Clear List

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Baarr

Baarr

07/06/2008 09:23:00
Quote Anchor link
Naast mijn weblog www.baarr.nl, waar ik wat design-werk laat zien ben ik bezig met een aparte site waar ik huidige en toekomstig design/develop werk laat zien.

Ik zou graag een 1ste indruk van jullie hebben met betrekking tot het design: Spreekt het je aan ? Kleurgebruik ok ?
Verder zou ik ook graag weten of duidelijk genoeg is wat ik precies met de site wil bereiken.

Klik hier voor de site:

http://www.clearlist.nl/

Alvast bedankt,

Gr Robert

P.S. Kan zijn dat het soms ietwat traag is, draait nog op mijn server thuis.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Baarr
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 16:52:57
 
Danny K

Danny K

07/06/2008 10:20:00
Quote Anchor link
Het ziet er leuk uit!
Één ding: je menu vind ik niet zo geslaagd:
- Zelfde kleuren voor active als hover zou ik niet doen.
- Ik vind het lettertype niet echt een succes. Waarom weet ik niet. Vind het gewoon niet zo mooi

Verder vind ik het er goed uit zien!
 
Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

07/06/2008 10:43:00
Quote Anchor link
ziet er mooi uit!

zoals Danny al zegt, een andere hover in je menu. Iets lichter?

En bij je werkwijze: het moet zijn Photoshop in plaats van Photshop :)
 
Joren de Wit

Joren de Wit

07/06/2008 10:49:00
Quote Anchor link
Ziet er inderdaad netjes uit. Een klein dingetje dat me opviel:
Quote:
Budget: €200+

Meestal zullen je klanten een maximaal budget hebben, die + achter het bedrag is dan natuurlijk niet echt op z'n plaats. Ze hebben €200 te besteden, maar niet meer ;-)
 
Baarr

Baarr

07/06/2008 10:56:00
Quote Anchor link
Er zat wel een verschil tussen active en hover, maar inderdaad was het verschil te minimaal, thanks.

Typo is ook aangepast, thanks.

@Danny, lettertype van de normale text of van de headings/teaser teksten ?

Bedankt voor jullie reacties.
 
Baarr

Baarr

07/06/2008 10:58:00
Quote Anchor link
Ja heb je gelijk in Blanche, dat schuif dingetje was het enige dat ik van een andere site gecopy-paste had (shame) en verder niet al te veel bij nagedacht ;-)
 
Danny K

Danny K

07/06/2008 11:02:00
Quote Anchor link
Baarr schreef op 07.06.2008 10:56:
Er zat wel een verschil tussen active en hover, maar inderdaad was het verschil te minimaal, thanks.

Typo is ook aangepast, thanks.

@Danny, lettertype van de normale text of van de headings/teaser teksten ?

Bedankt voor jullie reacties.


Die van het menu.
 
Baarr

Baarr

07/06/2008 11:09:00
Quote Anchor link
Heb nu even Tahoma gepakt ipv Verdana en dat is al iets beter, misschien dat ik er nog iets leukers van kan maken. Thanks.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

07/06/2008 11:15:00
Quote Anchor link
Ik vind baarr.nl zeker mooi. Kleurgebruik is perfect! Serieus, één van de mooiste layout die ik ooit heb gezien, dat is natuurlijk mijn mening. Alleen die 'ster' vind ik dan weer minder mooi.
 
Mr.Moe

Mr.Moe

07/06/2008 11:34:00
Quote Anchor link
mooi design, natuurlijk ook altijd fijn dat je met flash overweg kunt, dat geeft toch altijd dat ietsje meer.

en zoals Tommy het al zegt, die baar.nl is echt mooi.

groeten thomas
 
Baarr

Baarr

07/06/2008 11:38:00
Quote Anchor link
Hoezo Flash ?, ik haat Flash, en zoekmachines kunnen Flash-files niet indexeren...

Met wat Javascript en CSS kun je ook hele mooi dingen maken die wel indexeerbaar zijn door zoekmachines.

Ik kan wel een beetje Flash overigens, maar gebruik het eigenlijk nooit, dus ook niet op deze site.

Maar in ieder geval bedankt voor je reactie !

@Tommy, Thanks !
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Baarr
 
Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

07/06/2008 11:42:00
Quote Anchor link
@RemeysenThomas, dat is geen flash wat Baarr gebruikt, maar javascript. Zoek maar eens naar Mootools/Prototype.
 
Mr.Moe

Mr.Moe

07/06/2008 11:49:00
Quote Anchor link
hehe, ik dacht dat het flash was. Mijn excuses voor deze veronderstelling :D
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

07/06/2008 11:53:00
Quote Anchor link
I love JS icm AJAX. Zo mooi is het. En prototype maakt alles nòg makkelijker en natuurlij script.aculo.us.
 
Mr.Moe

Mr.Moe

07/06/2008 11:54:00
Quote Anchor link
Ik denk dat ik javascript toch ook maar eens wat beter ga bekijken, je kan hier echt wel mooie dingen mee, zo te zien.
 
Baarr

Baarr

07/06/2008 13:20:00
Quote Anchor link
@Tommy, "JS icm AJAX" bestaat niet, de J in AJAX is immers "Javascript".

Asynchronous Javascript And Xml. De meeste mensen die zeggen dat ze Ajax gebruiken, gebruiken meestal (grappig genoeg) geen Xml.

Ikzelf gebruik overigens meestal JSON, JavaScript Object Notation. PHP heeft hier ook ondersteuning voor zoals json_encode/json_decode. Het is echt de moeite waard je daarin te "verdiepen" als je met AJA(X) aan de gang wilt.

Wat ik op mijn site gebruik heeft overigens niks met AJA(X) te maken. Eigenlijk alleen Javascript die (X)HTML en CSS aanpast, ook wel DHTML genoemd.

Iedereen bedankt voor het commentaar, ikzelf had nog wat twijfels over het design maar gelukkig is het "goed genoeg" bevonden :)



Gr Robert
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Baarr
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

07/06/2008 13:36:00
Quote Anchor link
I know. Maar ik bedoel dat Javascript mooi is en als je er dan ook nog wat dingen in stopt die met AJAX werken het helemaal mooi is.
 
Baarr

Baarr

07/06/2008 13:38:00
Quote Anchor link
Ja, tis leuk spul :) Bijna verslavend :P
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

07/06/2008 13:39:00
Quote Anchor link
Idd.. Maar soms ook agressie verwekkend ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.