developer at De Mandemakers Groep! Wat ga je doen? The job title gives it away: You will be developing Pega software. This ranges from technical design, coding and testing to test automation, deployments and bug fixing. Your goal is to continuously improve our systems so that colleagues can work efficiently and customers receive optimal service. You don't have to

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Full Stack Software Developer C#.NET

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

App Developer

Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg voor iedereen. Dat is de impact die jij kan hebben als App Developer bij VGZ. Wil jij een bijdrage leveren aan een maatschappij waarin iedereen zich thuis voelt? Bekijk dan de vacature. Uit onderzoek van Computable is VGZ verkozen tot ‘beste niet-ICT werkgever voor ICT’ers van Nederland’ Hoe ook jij het verschil maakt Als App developer werk jij aan het belangrijkste communicatiekanaal van VGZ, namelijk de App! Als App developer bij VGZ maak je onderdeel uit van een van onze App-teams. Met een goede mix van kennis en ervaring zet je

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

Applicatie Ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving DUO verzorgt als uitvoeringsorganisatie, zijnde onderdeel van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap de uitvoering van complexe wet- en regelgeving en heeft een uitgebreid dienstenpakket. DUO financiert en informeert onderwijsdeelnemers en onderwijsinstellingen. Voor verdere informatie zie www.duo.nl Functieomschrijving Wie zoeken we? Jij bent een enthousiaste, flexibele OPS’er die het leuk vindt om het bestaande examenlandschap te vernieuwen. Je bent leergierig en hebt interesse in cloud- en containertechnieken zoals OpenShift, Docker en Helm. Je gaat een uitdaging niet uit de weg en wil je nieuw opgedane kennis graag delen met de collega’s binnen en buiten het team. Doordat de

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en staan

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 ... 6 7 8 volgende »

Ceasar Feijen

Ceasar Feijen

14/05/2010 13:29:55
Anchor link
rss feed scripts geeft een foutmelding
Gewijzigd op 16/05/2010 21:56:03 door B a s
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 21:20:17
 

14/05/2010 19:18:17
Anchor link
Bewegende GIF's zijn na upload niet meer bewegend...
 
Dat Hoeftniet

Dat Hoeftniet

14/05/2010 19:24:51
Anchor link
Mogelijk beveiligingsrisico overigens ook, die "image.php".. Include namelijk ook externe bestanden........
 
Gerben G

Gerben G

14/05/2010 19:29:47
Anchor link
Als je een bericht toevoegt wat geplaatst wordt op een nieuwe pagina, wordt je teruggestuurd naar de oude pagina.

En bij mij (Windows XP + Chrome) wordt het tekst veld van het reageren (de pagina die je krijgt als je op de knop reageren klikt en dus niet het snel reageren) flikkert 1 keer heel kort rood.
 
Gerben G

Gerben G

14/05/2010 19:32:49
Anchor link
De titel van de profiel linkjes (als je een bericht gewijzigd hebt, kloppen niet. Hier staat profiel van). In broncode staat er dan <a href="" title="Profiel van "Naam van gebruiker""

Edit:

Sorry voor bump. Was handig geweest als dit automatisch aan het vorige bericht werd toegevoegd.
Gewijzigd op 14/05/2010 19:34:30 door Gerben G
 
Synaps Framework

Synaps Framework

14/05/2010 19:50:17
Anchor link
Proficiat met je nieuwe site bas, ziet er gelikt uit.

Even 2 dingen. Heb net een class geupload. Echter hierin staat een ?> in een string, welke de BB van de php code afbreekt. Misschien is hier iets aan te doen.

En linkjes, zoals in deze topic staan de targets niet op _blank. Heel irritant en basic knowledge toch? Misschien even aanpassen?
 

14/05/2010 19:57:34
Anchor link
Pepijn:
En linkjes, zoals in deze topic staan de targets niet op _blank. Heel irritant en basic knowledge toch? Misschien even aanpassen?

Euh, misschien moet jij effe naar DTD's enzo kijken.
Bij strict mag je geen target gebruiken voor links. Dan is je html niet valid.
Basic knowledge toch?

Edit: Zie dtd, dit en dit.
Gewijzigd op 14/05/2010 20:09:31 door
 
Joren de Wit

Joren de Wit

14/05/2010 22:01:14
Anchor link
Nested quotes werken ook niet echt lekker:

Quote:
Een post met daarin
Quote:
een andere quote...

werkt niet lekker


Tot 1 quote diep is het wel mooi om deze weer te geven, dieper zou je gewoon kunnen negeren. Op dit moment wordt echter de eerste [/quote] tag gematched, waardoor de quote te vroeg afgesloten wordt.
 
Peter ndshomebrew

Peter ndshomebrew

14/05/2010 22:46:12
Anchor link
Het is geen bug maar meer een opmerking:

Ik vind het zelf niet fijn dat je zoveel informatie moet opgeven.
Zoals je voor en achternaam, plaats, etc.
 
Yea Rupie

Yea Rupie

14/05/2010 23:06:35
Anchor link
Ik kan mijn bericht niet editten in het 'Paginanummering' topic. Als ik op de edit button klik komt er wel een balk en kan ik de tekst veranderen maar als ik dan op opslaan klik komt weer me oude bericht.
 
Peter ndshomebrew

Peter ndshomebrew

14/05/2010 23:09:16
Anchor link
raar... bij mij werkt het wel...
 

14/05/2010 23:44:33
Anchor link
Als er geen reacties zijn, is snel reageren er niet. Dat is onhandig, meestal wil je dan juist zo'n snel reageren boxje hebben.
 
Oid T

Oid T

15/05/2010 00:11:08
Anchor link
http://www.phphulp.nl/php/script/classes/autoload-class/1772/autoloadphp/1280/ script wordt midden in afgebroken


Edit:

Ik spring na het plaatsen van een bericht, niet automaisch weer naar mijn eigen nieuwe bericht.

Edit 2: Na wijzigen van een bericht moet ik de hele topic weer opnieuw lezen.
Gewijzigd op 15/05/2010 00:12:11 door Oid T
 

15/05/2010 00:57:07
Anchor link
Yea:
Ik kan mijn bericht niet editten in het 'Paginanummering' topic. Als ik op de edit button klik komt er wel een balk en kan ik de tekst veranderen maar als ik dan op opslaan klik komt weer me oude bericht.

Klopt, hier ook.
EditIt is undefined.
Volgens mij klopt die php linkjes generator ook niet, want ik heb nu voor m'n berichtje 'serialize' staan: http://www.phphulp.nl/php/script/classes/autoload-class/1772/
 
Peter ndshomebrew

Peter ndshomebrew

15/05/2010 12:42:44
Anchor link
De afbeeldingen die je in je post zet (in elk geval bij artikelen) kunnen niet worden weergegeven.

Dit is soms erg storend ;)
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

15/05/2010 13:20:23
Anchor link
- Niet echt een bug, maar alle vaste teksten moeten nog eens goed doorgelopen worden. Daar zitten wel wat fouten in.
- De provincienamen komen volgens mij niet altijd uit dezelfde bron. In mijn instellingen staat Zuid-Holland, op mijn profiel Zuid-holland. Dat is enigszins slordig.
- Vanuit mijn profiel klik ik op een oude Koffiehoek-topic. Wordt niet geopend. Ik krijg de index van het forum.
- Reageren (niet snel reageren). Daar staat boven 'Je bent ingelogd als: ...'. Dat heeft geen meerwaarde. Dat staat ook helemaal bovenaan. Zet op die plek liever de gegevens van de topic waarop je reageert.
- Her en der kunnen de titels van de pagina's beter. Op deze reageren-pagina staat er als titel Forum, terwijl dit beter Reageren zou zijn.
- Het openen van de forum-index duurt bij mij wat lang in vergelijking met de andere pagina's van de site. Misschien kan je die pagina gaan cachen.

Het is een goed begin! Keep up the good work!
 

15/05/2010 13:39:59
Anchor link
Als je niet ingelogd bent, krijg je nog steeds wel het 'snel reageren' boxje.
 
Niels Kieviet

Niels Kieviet

15/05/2010 14:04:41
Anchor link
Als je bent uitgelogd staat er 'Je bent succesvol uitgelogd' terwijl er bovenaan gewoon nog staat dat ik ben ingelogd:)

EDIT:

Als je op een topic klikt bij laatste forum berichten gaat hij naar de eerste pagina en als er meerdere zijn niet de laatste.. Hoort dat zo of?
Gewijzigd op 15/05/2010 14:23:27 door Niels Kieviet
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

15/05/2010 16:09:55
Anchor link
Het kan zijn dat ik er overheen kijk, maar de link naar het online voorbeeld van scripts is er niet meer.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/05/2010 17:14:07
Anchor link
Bij de Priveberichten aan de rechterkant:

Vestuurde berichten

Moet dit geen: 'Verstuurde berichten' zijn, met een 'r' ;-)
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 ... 6 7 8 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.