Cijfers systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Thom Lala

Thom Lala

26/06/2007 17:47:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

ik was bezig met een systeem waarbij je cijfers invoert en dat daar gemiddelden enzovoor uit komen. Nu zag ik op andere sites dat ze grafieken hebben die de cijfers laten zien, ik dacht toen dit lijkt me wel wat. Ik was dus opzoek gegaan, heb heel wat grafieken gevonden. Maar ik stuitte op een probleem, wanneer ik een grafiek script had en gegevens uit de db wou halen kwamen er allemaal errors.

Mijn vraag is dus: Heeft iemand zo'n grafiek script, waarbij je wel gegevens uit de database kan halen?

Alvast bedankt!
Thom
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thom Lala
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 16:54:05
 
PHP Newbie

PHP Newbie

26/06/2007 17:49:00
 
Frank -

Frank -

26/06/2007 17:50:00
Quote Anchor link
Je zou kunnen proberen te achterhalen waardoor de errors ontstaan... Ga er maar van uit dat de scripts namelijk weldegelijk werken, maar dan misschien op een server met andere instellingen.

Verder kun je gaan zoeken tussen de scripts.
 
Thom Lala

Thom Lala

26/06/2007 17:53:00
Quote Anchor link
@PHP Newbie: Wat doe je er nu mee? Zou ik het script mogen hebben waar die grafiek in staat?
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

26/06/2007 17:54:00
Quote Anchor link
er zijn hier ook allemaal scripten waar je de gemiddelde ziet.
 
Thom Lala

Thom Lala

26/06/2007 17:56:00
Quote Anchor link
het lukt me wel om het gemiddelde te berekenen, maar niet om alle cijfers wat je voor een beplaald vak in een grafiek te zetten..
 
Nico V.

Nico V.

26/06/2007 18:16:00
Quote Anchor link
JSgraph werkt heel mooi, ik heb dit ooit toegepast tijdens een school project, ik heb toen de X en de Y assen uit een DB laten halen, werkt geniaal...
 
Thom Lala

Thom Lala

26/06/2007 18:37:00
Quote Anchor link
ik heb ook JSgraph geprobeerd, maar ik kreeg irritante reclame in de linker bovenhoek.. Kan dit weg dan?
 
Nico V.

Nico V.

26/06/2007 18:55:00
Quote Anchor link
ja dat kan allemaal weg, ik heb het script gedownload van hotscripts.com en op mn eigen server gedraait. werkt prima
 
Emrullah

Emrullah

26/06/2007 19:05:00
Quote Anchor link
Heeft er iemand een link naar een goeie cijfer systeem script?
 
Nico V.

Nico V.

26/06/2007 19:29:00
Quote Anchor link
heb je al gekeken op www.hotscripts.com ?
 
Thom Lala

Thom Lala

26/06/2007 19:54:00
Quote Anchor link
bedoel je voor zo'n systeem? onder welk trefwoord want het is engels:P en heb al vanalles geporbeerd maar krijg geen cijfersystemen te zien:S
 
Emrullah

Emrullah

26/06/2007 21:28:00
Quote Anchor link
Heeft iemand een link kan het namelijk niet vinden een goed cijfer systeem
 
Thom Lala

Thom Lala

27/06/2007 18:59:00
Quote Anchor link
ja zou handig zijn
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.