[CHECK] Clan layout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Node.js developer looking for a challenging consul

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

As a Senior Front-end Developer you maintain the balance between creativity and functionality for our webshop, and you coach your fellow developers. How do I become a Senior Front-End Developer at Coolblue? As a Front-end Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present this within the team. You are also proud of your work and welcome all feedback. Would you also like to become a Senior Front-End Developer at Coolblue?

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »
Kevin Tuns

Kevin Tuns

05/08/2007 01:26:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben samen met een aantal andere een clan begonnen. Deze heet: nbK (natural born Killers). Het gaat erg goed met de clan en we hadden een website nodig. Hier ben ik dus aan begonnen en dit is eruit gekomen:

klikje

nu zou ik graag van jullie willen weten:
- Hoeveel deze waard is
- Wat je zou verbeteren
- Wat er van vind
- Cijfer

Alvast bedankt..(oja, let niet op de randen die niet doorgaan naar de bodom, dit moet nog opgelost worden, maar ik ben geen held met het slicen en in css zetten dus ik vind het toch nog aardig gelukt)
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 10:45:56
 
Timmy

timmy

05/08/2007 09:21:00
Quote Anchor link
wow ziet er goed uit, alleen ik zou een zo een rij van recent gedoe weghalen, als je ze persee wilt kan je zo ook onder je sponsoren zetten.

verder mischien de onderkant, zit een wit balkje

voor de rest ziet er goed uit, 8,5

Edit:
ik zie net ook dat de tekst van de onderwerpen net te laag zit
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door timmy
 
Kevin Tuns

Kevin Tuns

05/08/2007 09:54:00
Quote Anchor link
ok, bedankt voor je reactie.
In welke browser heb je dan problemen met de tekst van de onderwerpen?
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

05/08/2007 10:19:00
Quote Anchor link
In FF ziet hij er wat minder uit, verder best mooi :)
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

05/08/2007 10:41:00
Quote Anchor link
Je gebruikt heel vaak floats terwijl ze niet nodig zijn, bijvoorbeeld in je div#header, div#menu en div#welcome_bar. Als een element display: block is (en dat is een div van nature) dan vult hij automatisch de hele breedte van zijn parent (in jouw geval div#container) op.

Als je een div mee wilt laten rekken met zijn content en binnen die div bevinden zich div's met een float, zet dan op de buitenste div:

overflow: hidden;
width: 100%

Verder valideert je pagina niet. 55 errors is echt te veel. Je CSS valideert wél (gefelici!) maar levert toch ook 64 waarschuwingen op.

Maak er een sport van om zowel je XHTML als je CSS te laten valideren. Dan ben je meestal van de helft van je bugs af.

Tot slot nog iets over het design: vooral de header ziet er goed uit, mooi gedaan! De rest van de pagina zou je misschien wat meer design elementen kunnen geven, dan krijg je een betere balans.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 

05/08/2007 11:01:00
Quote Anchor link
mooie layout.. sluit me aan bij Jan Koehoorn.
En weet niet of je gezien hebt maar de button 'Lost Password' staat 1 pixel te laag :P
 
Johan

Johan

05/08/2007 11:04:00
Quote Anchor link
Ziet er strak uit.. Alleen wat me gelijk opviel bij het openen van de pagina.. Zie die lijntjes (die neem ik aan ónder de tekst zouden moeten staan) er eh.. half doorheen staan enzovoort..

screenie

Zowel bij FF als IE.. Ik neem aan een bug, als het bedoeld is vind ik het echt niet mooi..!

En bij het login veld.. Staat "WELCOME TO THE NBK GAMING CLAN WEBSITE!" en "USER" en "PASS".. En zowel bij FF als bij IE staat dat niet in een rechte lijn.. Ook niet echt mooi..

Maar voor de rest.. superstrak! mooie header!

7,5
 
Jelle Sturm

Jelle Sturm

05/08/2007 11:36:00
Quote Anchor link
Ziet er zeer mooi uit maar wat ik altijd al heb wille weten is hou je zo een schaduw rond je pagina maakt?
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

05/08/2007 11:42:00
Quote Anchor link
@ Jelle: meestal is zoiets een achtergrondplaatje op de body.
 
Kevin Tuns

Kevin Tuns

05/08/2007 13:49:00
Quote Anchor link
Ik heb net firefox geinstalleerd en ik schrok eigenlijk nogal van wat ik zag. Omdat dit mijn eerst layout is die ik zo gesliced heb ect. heb ik er veel tijd in gestoken, maar hij ziet er gewoonweg niet uit in firefox.

Hoe kan ik dit oplossen, want als ik in firefox iets goed probeer te krijgen dan ziet het er in IE weer niet uit....

@jan: bedankt voor je tips. Ik snapte dat van die float namelijk niet helemaal blijkbaar. Ik dacht dat je die moest gebruiken om meerdere divs naast elkaar te krijgen, maar blijkbaar dus niet. Ik ga ook meteen kijken hoe ik die errors weg haal, maar eerst moet hij er wel goed uitzien.

Tevens is er ook iemand die een schatting van de waarde kan geven als de css wel klopt?
 

05/08/2007 13:51:00
Quote Anchor link
Game-Monitor
24Play.com | nbk:. War Server TWL Match in Progress
IP: 77.74.194.32:28962 [United Kingdom]
Game: Call of Duty 2
Players: 0 / 12
Average: 0.02 / 12
Map: mp_dawnville (747)
Month Uptime: 99.5392%
Rank: Game: 7425 - Overall: 103884

is dat jullie server dan ?
 

05/08/2007 13:53:00
Quote Anchor link
ik zou denk ik niet eens die willen hebben ik zou eerder verder gaan kijken dus 0 Euro
mod-edit::
Bumpen

Twee of meer keer achter elkaar in je eigen topic posten, voordat andere forumleden gereageerd hebben, heet "bumpen".
Omdat het opdringerig overkomt is bumpen pas na 24 uur toegestaan.
Bumpen kan een reden zijn voor de admins en mods om een topic te sluiten.
Gebruik het Afbeelding knopje om je tekst aan te passen indien nodig.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Kevin Tuns

Kevin Tuns

05/08/2007 13:56:00
Quote Anchor link
Ja, dat is een van de 5 server, die server moet nog ingesteld worden en er moeten nog mods geupload worden.
Bedankt voor je reactie, maar zou je ook kunnen onderbouwen waarom je hem niet zou willen hebben? Dit zou mij namelijk kunnen helpen.

p.s. Je kan niet voor niks je bericht aanpassen.
 
Wouter K

Wouter K

05/08/2007 15:52:00
Quote Anchor link
Firefox is hij gewoon *** lelijk sorr dat ik het moet zeggen voor de rest snap ik de site niet echt als het maar voor een simpele gewone clan is ..


Mvg
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

05/08/2007 16:02:00
Quote Anchor link
Ik vind hem erg donker, maar als ik dan naar beneden scroll zie ik enorm veel grote witte vlakken. Het lijkt net alsof je veel tijd in de bovenkant gestoken hebt en vervolgens de onderkant heb laten zitten ;).
 
Kevin Tuns

Kevin Tuns

05/08/2007 16:51:00
Quote Anchor link
ten eerste bedankt voor jullie comentaar.

@ wouter - ik weet dat hij er in firefox niet uitziet en ik probeer het aan te passen, maar dan ziet hij er niet meer uit in IE :$

@Arjan - Toen ik aan de bovenkant begon had ik nog erg veel insperatie in me, maar toen ik uiteindelijk aan de onderkant begon wist ik niet meer hoe ik verder moest. Ik heb vanalles geprobeerd, maar dit vond ik er toch het beste uitzien. Heb je anders misschien tips over wat jij zou veranderen?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.