Checkbox

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Medior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als ervaren Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van de

Bekijk vacature »

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

C# developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als C# Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the Year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »
Niels

Niels

15/01/2006 21:00:00
Quote Anchor link
Hoi mensen!

Ik heb een probleem en ik kom er echt niet uit. Het is iets kleins maar het werkt niet bij mij.
Ik heb een formulier gemaakt. Daarin moeten mensen akkoord gaan met de algemene voorwaarden. Nou wil ik het formulier laten stoppen met die wanneer de checkbox niet is aangevinkt. Maar ik krijg het niet voor elkaar. Kan iemand mij misschien helpen met dit vraagstuk?!

Alvast bedankt,

Niels
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 12:34:21
 
Woopie100

Woopie100

15/01/2006 21:09:00
Quote Anchor link
je bedoelt dat je niet kan registreren?
 
Kalle P

Kalle P

15/01/2006 21:09:00
Quote Anchor link
Zoiets misschien:

in je form:
<input type="radio" name="check" value="ja"
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php if($_POST['check'] == "ja"){echo'checked';} ?>
> Ja
<input type="radio" name="check" value="nee"
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php if($_POST['check'] == "nee"){echo'checked';} ?>
> Nee

In je controle:
if($_POST['check'] == nee){
echo "De algemene voorwaarden niet geaccepteerd";
}

Edit: foutje
Gewijzigd op 15/01/2006 21:30:00 door Kalle P
 
Niels

Niels

15/01/2006 21:37:00
Quote Anchor link
Ja, zo kan het ook.. maar is het niet mogelijk met een "checkbox"?
 
- SanThe -

- SanThe -

15/01/2006 21:42:00
Quote Anchor link
Met zo'n voorbeeld kan je dat toch even aanpassen.
 
Woopie100

Woopie100

15/01/2006 21:42:00
Quote Anchor link
in je form:
<input type="checkbox" name="check" value="ja"
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php if($_POST['check'] == "ja"){echo'checked';} ?>
> Ja
<input type="checkbox" name="check" value="nee"
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php if($_POST['check'] == "nee"){echo'checked';} ?>
> Nee

In je controle:
if($_POST['check'] != ja){
echo "De algemene voorwaarden niet geaccepteerd";
}
 
Niels

Niels

15/01/2006 21:46:00
Quote Anchor link
Oke, ik heb het voor elkaar.. bedankt!
 
Kalle P

Kalle P

15/01/2006 21:59:00
Quote Anchor link
AJB. Probeer de volgende keer zelf wat te ondernemen. Zoek eens door script heen, leer je ook nog eens van. Want die radio veranderen in checkbox kan je zelf ook wel verzinnen en anders is dat ook zo op te zoeken.
 
Niels

Niels

16/01/2006 16:35:00
Quote Anchor link
Wat denk je dat ik de heletijd heb zitten doen joh. Ik ben niet achterlijk. Natuurlijk heb ik eerst zelf een uur lopen zoeken.
Als je geen kennis van zaken hebt moet je je er niet mee bemoeien!
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

16/01/2006 16:47:00
Quote Anchor link
Niels:
Wat denk je dat ik de heletijd heb zitten doen joh. Ik ben niet achterlijk. Natuurlijk heb ik eerst zelf een uur lopen zoeken.
Als je geen kennis van zaken hebt moet je je er niet mee bemoeien!


Vraag ik me toch af waarom je deze vraag stelde...

Niels:
Ja, zo kan het ook.. maar is het niet mogelijk met een "checkbox"?
 
Robert Deiman

Robert Deiman

16/01/2006 16:50:00
Quote Anchor link
Waarom met die checkboxen? Dan kan je ze alle 2 selecteren :S (tenminste wel in het gegeven voorbeeld)
 
Woopie100

Woopie100

16/01/2006 16:52:00
Quote Anchor link
@niels: voor dit soort dingen kan frontpage heel handig zijn. Daar heb ik het nl. vandaan :)

En anders typ je in google gwoon checkbox in:
1ste resultaat:

www.weballey.nl/forms/checkbox.html

Je hebt gewoon niets gezocht..
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

16/01/2006 17:02:00
Quote Anchor link
Frontpage? Schaam je
 
Woopie100

Woopie100

16/01/2006 17:23:00
Quote Anchor link
hehe voor dit soort dingen is het best handig :) ook voor frames, en tabellen als ik geen zin heb om het uit te zoeken gebruik ik het weleens
 
Niels

Niels

17/01/2006 10:57:00
Quote Anchor link
Ja, ik heb een tijd gezocht maar niet kunnen vinden wat ik zocht. Dus ik denk ik vraag het even. En dan komt er zo'n nit die denkt zich er mee te kunnen bemoeien.

Maar iig bedankt mensen!
 
Jelle Posthuma

Jelle Posthuma

17/01/2006 11:01:00
Quote Anchor link
Woopie100:
@niels: voor dit soort dingen kan frontpage heel handig zijn. Daar heb ik het nl. vandaan :)

En anders typ je in google gwoon checkbox in:
1ste resultaat:

www.weballey.nl/forms/checkbox.html

Je hebt gewoon niets gezocht..

Hoe gaat de PHP code in zijn werk om te checken of de checkbox aangevinkt is of niet?
 

27/01/2006 11:37:00
Quote Anchor link
bv:

if ($_POST['bloemenwinkel'] == true){
echo "bloemenwinkel<br>";
}

gr.Rolf
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.