Checken oude versies van niet-IE-browsers

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lasse

Lasse

29/06/2008 19:01:00
Quote Anchor link
Hallo,

Bij het maken van een website controleer ik het ontwerp op dit moment in Fx, Safari, Opera, IE6, IE7 en IE8.
Voor die niet-IE-browsers check ik het dan alleen in de nieuwste versie. Maar ik vraag mij af hoeveel gebruikers van die browsers gebruik maken van oude versies. Zelf vermoed ik dat dat er weinig zijn, maar ik heb hier geen statistieken van kunnen vinden. Hoe doen jullie dit? En weten jullie ergens een statistiekensite waar ik dat kan zien?

Lasse
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 08:54:53
 
GaMer B

GaMer B

29/06/2008 19:20:00
Quote Anchor link
Het is inderdaad niet zo veel meer, maar hier zijn wat statistieken voor die desbetreffende website.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

29/06/2008 19:22:00
Quote Anchor link
Browsershot.org, dat is makkelijk, daar staan de redelijk veel gebruikte browsers sowieso al aangevinkt.
 
- SanThe -

- SanThe -

29/06/2008 19:34:00
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

29/06/2008 19:36:00
Quote Anchor link
Dankje SanThe!
 
Lasse

Lasse

29/06/2008 20:24:00
Quote Anchor link
@Gamer: Daar staan geen versienummers bij:(
@Tommy & SanThe: Dat kan inderdaad, maar dan heb je geen live beeld voor bewegende onderdelen.

Maar wat ik mij afvraag is in hoeverre het nuttig is om die oude versies te controleren. Ik weet namelijk niet hoeveel mensen van oude versies gebruik maken.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.