C# label hover

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Bart de kinkelaar

bart de kinkelaar

29/09/2015 09:10:00
Quote Anchor link
Wat ik probeer te maken is een minispel. Waarbij je met WASD-knoppen een auto (plaatje ervan) moet besturen.
Nu wil ik dat als het plaatje van de auto, het plaatje van de finish-vlag raakt, er een messagebox verschijnt.
Kan dat?
Een messagebox als je met de muis over Finish gaat lukt namelijk wel.
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 14:52:00
 
Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

29/09/2015 15:32:36
Quote Anchor link
Ja dat kan denk ik wel, zou je even moeten kijken wat voor Events er zijn in C#.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.