Captcha of niet?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

N K

N K

25/11/2012 17:21:59
Quote Anchor link
Ik maak binnen mijn members pagina's gebruik van verschillende formulieren om gebruikers content op te slaan in de database. Ik las ergens dat je formulieren dient te berschermen tegen bots etc. d.m.v.een captcha.
Ik vind persoonlijk captcha een zeer onaangename gebruikerservaring. Dien ik nu op elk formulier een captcha in te bouwen of is dit niet nodig binnen members pagina's? Bestaan er misschien ook vriendelijkere alternatieven?
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 12:21:11
 
Tim S

Tim S

25/11/2012 17:26:42
Quote Anchor link
Bots kunnen niet inloggen dus alles wat zich in een members pagina bevind is veilige tegen bots.
 
Reshad F

Reshad F

25/11/2012 18:27:56
Quote Anchor link
Alternatief van een Captcha is een lege veld plaatsen in je form die je op display:none zet. en wanneer deze ingevuld is dan is er een bot bezig. ( deze vullen alles namelijk in )
 
ScrapZz nl

ScrapZz nl

25/11/2012 18:35:31
Quote Anchor link
Je kant natuurlijk ook zeggen als je vele male connecties maak in een bepaalde tijd dat je dan een pop-up verschijn met de captcha en dat je die moet in vullen voordat je veder gaat
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.