Clansite coden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

PHP Back-end Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Starter Werklocatie: Nijmegen Vacature ID: 13633 Introductie OUr client develop websites, webshops, and digital environments that are used by many visitors daily. They are seeking an experienced PHP-Developer Back-end to join the team. If you're looking for a position where you can tackle challenging, innovative, and multidisciplinary ICT projects and make a difference, this vacancy might be for you! Functieomschrijving As a PHP developer, you'll develop websites and digital environments used by many visitors daily. You'll work as a back-end developer and want to continuously develop in this field. You can work independently and efficiently,

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Stijn Defieuw

Stijn Defieuw

26/05/2006 14:25:00
Quote Anchor link
Beste,

Ik ben opzoek naar iemand die aardig wat php kennis heeft en deze kan gebruiken voor het coden van mijn website.

De website:
www.users.skynet.be/fa858850/mindz.jpg

Hetgeen er gecode moet worden:
-Login en Register (met profiel)
-Online news (clannews en scene news) posten /teampage/crew/awards/gallery/results
- Forum moet niet gemaakt worden. About en Sponsors offline kunnen aanpassen
- Op gepost news comments kunnen geven

Dit is het zowat in het kort.

Geefprijs: rond 75 euro

Voor meer info PM of email&msn: [email protected]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stijn Defieuw
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 09:01:45
 
Eris -

Eris -

26/05/2006 14:32:00
Quote Anchor link
Hallo Stijn

1. je link werkt niets

Ten 2de. Niemand hier gaat voor 1,50 per uur netto werken.

Van de 75 euro gaat ongeveer 50% naar de Belansting dients. Dus je houd noug 37,50 euro. Laten we zegen een scripter is het neto uurloon 10 euro. Dus je kan 3 uur en 3/4 werken. In deze periode krijg ik het niet af.,

Als alles "zwart gaat" houd je ook niet meer dan 10 uur over wat gewoon veel te kort is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Eris -
 
Stijn Defieuw

Stijn Defieuw

26/05/2006 14:43:00
Quote Anchor link
Je hebt 2 - 3 weken de tijd ervoor.. Ik hoop gewoon een gemotiveerde php'er te vinden die voor 75 eur zijn hobby wilt beoefenen:)

Enja link is geupdate nu doet ie het wel
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

26/05/2006 14:58:00
Quote Anchor link
Eehm... Die website (mindz-esports.com) bestaat volgens mij nog niet. Ik ga er dus vanuit dat dit een nieuwe website is.

Omdat die website eruit ziet zoals enorm veel websites, niet alleen kwa opbouw maar ook op de kleine details als bijv. de vlaggetjes... Waarom denk je dat deze website wel goed van de grond af komt? Heb je onderzoek gedaan naar de vraag van dit soort websites? Waarom is jou website anders dan andere?

De reden? Nouja.. niemand gaat 2 ~ 3 weken (tijdsdruk? voor 75 euro? jij durft, weet je hoe complex dit soort websites zijn?) werken om vervolgens een website op te leveren die daarna verdwijnt door het gebrek aan bezoekers. De enige rede om mee te werken is omdat het leuk staat in je portfolio.

Oehja, als je mijn nieuwssysteem intergreerd ben je er eigenlijk al, alles zit daarin. Maar iets zegt mij dat die hele website ook nog gemaakt moet worden (html/css) of niet>?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arjan Kapteijn
 
Stijn Defieuw

Stijn Defieuw

26/05/2006 15:21:00
Quote Anchor link
Nja Arjan kzal maar niet terug reageren, ik bespaar me de moeite wel aangezien ik toch zie dat het totaal geen nut heeft.

Toch bedankt om me even op me plaats te zetten :)
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

26/05/2006 15:30:00
Quote Anchor link
Een forum is bedoeld voor discussie, dus om niet op mij te reageren zou niet de bedoeling zijn ;).

Ik zie te vaak mensen vanuit het niets een idee hebben (die niet echt origineel te noemen is, sorry) en vervolgens 'eventjes' een website willen neerzetten.

Wat ze vergeten is dat het niet zozeer de website/scripting is die een website maakt tot wat het is, maar het is de community/gebruikers erachter. Die 'pluk' je niet echt uit de lucht ofzo.

Verder, en dat is ervaring omdat ik met grote gamewebsites overleg, zitten zulke systemen enorm complex in elkaar en zit er een heel team van goede mensen achter om dat draaiende te houden.

Maar ik kan ook ongelijk hebben, voor het zelfde geld heb jij ook een groep vrienden met hetzelfde idee/doel en kennis. Wie weet heb je wel iets origineels wat jou website anders dan andere maakt maar is dat voor mij niet duidelijk naar voren gekomen.
 
Harmen

Harmen

26/05/2006 15:32:00
Quote Anchor link
Rustig arjan :)
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

26/05/2006 15:34:00
Quote Anchor link
Ik ben soms wat enthousiast ;). Het zijn altijd leuke projecten om van te leren, maar als je het scriptwerk uitbesteed kan je er weinig van leren.

Maargoed, reeds gezegt, mijn nieuwssysteem kan je zo gebruiken, daar zit het meeste wel in. Kwestie van cssje aanpassen en wat dingetjes implementeren en je bent er wel. Ik wil je daar best bij helpen, maar ik ga niet als full time scripter aan de slag.
 
Stijn Defieuw

Stijn Defieuw

26/05/2006 15:47:00
Quote Anchor link
Nja, ik ben zelf nog maar aan het leren met php heb mijn boek juist, en me vriend ( van wie de site eig is ) kent nog helemaal geen html, dusja ...

Hoop gewoon iemand dat het voor hobby ofzo doet ik geef nog niet op :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stijn Defieuw
 
Stijn Defieuw

Stijn Defieuw

26/05/2006 16:56:00
Quote Anchor link
niemand :(?
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

26/05/2006 17:35:00
Quote Anchor link
Blijf hopen!
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

26/05/2006 17:41:00
Quote Anchor link
Persoonlijk denk ik meer dat je moet zoeken bij iemand in je directe omgeving. Er moet een complete website gemaakt worden (dus html/css + scripting)... dat kost enorm veel werk en je spreekt hier niet meer van meehelpen maar alles van de grond af aan opbouwen. Het enige wat jullie nu hebben is een jpgje hoe het er ongeveer moet uitzien.

Waarom zal ik deze opdracht moeten aannemen? Jullie krijgen uiteindelijk de credits/ bannerverdiensten/ sponsor-deals en een leuke website. Ik krijg 75€....

Dan kan ik beter zelf een website maken (met een paar vrienden), snapje :).
 
Eris -

Eris -

26/05/2006 17:58:00
Quote Anchor link
Offtopic:
@Arjan #phphulp. Dus als je zin en tijd hebt om met de vaste bezoekers te programren. meer info vind je daar ;)
 
Stijn Defieuw

Stijn Defieuw

26/05/2006 18:11:00
Quote Anchor link
Arjan, je krigjt een bannerplekje bij sponsors als je dat wil...
Ik kan je nog meer tijd geven fzo?
 
Leo

Leo

26/05/2006 18:16:00
Quote Anchor link
@ Arjan, ik snap wel wat jij wil zeggen, een site van de grond af aan maken is idd veel werk en je doet er lang over. Met een paar vrienden is dit niet erg, zelf ben ik ook bezig om ervan te leren, maar wat er allemaal bij komt kijken vergeet je meestal.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

26/05/2006 18:48:00
Quote Anchor link
Mijn mening, kijk maar of je er wat mee doet:

- Ik denk dat je je 'eis' om het af te hebben voor een bepaalde datum moet laten vallen. Niet alleen is het een hoop werk maar iemand doet het voor zijn plezier/kennis tussendoor, naast school/werk. Het is dus onrealistisch om iemand 2 weken full time te laten werken voor 75 euro.
- Bannerruimte is leuk, maar op dit moment heeft jou website 1 bezoeker per dag en dat ben jijzelf. Zoiets word pas interessant als je grote hoeveelheden bezoekers kan waarmaken. Op dit moment heb je geen site, en dus ook geen bezoekers. En jij kan niet garanderen dat die in de toekomst wel komen....

Ik blijf bij mijn mening dat het moeilijk word om iemand te vinden die een complete website voor een ander maakt (dat is wat er op dit moment gedaan moet worden)... om daar vervolgens zelf bijna niks uit te kunnen halen. Dan kan die persoon beter een website voor zichzelf beginnen, dat kost hem minder moeite en levert hem meer op (zijn eigen naam onder de website, bannerinkomsten etc etc).

Ik ben vrij naief in zulke dingen, vroeger deed ik alles voor iedereen. Mijn halve jeugd heb ik opgegeven om alles voor iedereen te kunnen doen. Later kwam ik erachter dat ik gewoon misbruikt werd... mensen kregen complete custome-made websites die na een maandje of 2 verkocht werden. Of ik deed enorm veel moeite, maar de uiteindelijke eigenaars deden er niks mee waardoor de website geen content had = geen bezoekers.
 
Eris -

Eris -

26/05/2006 18:55:00
Quote Anchor link
Waar ken ik dit verhaal nu van. Voor goede onderbouwde projecten waarbij ik denk dat het nog wel leuk kan kan worden wil ik beste wel xxx uren tijd in steken. Maar dan moet er ook wat uit kunenn komen... Goed idee is niet voldoende.
 
Stijn Defieuw

Stijn Defieuw

26/05/2006 18:58:00
Quote Anchor link
Wat vraag je er dan voor arjan? Of heb je zelf geen goed voorstel ofzo?

Ik sta voor alles open.
Enja langs een kant versta ik je wel hoor :)
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

26/05/2006 18:59:00
Quote Anchor link
Punt is dat er op dit moment nog niemand heeft kunnen zeggen of het een goed idee is. Je weet nog niet of het goed gaat lopen. Ik heb nog niks gelezen over het bijzondere wat deze website zo speciaal maakt, de layout ziet er hetzelfde uit als veel andere game websites en zelfs de opbouw en het kleurgebruik heb ik vaak eerder gezien. Ook als ik snel naar de content kijk zie ik weinig bijzonders.

edit: mijn nieuwssysteem kan je voor niks gebruiken. Maar ik zie het niet echt zitten om full-time mee te werken aan dit project, mijn vrijetijd is ook schaarst. Opzich zou ik het wel leuk vinden om weer een goede website te bouwen maar dan zou ik eerder Eris opbellen en eens rond de tafel gaan zitten zegmaar.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arjan Kapteijn
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

26/05/2006 19:08:00
Quote Anchor link
Ik vind de regel die ze nu bij PHPfreakz hebben interesant.:

Er word niet gediscusieerd op een vacatureforum, je reageert en jullie vinden elkaar, of je reageert niet en zal de opdrachtgever een andere weg moeten vinden om zijn idee waar te maken....

Dit is een eindeloze discussie...
 
Onbekend onbekend

onbekend onbekend

26/05/2006 19:09:00
Quote Anchor link
Jason:
Dit is een eindeloze discussie...

Ik vind het wel prima zo!
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.