Cloud Server

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

 - Diov  -

- Diov -

12/06/2014 18:59:06
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een Cloud Server hosting pakket gekocht. Daar kan ik alle software zelf kiezen (Linux , Windows) ..
Ook heb ik mijn eigen persoonlijk ipv4 adres.

Nu, ik heb alles ingesteld, nu blijkt dat mijn mails als spam worden ontvangen.
Heb mails proberen te verzenden in Outlook (Het programma op Windows zelf) en via PHP.

Telkens komt dit bij de "Ongewenste mails".
Ik contacteert mijn hostingbedrijf, en die vertelde me dat ik een reputatie moet opbouwen met mijn nieuwe ip-adres.

Iemand ervaring met deze situatie?
De klant zou graag gewone mails kunnen versturen :)
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 13:33:50
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

12/06/2014 19:22:00
Quote Anchor link
- Diov - op 12/06/2014 18:59:06:
Ook heb ik mijn eigen persoonlijk ipv4 adres. [...] Ik contacteert mijn hostingbedrijf, en die vertelde me dat ik een reputatie moet opbouwen met mijn nieuwe ip-adres.

Je hoeft geen reputatie op te bouwen met schoon IP-adres. Wel kun je reputatie verliezen.

Als 1 + 1 = 2 optelt, heeft de provider je dus een IPv4-adres met een slechte reputatie uitgereikt.

Vraag daarom om te beginnen eens om een nieuw IPv4-adres (die zijn namelijk schaars) in plaats van een hergebruikt IPv4-adres.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.