Clansite coden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

Python Developer

Dit ga je doen Als Python Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van Stuurprogramma's in Python zodat er verbindingen kunnen worden gelegd tussen besturingssystemen en (AV) hardware; Het testen en debuggen van Stuurprorgamma's; Het communiceren met noodzakelijke partijen in gevallen waar extra technische details nodig zijn om een Stuurprogramma te ontwikkelen of problemen op te lossen; Het maken van de nodige technische documentatie (in het Engels); Het participeren in een Scrum/Agile omgeving. Hier ga je werken Deze internationale organisatie is wereldwijd een succesvol producent en leverancier van professionele AV hard- en software. Klanten gebruiken de producten o.a. voor het

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Stijn Defieuw

Stijn Defieuw

26/05/2006 14:25:00
Quote Anchor link
Beste,

Ik ben opzoek naar iemand die aardig wat php kennis heeft en deze kan gebruiken voor het coden van mijn website.

De website:
www.users.skynet.be/fa858850/mindz.jpg

Hetgeen er gecode moet worden:
-Login en Register (met profiel)
-Online news (clannews en scene news) posten /teampage/crew/awards/gallery/results
- Forum moet niet gemaakt worden. About en Sponsors offline kunnen aanpassen
- Op gepost news comments kunnen geven

Dit is het zowat in het kort.

Geefprijs: rond 75 euro

Voor meer info PM of email&msn: [email protected]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stijn Defieuw
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 02:44:06
 
Eris -

Eris -

26/05/2006 14:32:00
Quote Anchor link
Hallo Stijn

1. je link werkt niets

Ten 2de. Niemand hier gaat voor 1,50 per uur netto werken.

Van de 75 euro gaat ongeveer 50% naar de Belansting dients. Dus je houd noug 37,50 euro. Laten we zegen een scripter is het neto uurloon 10 euro. Dus je kan 3 uur en 3/4 werken. In deze periode krijg ik het niet af.,

Als alles "zwart gaat" houd je ook niet meer dan 10 uur over wat gewoon veel te kort is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Eris -
 
Stijn Defieuw

Stijn Defieuw

26/05/2006 14:43:00
Quote Anchor link
Je hebt 2 - 3 weken de tijd ervoor.. Ik hoop gewoon een gemotiveerde php'er te vinden die voor 75 eur zijn hobby wilt beoefenen:)

Enja link is geupdate nu doet ie het wel
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

26/05/2006 14:58:00
Quote Anchor link
Eehm... Die website (mindz-esports.com) bestaat volgens mij nog niet. Ik ga er dus vanuit dat dit een nieuwe website is.

Omdat die website eruit ziet zoals enorm veel websites, niet alleen kwa opbouw maar ook op de kleine details als bijv. de vlaggetjes... Waarom denk je dat deze website wel goed van de grond af komt? Heb je onderzoek gedaan naar de vraag van dit soort websites? Waarom is jou website anders dan andere?

De reden? Nouja.. niemand gaat 2 ~ 3 weken (tijdsdruk? voor 75 euro? jij durft, weet je hoe complex dit soort websites zijn?) werken om vervolgens een website op te leveren die daarna verdwijnt door het gebrek aan bezoekers. De enige rede om mee te werken is omdat het leuk staat in je portfolio.

Oehja, als je mijn nieuwssysteem intergreerd ben je er eigenlijk al, alles zit daarin. Maar iets zegt mij dat die hele website ook nog gemaakt moet worden (html/css) of niet>?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arjan Kapteijn
 
Stijn Defieuw

Stijn Defieuw

26/05/2006 15:21:00
Quote Anchor link
Nja Arjan kzal maar niet terug reageren, ik bespaar me de moeite wel aangezien ik toch zie dat het totaal geen nut heeft.

Toch bedankt om me even op me plaats te zetten :)
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

26/05/2006 15:30:00
Quote Anchor link
Een forum is bedoeld voor discussie, dus om niet op mij te reageren zou niet de bedoeling zijn ;).

Ik zie te vaak mensen vanuit het niets een idee hebben (die niet echt origineel te noemen is, sorry) en vervolgens 'eventjes' een website willen neerzetten.

Wat ze vergeten is dat het niet zozeer de website/scripting is die een website maakt tot wat het is, maar het is de community/gebruikers erachter. Die 'pluk' je niet echt uit de lucht ofzo.

Verder, en dat is ervaring omdat ik met grote gamewebsites overleg, zitten zulke systemen enorm complex in elkaar en zit er een heel team van goede mensen achter om dat draaiende te houden.

Maar ik kan ook ongelijk hebben, voor het zelfde geld heb jij ook een groep vrienden met hetzelfde idee/doel en kennis. Wie weet heb je wel iets origineels wat jou website anders dan andere maakt maar is dat voor mij niet duidelijk naar voren gekomen.
 
Harmen

Harmen

26/05/2006 15:32:00
Quote Anchor link
Rustig arjan :)
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

26/05/2006 15:34:00
Quote Anchor link
Ik ben soms wat enthousiast ;). Het zijn altijd leuke projecten om van te leren, maar als je het scriptwerk uitbesteed kan je er weinig van leren.

Maargoed, reeds gezegt, mijn nieuwssysteem kan je zo gebruiken, daar zit het meeste wel in. Kwestie van cssje aanpassen en wat dingetjes implementeren en je bent er wel. Ik wil je daar best bij helpen, maar ik ga niet als full time scripter aan de slag.
 
Stijn Defieuw

Stijn Defieuw

26/05/2006 15:47:00
Quote Anchor link
Nja, ik ben zelf nog maar aan het leren met php heb mijn boek juist, en me vriend ( van wie de site eig is ) kent nog helemaal geen html, dusja ...

Hoop gewoon iemand dat het voor hobby ofzo doet ik geef nog niet op :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stijn Defieuw
 
Stijn Defieuw

Stijn Defieuw

26/05/2006 16:56:00
Quote Anchor link
niemand :(?
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

26/05/2006 17:35:00
Quote Anchor link
Blijf hopen!
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

26/05/2006 17:41:00
Quote Anchor link
Persoonlijk denk ik meer dat je moet zoeken bij iemand in je directe omgeving. Er moet een complete website gemaakt worden (dus html/css + scripting)... dat kost enorm veel werk en je spreekt hier niet meer van meehelpen maar alles van de grond af aan opbouwen. Het enige wat jullie nu hebben is een jpgje hoe het er ongeveer moet uitzien.

Waarom zal ik deze opdracht moeten aannemen? Jullie krijgen uiteindelijk de credits/ bannerverdiensten/ sponsor-deals en een leuke website. Ik krijg 75€....

Dan kan ik beter zelf een website maken (met een paar vrienden), snapje :).
 
Eris -

Eris -

26/05/2006 17:58:00
Quote Anchor link
Offtopic:
@Arjan #phphulp. Dus als je zin en tijd hebt om met de vaste bezoekers te programren. meer info vind je daar ;)
 
Stijn Defieuw

Stijn Defieuw

26/05/2006 18:11:00
Quote Anchor link
Arjan, je krigjt een bannerplekje bij sponsors als je dat wil...
Ik kan je nog meer tijd geven fzo?
 
Leo

Leo

26/05/2006 18:16:00
Quote Anchor link
@ Arjan, ik snap wel wat jij wil zeggen, een site van de grond af aan maken is idd veel werk en je doet er lang over. Met een paar vrienden is dit niet erg, zelf ben ik ook bezig om ervan te leren, maar wat er allemaal bij komt kijken vergeet je meestal.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

26/05/2006 18:48:00
Quote Anchor link
Mijn mening, kijk maar of je er wat mee doet:

- Ik denk dat je je 'eis' om het af te hebben voor een bepaalde datum moet laten vallen. Niet alleen is het een hoop werk maar iemand doet het voor zijn plezier/kennis tussendoor, naast school/werk. Het is dus onrealistisch om iemand 2 weken full time te laten werken voor 75 euro.
- Bannerruimte is leuk, maar op dit moment heeft jou website 1 bezoeker per dag en dat ben jijzelf. Zoiets word pas interessant als je grote hoeveelheden bezoekers kan waarmaken. Op dit moment heb je geen site, en dus ook geen bezoekers. En jij kan niet garanderen dat die in de toekomst wel komen....

Ik blijf bij mijn mening dat het moeilijk word om iemand te vinden die een complete website voor een ander maakt (dat is wat er op dit moment gedaan moet worden)... om daar vervolgens zelf bijna niks uit te kunnen halen. Dan kan die persoon beter een website voor zichzelf beginnen, dat kost hem minder moeite en levert hem meer op (zijn eigen naam onder de website, bannerinkomsten etc etc).

Ik ben vrij naief in zulke dingen, vroeger deed ik alles voor iedereen. Mijn halve jeugd heb ik opgegeven om alles voor iedereen te kunnen doen. Later kwam ik erachter dat ik gewoon misbruikt werd... mensen kregen complete custome-made websites die na een maandje of 2 verkocht werden. Of ik deed enorm veel moeite, maar de uiteindelijke eigenaars deden er niks mee waardoor de website geen content had = geen bezoekers.
 
Eris -

Eris -

26/05/2006 18:55:00
Quote Anchor link
Waar ken ik dit verhaal nu van. Voor goede onderbouwde projecten waarbij ik denk dat het nog wel leuk kan kan worden wil ik beste wel xxx uren tijd in steken. Maar dan moet er ook wat uit kunenn komen... Goed idee is niet voldoende.
 
Stijn Defieuw

Stijn Defieuw

26/05/2006 18:58:00
Quote Anchor link
Wat vraag je er dan voor arjan? Of heb je zelf geen goed voorstel ofzo?

Ik sta voor alles open.
Enja langs een kant versta ik je wel hoor :)
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

26/05/2006 18:59:00
Quote Anchor link
Punt is dat er op dit moment nog niemand heeft kunnen zeggen of het een goed idee is. Je weet nog niet of het goed gaat lopen. Ik heb nog niks gelezen over het bijzondere wat deze website zo speciaal maakt, de layout ziet er hetzelfde uit als veel andere game websites en zelfs de opbouw en het kleurgebruik heb ik vaak eerder gezien. Ook als ik snel naar de content kijk zie ik weinig bijzonders.

edit: mijn nieuwssysteem kan je voor niks gebruiken. Maar ik zie het niet echt zitten om full-time mee te werken aan dit project, mijn vrijetijd is ook schaarst. Opzich zou ik het wel leuk vinden om weer een goede website te bouwen maar dan zou ik eerder Eris opbellen en eens rond de tafel gaan zitten zegmaar.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arjan Kapteijn
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

26/05/2006 19:08:00
Quote Anchor link
Ik vind de regel die ze nu bij PHPfreakz hebben interesant.:

Er word niet gediscusieerd op een vacatureforum, je reageert en jullie vinden elkaar, of je reageert niet en zal de opdrachtgever een andere weg moeten vinden om zijn idee waar te maken....

Dit is een eindeloze discussie...
 
Onbekend onbekend

onbekend onbekend

26/05/2006 19:09:00
Quote Anchor link
Jason:
Dit is een eindeloze discussie...

Ik vind het wel prima zo!
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.