Button

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie As a Senior .NET developer you will work in our Research & development team. Our team consists of 17 colleagues! We are currently busy setting up a completely new architecture for a new product. We use VS2022 and .NET 6.0 for our new product. Your function is therefore mainly backend oriented. Since we develop measuring equipment for the chemical industry, it is also very important to develop high-quality software for its control. You are also responsible for designing, implementing and testing new features. For this position its also very important to ensure future-proof and sustainable architecture. Eisen - A

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

Front end developer Zorgplatform

Functie Jij als Front end ontwikkelen zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar, 1 Python developer en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De Marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult als Front ender dus voornamelijk bezig zijn met het verbeteren van onze interfaces op onze verschillende producten. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

Medior PHP developer

Functie Samen met je development team werk je Agile Scrum en met jullie gezamenlijke kennis en ervaring bepalen jullie samen de beste keuze voor techniek en architectuur. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en denkniveau • Je hebt goede kennis en ervaring met PHP • Je bent niet bang voor complexe projecten • Je werkt graag zelfstandig aan applicaties • Je bent altijd nieuwsgierig naar nieuwe

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op de functionele aspecten, zodat

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »
Viktor Jonckheere

Viktor Jonckheere

23/02/2011 08:59:55
Quote Anchor link
Hallo

Ik heb een probleempje. Ik heb binnen een php script een variabele $rand.
Deze variabele is in het begin 0.
Ik wil dat als ik op een button klik, de $rand met 1 wordt verhoogd. Maar ik begrijp het niet zo goed, want ik heb binnen html nu wel een button gemaakt, maar hoe kan ik er voor zorgen dat er wat gebeurd als ik erop klik? ik heb wel het onclick gevonden, maar kan je daar dan een phpscript binnen schrijven? Ik hoop dat mijn probleem een beetje duidelijk is.
groet
Viktor
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 04:32:16
 
- Mark -

- Mark -

23/02/2011 09:02:19
Quote Anchor link
Plaats dat wat je nu hebt eens hier. Wel geen honderden regels code, Alleen dat stuk dat relevant is.
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

23/02/2011 09:03:50
 
Viktor Jonckheere

Viktor Jonckheere

23/02/2011 09:05:39
Quote Anchor link
Haha niet lachen, ik ben echt een leek in php, maar ik heb nu dit:

<body>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
$rand
= 0;
$voor = 0;
?>


<button>
Rand verhogen
</button>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo $rand;
?>

<p>
<button>
Voor verhogen
</button>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo $voor;
?>


</body>
 
Jasper -

Jasper -

23/02/2011 09:06:43
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<html>
<head>
   <title>titel</title>
</head>
<body>
   <form id="form1" name="form1" method="post" action="">
      <input name="edit" type="submit" />
   </form>
<?php
if(isset($_POST["edit"])){
//doe iets
$rand++ //rand kun je dan bijvoorbeeld op deze manier verhogen
}
?>

</body>
</html>
 
Viktor Jonckheere

Viktor Jonckheere

23/02/2011 14:31:08
Quote Anchor link
Ik heb nu dit, maar als ik de pagina open komt er te staan op de button: query verzenden en is $rand 1. Als ik op de button druk dan blijft hij echter 1. Kan iemand mij hierbij helpen?

Dit is de code:

<html>
<head>
<title>buttons</title>
</head>
<body>
<form id="form1" name="form1" method="post" action="">
<input name="edit" type="submit" text = 'doelpunt' />
</form>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
$rand
= 0;
if(isset($_POST['edit']))
{

$rand ++;
}

echo $rand;
?>

</body>
</html>


Toevoeging op 23/02/2011 14:32:42:

btw, enkele of dubbele aanhalingstekens om 'edit' maakt niet uit, toch?
Gewijzigd op 23/02/2011 14:31:29 door Viktor Jonckheere
 
Wouter J

Wouter J

23/02/2011 14:33:43
Quote Anchor link
Als je een andere tekst voor op de button wilt moet je aan het input veld value="Tekst op de button" meegeven.

En die spatie tussen $rand en ++ hoort er niet.
 
Viktor Jonckheere

Viktor Jonckheere

23/02/2011 14:34:18
Quote Anchor link
Oke bedankt:)

Toevoeging op 23/02/2011 14:35:30:

Alleen hij blijft nu nog steeds op 1 staan..

Toevoeging op 23/02/2011 14:43:25:

Ik heb nu nog een probleempje.
Heb nu dit:

<html>
<head>
<title>buttons</title>
</head>
<body>
<form id="form1" name="form1" method="post" action="">
<input name="doelpuntteam1" type="submit" value = 'doelpunt team 1' />
</form>

<form id="form1" name="form1" method="post" action="">
<input name="doelpuntteam2" type="submit" value = 'doelpunt team 2' />
</form>

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
if(isset($_POST['doelpuntteam1']))
{

$dpt1++;
}


if(isset($_POST['doelpuntteam2']))
{

$dpt2++;
}

echo $dpt1 . "<p>";
echo $dpt2;
?>




</body>
</html>

Het enige probleem is dat hij maar 1 variabele echoot. Ik zal eens even uitzoeken welke.. (probleem van dat hij op 1 blijft staan nog niet opgelost..)

Toevoeging op 23/02/2011 14:45:27:

Oke, als je op de 1e button drukt, echoot hij $dpt1
als je op de 2e button drukt, echoot hij $dpt2, maar op precies dezelfde plaats..

Toevoeging op 23/02/2011 14:49:26:

Ik heb het ID en naam van het 2e form veranderd van form1 naar form2, maar dat maakte niks uit..
Gewijzigd op 23/02/2011 14:46:15 door Viktor Jonckheere
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

23/02/2011 15:36:11
Quote Anchor link
sla ze op in sessions of cookies
 
- SanThe -

- SanThe -

23/02/2011 15:43:58
Quote Anchor link
Je drukt op een button: Refresh van de pagina en alle vars zijn weg. Dan ga je (een niet bestaande) var met 1 verhogen. Die zet je in een echo en ... juist, dat is altijd 1.

Oftewel: Je zal de waarden moeten onthouden. Gebruik een session.
 
Viktor Jonckheere

Viktor Jonckheere

25/02/2011 10:36:12
Quote Anchor link
Hee ik heb nu dit!
Maar hij doet nog niet helemaal wat hij zou meoten doen.
Kan iemand me misschien helpen?


<html>
<head>
<title>buttons</title>
</head>
<body>
<form id="form1" name="form1" method="post" action="">
<input name="doelpuntteam1" type="submit" value = 'doelpunt team 1' />
</form>

<form id="form2" name="form2" method="post" action="">
<input name="doelpuntteam2" type="submit" value = 'doelpunt team 2' />
</form>

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<?php
session_start();
if (isset($_Session['doelpuntteam1']))
$_session['doelpuntteam1'] = $_session ['doelpuntteam1'] + 1;
else
$_session['doelpuntteam1'] = 0;
echo $_session['doelpuntteam1'];

echo "<p>";

session_start();
if (isset($_Session['doelpuntteam2']))
$_session['doelpuntteam2'] = $_session ['doelpuntteam2'] + 1;
else
$_session['doelpuntteam2'] = 0;
echo $_session['doelpuntteam2'];
?>




</body>
</html>
 
- SanThe -

- SanThe -

25/02/2011 10:38:46
Quote Anchor link
Session_start() moet helemaal bovenin. Er mag nog geen enkele output naar de browser zijn. Verder is $_SESSSION altijd met hoofdletters.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
<?php
session_start();
if (!isset($_SESSION['doelpuntteam1']))
{

    $_SESSION['doelpuntteam1'] = 0;
}

if (!isset($_SESSION['doelpuntteam2']))
{

    $_SESSION['doelpuntteam2'] = 0;
}

if(isset($_POST['doelpunt']))
{

    switch($_POST['doelpunt'])
    {
        case
'Team 1' : $_SESSION['doelpuntteam1']++;
                        break;
        case
'Team 2' : $_SESSION['doelpuntteam2']++;
                        break;
    }
}

?>


<html>
<head>
<title>buttons</title>
</head>
<body>
<form id="form" name="form" method="post" action="">
<input name="doelpunt" type="submit" value = "Team 1" />
<input name="doelpunt" type="submit" value = "Team 2" />
</form>
<?php
echo 'Score: ' . $_SESSION['doelpuntteam1'] . ' tegen ' . $_SESSION['doelpuntteam2'];
?>

</body>
</html>
Gewijzigd op 25/02/2011 10:52:18 door - SanThe -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.