categorien maken met sublinks

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

John lietenberg

john lietenberg

20/02/2006 14:23:00
Quote Anchor link
Ik wil graag een link script maken , maar ik vraag me af hoe het volgende werkt.

Ik wil dat je in de admin categorien kunt maken en vervolgens daaronder links kunt plaatsen zoals:

Auto's <-- categorie
rover.nl <-- links daaronder
ford.nl
opel.nl

schoenen
nike.nl

etc.. , maar hoe gaat zoiets in zijn werk? .. ze moeten dus die categorien kunnen aanmaken en daar links onder kunnen plaatsen.

ik hoop dat iemand een php+mysql script ervoor heeft (als voorbeeld) , zodat ik dat stuk code even goed kan napluizen ..of mij precies kan uitleggen hoe zoiets werkt .. want aleen een uitleg over de database structuur heb ik niet zoveel aan denk ik..

Bij voorbaat dank!
Gewijzigd op 20/02/2006 14:24:00 door John lietenberg
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 00:39:38
 
John lietenberg

john lietenberg

20/02/2006 18:06:00
Quote Anchor link
Ik zet hier nog even een 2e kleine vraag bij als jullie het niet erg vinden: ( dan hoef ik daar geen apart topic voor te maken)

Als je iets 'bericht ofzow' selecteerd in je admin om te deleten uit je database moet dat dan met de'get' methode .. dus: delete id=3
Want dan kan je er zo een 4 van maken en zo id 4 deleten.. ( wat is het alternatief ervoor?)
 
Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

20/02/2006 18:40:00
Quote Anchor link
hey john ik heb zo een script. Straks post ik het tussen de scripts goed
 
John lietenberg

john lietenberg

20/02/2006 18:46:00
Quote Anchor link
ja bedankT!

Als ik dit soort dingen er nog bij leer dan gaat er een geheel nieuwe wereld voor me open :D

Nu kan ik aleen nog maar standaart dingen in een database zetten en eruit halen met php .. dus GRAAG !
 
Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

20/02/2006 18:53:00
Quote Anchor link
Hey het script is toegevoegt

http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/549
 
John lietenberg

john lietenberg

20/02/2006 19:58:00
Quote Anchor link
Bedankt nogmaals ,

Maar het is niet helemaal wat ik bedoelde , ik bedoelde dus dat je via de admin.php(etc) nieuwe categorien kan aanmaken + daaronder links kan zetten , voor elke categorie die je aanmaakt.

Bovendien moet ik je erop wijzen dat je script deze errors geeft:

Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource
op de lijnen: 31 , 43 en 55..!

Is er mischien nog iemand anders die me verder kan helpen?
Gewijzigd op 20/02/2006 19:59:00 door john lietenberg
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

20/02/2006 20:14:00
Quote Anchor link
Kijk is bij de scripten want ik geloof dat ik 3 van die menus heb geplaatst :)
Ook een CMS ervoor zodat je idd dit via een adminpanel kan wijzigen dan wel updaten.
Het ienimini CMSetje is HIER te zien voor wat betreft de opzet die natuurlijk is uit te bouwen :)




edit: typo
Gewijzigd op 20/02/2006 20:16:00 door Lissy Pixel
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.